trwalosc czerwonego pesto

1. Data: 2004-07-26 13:58:19

Temat: trwalosc czerwonego pesto
Od: "Lusia71" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czemu pesto nalezy spozyc ciagu 3 dni? Sama jestem , kupilam sloiczek ale w
3 dni to chyba nie dam rady .....:)))

JoannaP (kucharka z bozej laski)

1. Data: 2004-07-26 14:43:10

Temat: Re: trwalosc czerwonego pesto
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2004 15:58:19 +0200, Lusia71 napisał(a):

> Witam,
>
> Czemu pesto nalezy spozyc ciagu 3 dni? Sama jestem , kupilam sloiczek ale w
> 3 dni to chyba nie dam rady .....:)))

Zalej pesto ws loiczku oliwą z oliwek, zakręć i odstaw do butelki -
spokojnie przez kilka tygodni nie bedzie trujący :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-07-26 17:21:42

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalej pesto ws loiczku oliwą z oliwek, zakręć i odstaw do butelki -
> spokojnie przez kilka tygodni nie bedzie trujący :]
Proponuję odstawić jednak do lodówki, nie butelki ;-)
A generalnie tak - jeśli pesto 'utopisz' w oliwie i postawisz w chłodzie, to
może czekać, aż wróci ci ochota. Na mleku też jest napisane żeby spożyć w
ileśtam po otwarciu, a jakoś nie psuje się tak szybko.

pozdrawiam
Zośka

1. Data: 2004-07-26 20:02:33

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jul 2004 19:21:42 +0200, Zofia Gebert napisał(a):

> Proponuję odstawić jednak do lodówki, nie butelki ;-)

Ups, przepraszam, to dlatego ze dzis dzien drugiego etapu 'nalewkowania'...
te butelki wódki za mną chodzą ;]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

[reklama] Marmite