Re: Pobawiłem się w małego śledczego

21. Data: 2006-12-16 00:46:53

Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

juda (* napisał(a):

> :o)
> Siostra, Ty naprawdę jestes miłosierna
> jak Matka Teresa z Kalkuty :o)

40 minut wisiałam gdzieś w przestworzach, a Ty już ze mnie Matkę
Teresę zrobiłeś, dobre.
Swoją drogą, co to znaczy, że mam przepełnione konto lub adres
mailowy i nie mogą umieścić mojej wiadomości?

Pozdrawiam,
Maja

22. Data: 2006-12-16 00:48:19

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Slawek [am-pm] napisał(a):

> Wiskas czy Pedigree? Od zawsze mnie ta karma nurtowała.

nie masz co palić? Pedigree pal

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

23. Data: 2006-12-16 00:54:14

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):

> Swoją drogą, co to znaczy, że mam przepełnione konto lub adres
> mailowy i nie mogą umieścić mojej wiadomości?

Ja miałam to samo - może ktoś wie, o co chodzi?
I też około 45 minut.
?????

Hanka

24. Data: 2006-12-16 01:01:51

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> coś ty, usenet nie załatwia żadnej sprawy :)

No, tu sprawy załatwiają usenet :)
Eeee, bzdury już piszę, która godzina?

Pozdrawiam,
Maja (zawsze z Wielkiej Litery:))

25. Data: 2006-12-16 01:03:35

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Ja miałam to samo - może ktoś wie, o co chodzi?
> I też około 45 minut.
> ?????

równiez doświadczyłęm zwisu.
taka karma.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

26. Data: 2006-12-16 01:07:55

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> taka karma

A jaką karmą karmić yorki? :) Mam problem, nie chce jeść moja
Nutka.

Dobranoc,
Maja ( Zawsze z Wielkiej Litery)

27. Data: 2006-12-16 01:12:33

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> równiez doświadczyłęm zwisu.
> taka karma.

A tego to już poważnie współczuję. Chcesz o tym porozmawiać? :)
Czy się powtarzam?

Dobranoc,
Maja (ZZWL)

28. Data: 2006-12-16 08:17:45

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

juda (* napisał(a):

> Dlaczego ? moim skromnym :o) zdaniem
> to najlepszy sposób na rozpoznanie ducha,
> cy jest dobry, tzn. czy pochodzi od Ojca...
> Szatan nie jest w ciemię bity,
> zna sie na rożnycyh sztuczkach...

Byłeś opętany, że tak świetnie znasz jego sztuczki?

Pozdrawiam,
Maja

29. Data: 2006-12-16 08:39:28

Od: "Persawa (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 16:46:53 -0800, Maja napisał(a):

> 40 minut wisiałam gdzieś w przestworzach, a Ty już ze mnie Matkę
> Teresę zrobiłeś, dobre.
> Swoją drogą, co to znaczy, że mam przepełnione konto lub adres
> mailowy i nie mogą umieścić mojej wiadomości?

Nie mam pojęcia, a skąd piszesz
i czy przez jakiś darmowy serwer pocztowy ?

> Pozdrawiam,
> Maja

pozdry

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persawa (z Kalkuty)

30. Data: 2006-12-16 08:40:23

Od: "Persawa (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 16:54:14 -0800, Hanka napisał(a):

> Ja miałam to samo - może ktoś wie, o co chodzi?
> I też około 45 minut.
> ?????

Nie patrz tak dziwnie na mnie,
to nie moja wina, siostra.

> Hanka

-`@'-

Persawa

Re: Pobawiłem się w małego śledczego
TTTTTTTo sąParodie na forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Mentorski ton
sen dzieci
bogi