Pochwala dla tuszu Max Factor

1. Data: 2003-10-13 13:20:39

Temat: Pochwala dla tuszu Max Factor
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a konkretnie dla More Lashes, kupionego w warszawskiej GC przy
okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-13 15:48:52

Temat: Re: Pochwala dla tuszu Max Factor
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Oct 2003 13:20:39 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> wrote:
: ...a konkretnie dla More Lashes, kupionego w warszawskiej GC przy
: okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
: rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.

niewiarygodne :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-10-15 09:59:36

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> [...]
>: okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
>: rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.

Ale prawdziwe. Od razu szybciej mi malowanie wychodzi.

Saddie
--
|\ /|
,~~~>>";"<<

1. Data: 2003-10-16 09:35:49

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
: >: ...a konkretnie dla More Lashes, kupionego w warszawskiej GC przy
: >: okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
: >: rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.
: > niewiarygodne :)
:
: Ale prawdziwe. Od razu szybciej mi malowanie wychodzi.

to se kupie, jak mi sie majbelina skonczy :)
w ogole max factor jest niezly, mam juz ze sto lat 2000calories i dziala.
ostrzegam przed burzujem wydluzajacym - skleja jak malo co.

kasica

1. Data: 2003-10-16 10:41:18

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> w ogole max factor jest niezly, mam juz ze sto lat 2000calories i dziala.

Swieta racja. Ja mam 2000 kalorii od...kwietnia chyba? Nie widac poczatkow
wysychania. Chyba sie nigdy nie skonczy.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-16 11:22:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 12:41:18 +0200, Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> <> wrote:
[...]

ja swoj mam od jakis 4 lat :) tylko przed dlugi czas lezal nieuzywany.
zaczelam uzywac jakies 5 mies. temu, najpierw wylacznie, potem na zmiane z
maybelline. na poczatku za duzo sie nabieralo na szczoteczke, a teraz nieco
podsechl, i jest ok.

kasica

1. Data: 2003-10-16 12:45:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> : ...a konkretnie dla More Lashes, kupionego w warszawskiej GC przy
> : okazji 20% obniżki. Pierwszy tusz, po którym nie miałam potrzeby
> : rozdzielania posklejanych rzęs. Niebywałe.
> niewiarygodne :)

Jak już robisz za królika doświadczalnego, to ja poproszę o ewentualne
powtórzenie zachwytów po dwóch tygodniach używania :-)

Krycha

1. Data: 2003-10-16 13:15:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 14:45:00 +0200, Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:
: Katarzyna Kulpa wrote:
:
[...]

to nie ja tylko saddie :)

kasica

1. Data: 2003-10-16 13:38:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> :: Jak już robisz za królika doświadczalnego, to ja poproszę o ewentualne
> : powtórzenie zachwytów po dwóch tygodniach używania :-)

A to jeszcze lepiej, bo Saddie bardziej alergiczna :-) Jeżeli jej
nie zaszkodzi to mogę spokojnie używać.

Krycha

1. Data: 2003-10-17 06:17:32

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Krystyna Chiger:
[...]
> A to jeszcze lepiej, bo Saddie bardziej alergiczna :-) Jeżeli jej
> nie zaszkodzi to mogę spokojnie używać.

Jak na razie nie zaszkodziło w sposób wybiegający ponad normę - tzn.
wytrzymuję 14 godzin z tuszem na rzęsach bez objawów wybiegających ponad
zmęczenie i nieznaczne podrażnienie oczu.

Saddie
--
|\ /|

jak nazywa sie dokładnie franc. firma possey?
Seboradin
Szalone Nożyczki - raz jeszcze
krem do masażu
MAGIC SKIN - odkrylam i z czystym sumieniem moge polecic kazdej osobie, ktora ma problem ze swiecaca skora twarzy!!!