Po zeberkach - salatka z burakow z serem feta

1. Data: 2004-07-26 21:57:28

Temat: Po zeberkach - salatka z burakow z serem feta
Od: "Dorota" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za porady "zeberkowe". Podalam je w miniony weekend.
Smakowaly bardzo dobrze zapodane w zestawie z lodkami ziemniaczanymi
zasugerowanymi przez Magde Bassett oraz salatka buraczana, ktora ostatnio
jest u mnie daniem miesiaca.
Ja moja przyrzadzam w nastepujacy sposob:

Rwe kilka lisci salaty, dodaje marynowane, mlode, pokrojone buraki, pokrojona
razem ze skorka gruszke, czerwona cebule. Sos przyrzadzam mieszajac ocet i
sok z cytryny z oliwa, sol, pieprz, oraz wode z burakow. Salatke posypuje
pokruszonym serem feta, rewelacyjne na upaly.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2004-07-27 05:47:08

Temat: Re: Po zeberkach - salatka z burakow z serem feta
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sok z cytryny z oliwa, sol, pieprz, oraz wode z burakow. Salatke posypuje
> pokruszonym serem feta, rewelacyjne na upaly.

Jak marynujesz młode buraki? Latoś bardzo obrodziła mi sałata ( nie wiem
dlaczego ;-(), a buraczki mam bardzo małe ( nie wiem dlaczego :-( ), własnie
takie do przetworzenia :-) I jeszcze jedno pytanie względem samej sałatki:
marynowane buraczki kroisz w kostkę, czy w plasteki? Z góry dziękuję za
odpowiedź :-) Pozdrawiam Areta

Wurzol rot
Gdzie w Krakowie ser Vincent?
trwalosc czerwonego pesto