Pochwała prostactwa

1. Data: 2002-05-25 00:02:09

Temat: Pochwała prostactwa
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sadyl się nie chwalił to zrobię to za niego:
Zjedlim dzisiaj: [świeże] _pulki_ polane [świeżym] masełkiem i posypane
[świeżym] koperkiem
+ jaja sadzone + maślanka

niby nic a jaka radość ;)

AE

1. Data: 2002-05-25 05:10:36

Temat: Re: Pochwała prostactwa
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Zjedlim dzisiaj: [świeże] _pulki_ polane [świeżym] masełkiem i posypane

Zaintrygowaly mnie te swieze _pulki_
To mogly byc bulki, ale dlaczego polane maselkiem?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-05-25 05:38:51

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaintrygowaly mnie te swieze _pulki_
> To mogly byc bulki, ale dlaczego polane maselkiem?

Ja zaczęłam zastanawiac sie, czy w jakims regionie nie mowi sie tak
na...ziemniaki;-)

Tak na marginesie, to takie jedzenie jest proste a nie prostackie.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-05-25 09:15:39

Od: "Kamas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaintrygowaly mnie te swieze _pulki_
> To mogly byc bulki, ale dlaczego polane maselkiem?

pulki to po krzyżacku ziemniaki

--
Pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas )

1. Data: 2002-05-25 11:49:32

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Ja zaczęłam zastanawiac sie, czy w jakims regionie nie mowi sie tak
> na...ziemniaki;-)
]
Brawo!

Pulki (a może pólki - nigdy nie widziałem formy pisanej) = ziemniaki w
mundurkach

sadyl

1. Data: 2002-05-25 12:42:36

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ]
> Brawo!
>
> Pulki (a może pólki - nigdy nie widziałem formy pisanej) = ziemniaki w
> mundurkach

Nie na darmo namietnie czytuje Aghate Christie - ma sie ten detektywistyczny
zmysl;-))

pozdrawiam
Basia

Grill festiwal