Re: Poczatki nerwicy ???

From: "Beatka" <s...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Poczatki nerwicy ???
Date: Fri, 20 Feb 2004 23:30:39 +0100

ja mam podobne objawy lecz nie tak bardzo nasilone tzn robi mi sie slabo i
czuje ze zaraz zemdleje kiedy stoje w kolejce w sklepie, na poczcie w
autobusie, odczucie to nasila sie kiedy wokol jest duzo ludzi. Po pierwsze
kiedy stan ten sie nasilil, lekarz ogolny skierowal mnie na badania, i
okazalo sie ze mam anemie. Po miesiecznej kuracji bylo mi znacznie lepiej.
Po drugie lekarz powiedzial ze robi mi sie slabo gdyz mam bardzo niskie
cisnienie (to prawda) i zalecil kawe, gimnastyke, spacery na swierzym
powietrzu - pomaga. Po za tym mam skrzywienie kregoslupa (lekkie) i kiedy
dlugo stoje jakos naciska on na nerwy, co powoduje taki stan.A to ze objawy
nasilaja sie kiedy wokol jest tlum ludzi sama wytlumaczylam sobie tak: czym
wiecej ludzi tym jest bardziej duszno przez co robi sie slabo, poza tym ma
to pewnie podloze psychiczne (lekka fobia?)
Uwazam ze Twoj stan jest powazniejszy, ale ze malo osob udzielilo Ci rady
wiec postanowilam powiedziec jak to bylo u mnie. (moze cos Ci to pomoze)

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Beata