Pobawiłem się w małego śledczego

131. Data: 2006-12-15 21:37:40

Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Dec 2006 22:22:22 +0100, ... zzz napisał(a):

> Posuwaj się, posuwaj - na niczym mi tak nie zależało w kontakcie
> z Tobą jak właśnie na tym. Drętwiałem (i pewnie nadal nie raz
> zdrętwieję), gdy widziałem marnotrawstwo tego potencjału, brat.
> Mniemam, że jesteś na właściwej drodze.

Tak czy owak to ostatnia szansa
i próba...
Jeśli nie znajdą się serca chętne
poprowadzić to dzieło do końca, wysiadam...

> Rozumiem, że "alle" traktujesz jak drogowskaz - i słusznie.
> W moim przekonaniu prowadziłem Cię z pewnością nie w maliny,
> czemu dałeś wyraz zmianą swoich "pól ekspansji" - z religijnego (psr)
> na psychologiczne (psp).

Dokładnie, czuję Twoją dłoń... my brother :o)

> Z fanatycznych przepychanek na ANALIZY realnych DUCHÓW.

O, tak, choc jak to słusznie zauważyła Hanka,
trochę tylko bardziej szczerych... :o(

> Oczywiście, mam nadzieję, ze w jakimś celu brat.
> Nie tylko dla zaspokojenia swoich nieświadomych chuci, co?

Czyli jakich konkretnie ?
tAK TYLKO STRZELASZ KULĄ w moje pośladki,
czy coś konkretnego massz na myśli ? :o)

> Nic mi to nie mówi szczególnego. Ale to Ty pewnie masz
> jakieś skojarzenia - z Jeszu?
> Że niby będziesz łowił?
> Masowo?

Nie, wręcz przeciwnie, będę palił... masowo :o)

> Tak czy inaczej powodzenia życzę jeszcze raz.
>

> A to, że mnie naciągałeś swoim głodem, wyssałeś i wyrzuciłeś
> po zużyciu,

Ochujałeś, brat, to pewne :o)
Pragnąłem wspólnoty, nie sekty...
A zresztą, skoro tak to widzisz...,
odchodzę... w pizdu...

I nie szukaj mnie, bo to jest
o wiele dalej niż Berdyczów :o)

>też Ci wybaczam po bratersku. Dla mnie to jak zwykle
> bardzo pouczające a nawet konstruktywne :).
> Tylko nie zaklinaj się publicznie, że jesteś święty - nie ma świętych, brat.
> Chyba, że w Pismach...

Pierdolisz jak zwykle przy takich okazjach,
wchodzi na mentorski ton, i walisz jak z ambony,
to w Tobie najbardziej mnie wkurwieło, zawsze,
tylko Ci nie mówiłem... :o)

No ale teraz wiesz, no i to, że czaisz sie
z odpowiedzią na list przez... tydzień :o)
No może przesadziłem o jaki8eś dwa czy trzy dni,
ale weź mnie zrozum, dla mnie ninuta oczekiwania jest
jak wieczność :o)

> Nie nazywaj mnie także guru grupy, bo ktoś gotów pomyśleć,
> że sam Cię o tym przekonywałem. Jeśli już - to przypomnij,
> co mówiłem Ci na temat autorytetów. A to jest to samo, co guru.

Ok., zmysliłem to sobie, żeby Ci trochę
przyłożyć... :o(

> Baw się dobrze, brat.
> Przynajmniej póki masz potrzebę i czujesz tego ducha...

Pierdu, pierdu...

> All
>
> ps. miałem w tych dniach wysłać Ci paczkę z prezentem pod choinkę,
> ale wobec Twego obecnego polotu interpretacyjnego, wstrzymam się.
> A i wybór mógł okazać się jak kulą w płot.
> Choinka nie zając. Może kiedyś.

Tylko spróbuj, a podpalę Cui te jebaną choinę :o)
i spłoniesz razem z całym blokiem ludzi pełnych cnót...
:o)
Ok., żartowałem.

--
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

132. Data: 2006-12-15 21:48:05

Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Dec 2006 22:13:13 +0100, tren R napisał(a):

> pokaz mi temat jakiego tu jeszcze nie poruszano
> a poruszę ziemię... :)

O Aurze mazdzie była jużmowa ?
A W JAKIM KONTEKŚCIE, może w kontekście
Chrystusa i chrześciajństwa oraz tego,
ile zerżnęło z Zoroastra ?

A może to....
A niech to...
Tak bardzo nróżnił się
w etycznych zapatrywaniach od kapłanów
czystego judaizmu...

--
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

133. Data: 2006-12-15 21:52:02

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Flyer napisał

> (...) posty obecnego wcielenia trolla mają kilka cech wspólnych,
> przynajmniej dla mnie i tyle.

Kto ma oczy, niechaj dostrzega,
że tak powiem :)
Ale przyznasz,że momentami robi się ciekawie :)
a i pomyśleć trzeba,zanim się odpisze, więc
więcej plusów niż posttrolli?

Hanka
:)

134. Data: 2006-12-15 22:24:27

Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 13:28:32 -0800, Hanka napisał(a):

> To może pozagląjdamy razem
> tzn całą grupą
> psp oczywiście :))

Nie ma sprawy, zaglądajmy...
Po to tu w końcu sie przywlokłem :o)

> (...)
>
> All może tak, ja zdecydowanie córką,
> jedyne"na pewno" - to moich fizycznych
> rodziców. Co do reszty - nie wypowiadam
> się w sposób autorytatywny :)

Masz mnie za byle drętwego chuja,
który coś tam nawija z ambony
swego serca, co, siostra ?
Owszem umiem badać duchy...,
a Ty masz w sobie ducha
Chrystusowego, to pewne :o)

A zresztą, może i jestem Szatanem,
jak mnie nazwała Maja, ona ma dobre
serce, kto wie, może ma też rację...

> Hanka

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

135. Data: 2006-12-15 22:36:21

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

juda (* napisał(a):

> A zresztą, może i jestem Szatanem,
> jak mnie nazwała Maja, ona ma dobre
> serce, kto wie, może ma też rację...

Nie jesteś Szatanem :))
Czasem tylko poddajesz się Złu, jak wszyscy.:)
Ale jest w Tobie i Dobro. Jesteś dobrym człowiekiem, wydaje mi się

Maja

136. Data: 2006-12-15 22:36:40

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał

> Pozdrawiam
> Major Major :)

Jeden Major to mi się z Waldkiem Frydrychem
od Pomarańczowej Alternatywy kojarzy
w sposób niezwykle ciepły, ale dwa Majory?

Majorka??

Hanka
:)

137. Data: 2006-12-15 22:43:40

Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Dec 2006 22:25:45 +0100, tren R napisał(a):

> bardzo, ale to bardzo przypominasz mi mojego przyjaciela.

:o) To chyba komplement, tak ?
Ale nie łachocz mmnie pod pachami,
bo mam łaskotki - he, he.

pozdry, brat

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

138. Data: 2006-12-15 22:48:54

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> ... i zrobiłem sobie małe zestawienie na bazie postów z psp zaistniałych od 5
> grudnia. Zmiennonickowcy drżyjcie ! :))
>
> http://strony.aster.pl/pozboju/psp/psp.htm
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Wątek się rozrósł ponad miarę. Wystarczy sobie zadać pytanie, dlaczego akurat
ten wątek, dlaczego akurat teraz ? Bądźmy realistami - to nie jest przypadek.
Myślicie, że jak się zmieszacie w tłum to was nie wyśledzę ? Niedoczekanie wasze
! Już niedługo zapłacicie za wszystko !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

139. Data: 2006-12-15 22:52:10

Od: "juda (*" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2006 14:36:21 -0800, Maja napisał(a):

> Nie jesteś Szatanem :))
> Czasem tylko poddajesz się Złu, jak wszyscy.:)
> Ale jest w Tobie i Dobro. Jesteś dobrym człowiekiem, wydaje mi się

Terefere, teraz Ci się zrobiło szkoda idioty
i dlatego tak mówisz, bo sie przestraszyłaś,
że jeszcze sobie zrobie coś złego..., tak ?
A ja sie nie moge upić jak nalezy, wczoraj starczyły
trzy browary, a dziś 6 jest za mało, cholera
może rzeczywiście coś we mnie wstąpiło :o)
bo ja mam od urodzenia słabą głowę...

> Pozdrawiam,
> Maja

A w ogóle to znowu zmyślam,
wypiłem tylko 5, a może 4... :o)
Miałaś rację, nie można mi ufać...

A jednak są sprawy, w których jestem
cholernie poważny i dokładny, czasem
nawet aż za bardzo...

Pogadamy w końcu o dobrym Bogu,
czy to jest temat tabu ?

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
spentajaza

140. Data: 2006-12-15 22:55:32

Od: "... zzz" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka"
w news:1166219522.606391.308560@80g2000cwy.googlegroup
s.com...
/.../

> a i pomyśleć trzeba,zanim się odpisze, więc
> więcej plusów niż posttrolli?

Po(d)pieram całkowicie... :).

Poza tym - witaj w pierwszym kręgu mocy ;)))

> Hanka
> :)

All
--
"Różnica pomiędzy mistykiem a klechą tak samo jak pomiędzy
Uczonym a naukawcem może być zewnętrznie (konkretnie)

Ika, no nie wiem...
Ika, no nie wiem...
Frankl - Logoterapia
emaptia