Pobawiłem się w małego śledczego

211. Data: 2006-12-16 18:18:42

Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Persava (*<b...@a...waw.pl>
news:ujlzsi63j9dz.i82soxemqjh1$.dlg@40tude.net

[...]
> Bradzo piękne ujęcie..., przepiękne !...
> Chyba zrobię coś podobnego, mam nadzieję,
> że nie jestem jeszcze za stary
> na te sprawy :o)
[...]

Ty za stary??

Paff
--
Miłość to dzikie zwierzę.
- Rammstein

212. Data: 2006-12-16 18:23:31

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Dec 2006 19:18:42 +0100, niezbecki napisał(a):

> Persava (*<b...@a...waw.pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Ty za stary??

No nie, spoks, do emerytury jeszcze
mi trochę zostało :o)
Alle czuję się trochę staro...

> Paff

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

213. Data: 2006-12-16 18:54:44

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> Bradzo piękne ujęcie..., przepiękne !...

Czegoś takiego się po prostu nie zapomina :)

> Chyba zrobię coś podobnego, mam nadzieję,
> że nie jestem jeszcze za stary
> na te sprawy :o)

Na takie sprawy nigdy się nie jest za starym.
Powłoka zewnętrzna to ułuda, na którą daje się
nabierać wielu ludzi.
Nie wszyscy wiedzą, może - jeszcze nie wiedzą,
jakie cuda mogą tkwić w środku.

To tak jak z kamieniami półszlachetnymi :
widzisz bury kamień, a w środku feeria barw :)

Ale trzeba dbać o to, aby powtarzalność codzienności
nie zamieniła nam tęczy z powrotem w szarą grudkę.

Hanka
:)

214. Data: 2006-12-16 19:13:05

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 10:54:44 -0800, Hanka napisał(a):

> Czegoś takiego się po prostu nie zapomina :)

Tak, to pewne, nie sposób czegoś takiego
zapomnieć...

Sorry, że popsuję trochę widok,
ale sie tak zastanawiam,czy Szatan mógłby
się do czegoś takiego posunąć... :o)

Na szczęście zdaniem Jeszu nie może...
Ciągle tego nie rozumiem, dlaczego
tak powiedział, ale zdaje się powiedział,
a w każdym razie ktoś to powiedział
do cholery, tak ?

[]Mt 12:22-50
[]22. Wówczas przyprowadzono Mu opętanego,
[] który był niewidomy i niemy.
[] Uzdrowił go, tak że niemy mógł mówić i widzieć.

[]23. A wszystkie tłumy pełne były podziwu i mówiły:
[] Czyż nie jest to Syn Dawida?
[]24. Lecz faryzeusze, słysząc to, mówili:
[] On tylko przez Belzebuba, władcę złych duchów,
[]wyrzuca złe duchy.

[]25. Jezus, znając ich myśli, rzekł do nich:
[] Każde królestwo, wewnętrznie skłócone, pustoszeje.
[] I żadne miasto ani dom, wewnętrznie skłócony,
[] nie ostoi się.
[]26. Jeśli szatan wyrzuca szatana,
[] to sam ze sobą jest skłócony,
[] jakże się więc ostoi jego królestwo?

[]27. I jeśli Ja przez Belzebuba wyrzucam złe duchy,
[] to przez kogo je wyrzucają wasi synowie?
[] Dlatego oni będą waszymi sędziami.
[]28. Lecz jeśli Ja mocą Ducha Bożego wyrzucam złe duchy,
[] to istotnie przyszło do was królestwo Boże.
[]29. Albo jak może ktoś wejść do domu mocarza,
[] i sprzęt mu zagrabić, jeśli mocarza wpierw nie zwiąże?
[] I dopiero wtedy dom Jego ograbi.

No, no..., dowcipniś z tego Jeszuego :o)

[]31. Dlatego powiadam wam: Każdy grzech i bluźnierstwo
[] będą odpuszczone ludziom,

Słyszysz, Bluzgacz ? :o)

[] ale bluźnierstwo przeciwko Duchowi
[] nie będzie odpuszczone.
[]32. Jeśli ktoś powie słowo przeciw Synowi Człowieczemu,
[] będzie mu odpuszczone,

Choćby nazwał Jezusa Chujem, tak ? :o)
***************************************
Dziwne...

[] lecz jeśli powie przeciw Duchowi Świętemu,
[] nie będzie mu odpuszczone ani w tym wieku,
[] ani w przyszłym.
[]33. Albo uznajcie, że drzewo jest dobre,
[] wtedy i jego owoc jest dobry, albo uznajcie,
[] że drzewo jest złe, wtedy i owoc jego jest zły;
[] bo z owocu poznaje się drzewo.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam Ci, siostra,
że uzdrawiasz mocą swego serca...

[]34. Plemię żmijowe! Jakże wy możecie mówić dobrze,
[] skoro źli jesteście? Przecież z obfitości serca usta mówią.
[]35. Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy,
[] zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy.

No zaraz, zaraz..., przecież bluźnierstwa mają być
wybaczone, tak ? Nawet te przeciwko Tobie, Jeszu,
tak ? Więc o co Ci teraz chodzi, brat... ?

[]36. A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa,
[] które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu.

A NIECH TO, czuję rózgę na swojej dupie :o(
Zgoda, dobrze mi tak...

(BT)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

215. Data: 2006-12-16 19:21:43

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> Tak, to pewne, nie sposób czegoś takiego
> zapomnieć...
>
> Sorry, że popsuję trochę widok...
(ciach - wszystko do końca)

Więcej tego nie rób.
Nie w odpowiedzi na moje posty.

Hanka

216. Data: 2006-12-16 19:25:16

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 11:21:43 -0800, Hanka napisał(a):

> (ciach - wszystko do końca)
>
> Więcej tego nie rób.
> Nie w odpowiedzi na moje posty.

Nie lubisz prawdy, co, siostra ?
Ale dlaczego ?

Czyżby nie była piekniejsza od tego widoku ?
I to nie była prawda, jak Cię obsypywał kwiatami ?
Byłaś wtedy jak ona..., ale to miecz obosieczny...,
nie chcesz tego już widzieć,
ani wiedzieć, co było dalej, tak ?

> Hanka

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

217. Data: 2006-12-16 19:25:25

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisała :

> (ciach - wszystko do końca)
>
> Więcej tego nie rób.
> Nie w odpowiedzi na moje posty.

Dlaczego?
Nie mieszaj poziomów dupy z poziomami Boga.
Po prostu nie pasuje mi to.

218. Data: 2006-12-16 20:25:57

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 11:25:25 -0800, Hanka napisał(a):

> Dlaczego?
> Nie mieszaj poziomów dupy z poziomami Boga.
> Po prostu nie pasuje mi to.

Nie rozumiem...
Czyżby Bóg nie był Bogiem prawdy ?
A masz dupę, co, siostra ?

A poza tym, czy Ty w ogóle
doczytałaś mój post do końca ?

A Ewę, kto w końcu stworzył, Szatan ?
A cyce i dupe ?
Tak więc Bóg ulepił Ewę z grubsza,
a Szatan doprawił cyce i dupę ?
A kto zrobił () szparkę ? :o)

Hanka, a ile Ty masz lat, co, siostra ?
Bo jeśli poniżej 12 to sorry, ale mam
wyraźny zakaz...zadawania się z... gąskami :o)
choć są tak ponętne, nie powiem, ale gdybym
w tej sprawie przegiął, to na pewno mam przejebane
u Boga, a tego bym wolał uniknąć jak ognia :o)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

219. Data: 2006-12-16 20:40:12

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> A poza tym, czy Ty w ogóle
> doczytałaś mój post do końca ?

Doczytałam, ale odrzuciły mnie cytaty.
Nie lubię, jak ktoś w rozmowę banalną,
bo takie były poprzednie linijki,
nagle wtrąca prawdy absolutne.
Ale :
są to prawdy absolutne nie dla wszystkich
i może nie mam ochoty o nich gadać w wątku
o kwiatkach i Paragrafie 22.

> A Ewę, kto w końcu stworzył, Szatan ?
> A cyce i dupe ?
> Tak więc Bóg ulepił Ewę z grubsza,
> a Szatan doprawił cyce i dupę ?
> A kto zrobił () szparkę ? :o)

Czyżbyś kupił nową zgrzewkę?

> Hanka, a ile Ty masz lat, co, siostra ?
> Bo jeśli poniżej 12 to sorry, ale mam
> wyraźny zakaz...zadawania się z... gąskami :o)

No, dzięki.

Mam inne poglądy. Mogę??

Hanka

220. Data: 2006-12-16 20:46:55

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 12:40:12 -0800, Hanka napisał(a):

> Doczytałam, ale odrzuciły mnie cytaty.
> Nie lubię, jak ktoś w rozmowę banalną,
> bo takie były poprzednie linijki,
> nagle wtrąca prawdy absolutne.

Absolutne ?
Ok., a czy nielubisz, jak Bóg wtrąca się
w Twoje osobiste sprawy ? :o)
A niby jak ma sie w nie wtrącić,
jeśli nie poruszając "absolutne prawdy", co ?

> Ale :
> są to prawdy absolutne nie dla wszystkich
> i może nie mam ochoty o nich gadać w wątku
> o kwiatkach i Paragrafie 22.

Dlaczego ?

> Czyżbyś kupił nową zgrzewkę?

:o)
Tylko 3 browary i koniec na tym.
A w ogóle to dziwna sprawa,
że w dni robocze mam słabszą głowę...

> No, dzięki.
> Mam inne poglądy. Mogę??

Musisz, jeśli życie ma się toczyć dalej,
tego nauczyłem sie od Alla...
i go kocham, choc do mnie drań nie pisze :o)

> Hanka

-`@'-

Persava

Ika, no nie wiem...