Re: Pobudka o czwartej rano

1. Data: 2010-03-05 14:55:20

Temat: Re: Pobudka o czwartej rano
Od: "koral" <k...@t...tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hmauum$ll2$1@news.onet.pl...
> [...]
> i spłyca sen, nawet aż do przebudzenia.
> Teraz od paru tygodni mnie to męczy.
> Budzę się około 4 +- 5 minut i czuję się wyspany.
> Po 3-4 godzinach snu!
> I w dodatku w dzień nie czuję potrzeby dospania.
> Prowadzę bardzo zdrowy i bezstresowy tryb życia,
> praktycznie zero używek,
> krew - wszystko w normie, wiek 34 lata,
> więc chyba coś jest nie tak?
> Może ktoś gdzieś trafił na jakiś opis tej dziwnej przypadłości,
> i tego związku na 'k' który chyba trzeba jakoś zneutralizować,
> bo nie ukrywam, że średnio chce mi się błąkać pół nocy po chacie

Normalne w okresie, kiedy się poznało nową kochankę.
Jedziesz na naturalnych dopalaczach, efekcie zakochania.
Nawet, jak emocjonalnie tego tak nie odczuwasz, to Twój
organizm działa wg starych reguł. Nowa znajomość się przeje
to hormony spadną i prawdopodobnie będzie odbicie
z powrotem w kierunku poprzedniego stanu, a być może
nawet nieco ponizej, dla odmiany. Teraz masz czas 'powyżej'.

2. Data: 2010-03-05 18:24:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

koral pisze:

> [...]
> z powrotem w kierunku poprzedniego stanu, a być może
> nawet nieco ponizej, dla odmiany. Teraz masz czas 'powyżej'.

;-D

Ewa

3. Data: 2010-03-06 09:59:13

Od: Szczepan Białek <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "koral" <k...@t...tez.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z powrotem w kierunku poprzedniego stanu, a być może
> nawet nieco ponizej, dla odmiany. Teraz masz czas 'powyżej'.

A może jest zdrowszy niż kiedyś. Okazy zdrowia śpią b. krótko. Churchil 15
min, Napoleon 2 godz.
Twórcy zaczynają tworzyć od 4 rano.
Powinien coś robić a nie błąkać się po chacie.
S*

4. Data: 2010-03-06 13:39:03

Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

> A może jest zdrowszy niż kiedyś. Okazy zdrowia śpią b. krótko. Churchil
> 15 min, Napoleon 2 godz.

Churchil okazem zdrowia?
Dobre sobie!

zyga
--
--force --nodeps --all

5. Data: 2010-03-08 07:24:16

Od: "koral" <k...@t...tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie pisałem, że mam nową kochankę,
Pisałeś i to bardzo intensywnie - tylko na innej grupie(ach ?)
- pl.sci.psychologia
> ale tak z ciekawości, to ile tak pi razy oko
> ten normalny okres zwykle trwa?
Pół roku ?
Organizm organizmowi nierówny.

Re: Pobudka o czwartej rano
Re: Pobudka o czwartej rano
jakie badanie wykrywa wirusa opryszczki ?
zapalenie pochwy , partner
dziwny problem z kregoslupem ?