Pobawiłem się w małego śledczego

221. Data: 2006-12-16 20:59:18

Temat: Re: Pobawiłem się w małego śledczego
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> Ok., a czy nie lubisz, jak Bóg wtrąca się
> w Twoje osobiste sprawy ? :o)
> A niby jak ma sie w nie wtrącić,
> jeśli nie poruszając "absolutne prawdy", co ?

1. Nie Ty jesteś Bogiem.

2. Miejsce i czas na kontakty z Bogiem,
jeśli takowy w ogóle istnieje, wybiorę sobie
sama i na pewno nie będzie to forum usenetu.

> Musisz, jeśli życie ma się toczyć dalej,
> tego nauczyłem sie od Alla...
> i go kocham, choc do mnie drań nie pisze :o)

Jak Allowi piszesz 120 postów na minutę,
to ja się nie dziwię, że milczy.
Po prostu, po kolei na wszystkie odpowiada,
nie wpadłeś na to?

222. Data: 2006-12-16 21:04:14

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 12:59:18 -0800, Hanka napisał(a):

> 1. Nie Ty jesteś Bogiem.

To pewne. A kto jest pośrednikiem,
anioły czy człowiek ?

I spytaj swojego chłopaka, czy się
kontaktował z Niewysłowionym sam przez się,
przez swojego proboszcza, czy może przez Ciebie :o)

Spytaj go, poważnie... jestem ciekaw odpowiedzi :o)

Na Jezusa zdaje się też Duch Św.zstąpił
dopiero po tym, jak się spiknął z Magdą :o)

> 2. Miejsce i czas na kontakty z Bogiem,
> jeśli takowy w ogóle istnieje, wybiorę sobie
> sama i na pewno nie będzie to forum usenetu.

Dlaczego ?
Chcesz Bogu stawiać jakieś wstępne warunki ? :o)

> Jak Allowi piszesz 120 postów na minutę,
> to ja się nie dziwię, że milczy.
> Po prostu, po kolei na wszystkie odpowiada,
> nie wpadłeś na to?

:o)

Coś w tym jest, ale o ile dobrze pamiętam
poslałem mu jeden na jego trzy, i milczy...

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

223. Data: 2006-12-16 21:10:03

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

(Hanka)

> To pewne. A kto jest pośrednikiem,
> anioły czy człowiek ?

Nie ma pośredników.

> I spytaj swojego chłopaka, czy się
> kontaktował z Niewysłowionym sam przez się,
> przez swojego proboszcza, czy może przez Ciebie :o)

Idź po piwo, jeszcze raz mówię,
bo za mało wypiłeś i ani to trzeźwe jest,
co piszesz, ani pijane.

224. Data: 2006-12-16 21:11:36

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

225. Data: 2006-12-16 21:26:13

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 13:10:03 -0800, Hanka napisał(a):

> Persava (* napisał :
>
> (Hanka)

> Nie ma pośredników.

Czyli Jezus pierdolił głupoty, tak ?
a KONKRETNIE pAWEŁ MÓWIĄC:

1 Tm 2:5
5. Albowiem jeden jest Bóg,
jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi,
człowiek, Chrystus Jezus,
(BT)

??

Zdaje się nie chcesz zrozumieć...
A może rzeczywiście bełkoczę...

Powiedz szczerze, chcesz
ze mną rozmawiać czy nie ?

--
-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

226. Data: 2006-12-16 21:34:41

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał

> Czyli Jezus pierdolił głupoty, tak ?
> a KONKRETNIE pAWEŁ MÓWIĄC:
>
> 1 Tm 2:5
> 5. Albowiem jeden jest Bóg,
> jeden też pośrednik między Bogiem a ludźmi,
> człowiek, Chrystus Jezus,

To Ty pierdolisz głupoty, jak już,
i wycierasz sobie usta i monitor
bezustannym cytowaniem Biblii,
reszta jest w innym wątku,

> Zdaje się nie chcesz zrozumieć...
> A może rzeczywiście bełkoczę...

Chcę Ciebie zrozumieć,
ale bełkoczesz.

227. Data: 2006-12-16 21:36:33

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 13:34:41 -0800, Hanka napisał(a):

> Persava (* napisał

> [...]

Powiedz, jaki krok poczyniłaś
w moim kierunku..., co, siostra ? :o)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

228. Data: 2006-12-16 21:44:51

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> Powiedz, jaki krok poczyniłaś
> w moim kierunku..., co, siostra ? :o)

Żadnego - swoim oślim uporem zniechęciłeś mnie
skutecznie do kontynuowania rozmowy.

Tak, że jeśli już - to wstecz.

Nie będę rozmawiać o Bogu,
znajdź sobie kogo innego.

Jak masz inne tematy -
proszę bardzo.
Zaczynaj nowy wątek :)

229. Data: 2006-12-16 21:52:07

Od: "Persava (*" <b...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2006 13:44:51 -0800, Hanka napisał(a):

> Żadnego

Otóż to..., tak właśnie sobie pomyślałem...

>- swoim oślim uporem zniechęciłeś mnie
> skutecznie do kontynuowania rozmowy.
> Tak, że jeśli już - to wstecz.
> Nie będę rozmawiać o Bogu,
> znajdź sobie kogo innego.

Sorry,nie wiedziałem, że masz alergię na cytaty
z Pisma, bo niby skąd miałem to wiedzieć ?
Nie jestem prorokiem..., niestety...

Więcej tego ode mnie nie usłyszysz,
chyba że sama zapragniesz...
albo zmienisz nicka, wtedy
ponownie spróbuje,
taka mam szajbę-misję od Boga
niczym blues brothers, sorry.

> Jak masz inne tematy -
> proszę bardzo.
> Zaczynaj nowy wątek :)

Dzięks za ten obrazek z kwiatami...,
nie spocznę, póki tego nie wykonam...
mojej lubej... :o)

-`@'-

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
Persava

230. Data: 2006-12-16 22:14:53

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Persava (* napisał :

> Sorry,nie wiedziałem, że masz alergię na cytaty
> z Pisma, bo niby skąd miałem to wiedzieć ?

Jedyna alergia, jaką dysponuję to uczulenie
na namolnych facetów, obojętne czego by
ta nachalność miała dotyczyć.

Wskakiwanie w zabłoconych wibramach
do czyjegoś wnętrza nie jest zbyt uprzejme.
Pewnie, mogę Ci nie odpisywać, ale
może chcę?

Tyle, że sprawy wiary, Boga i tego typu
rozmowy traktuję zbyt poważnie, aby sobie
ot tak popierdalać po klawiaturze, na trzy cztery,
między dupą a fiołkami.

> taka mam szajbę

No ok.

> misję od Boga