Poczatki nerwicy ???

1. Data: 2004-02-19 22:28:17

Temat: Poczatki nerwicy ???
Od: "mankiek89" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W zasadzie nie wiem jak zaczac co napisac bo sam nie wiem co o tym myslec,
ale moze poporstu przedstawie moj problem.Mianowicie od pewnego czasu w
zasadzie to od dosyc dawna zdarza mi sie pewien specyficzny lek. Rzecz plega
na tym ze kiedy stoje np w kosciele ciagle ogarnia mnie mysl ze zemdleje
(najgorzej gdzy stoje w wilekim tlumie ludzi) serce zaczyna mi mocno walic
robi mi sie goraco po ok 5 min obiawy ustepuje ale musze naprawde ostro ze
soba walczyc zeby nie wyjsc na zewnatrz dodam ze staram sie z tym walczyc
sam bez pomocy jakis lekow i psychologa itp. Takie same sytuacje zdarzaja mi
sie np kiedy siedze na wykladzie. Najgorzej jest kiedy jestem w tlumie i
wiem ze nie moge sobie tak posprostu z niego wyjsc tylko musze czekac az
ludzie zie rozejda np na koncercie bylem raz i co ja wtedy przezylem myslem
ze zawalu dostane. Nie wiem co to jest jak leczyc itp. Rozumiem ze moge sie
denerwowac w takich sytuacjach jak egzamin, jaks klutnia. ALe zeby mysl i
tym ze zemdleje wywolywala u mnie szybkie bicie serca, pot na twarzy. Dodam
tylko ze np jak stoje w koscie z tylu czy na koncu tlumu ze wiem ze w kazej
chwili moge wyjsc z pomiesczenia sytucjia to jest OK no ale przecierz sa
sytuacje kiedy poprostu trzeba wytrzymac te 2 h i wysluchac kto cos ma
dopowiedzenia itp.
Dodam, ze po kazdym takim "ataku" jestem troche wyczerpany ma dosyc
wszytkiego i wogole.... po co ma cos robic jak sie boje ze zemdleje. ATk
wogole to zemdlalem w calym moim zyciu 2 razy u dentysty panicznie sie go
boje.I podczas kazdej wizyty mdlalem.Teraz lecza mi zeby na lezaca i jest ok
jestem spokojny nie mdleje. Nie wiem czy to od serca czy zrobic jakies
badania na serce czy moze psychika mi siada a najgorsze jest ze nie wiem od
czego wzielo sie to samo tak bez niczego ale ile mozna to znosci.
Wiem ze moj post jest bardzo chaotyczny i wogole cizkostrawny ale jakos
inaczej tego nie mge opisac. Jezeli ktos mial podobny problem to prosze o
jakas rade ewentualnie jakies sugestie gdzie sie udac co zrobic bo przyznam
sie wam ze nie wiem.
Pozdrawiam i prosze od rady.

2. Data: 2004-02-19 22:33:53

Temat: Re: Poczatki nerwicy ???
Od: "mankiek89" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale w podczas wysylania podalem zly adres emial, gdyby ktos
chcial wyslac cos na priva to prosze na adres m...@p...onet.pl

3. Data: 2004-02-20 17:37:10

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

mankiek89 <m...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
wiadomości <c13dap$ph5$1@nemesis.news.tpi.pl> datowanej czw 19. lutego 2004
23:28:

> [...]
> naprawde ostro ze soba walczyc zeby nie wyjsc na zewnatrz dodam ze staram
> sie z tym walczyc sam bez pomocy jakis lekow i psychologa itp.

Spróbuj to skonsultować z lekarzem pierwszego kontaktu. To może być nerwica,
może być fobia.

Jak znam życie, to dostaniesz łagodne środki uspokajające i lekarz uzna
problem za rozwiązany. ;-)

Jeśli pijesz kawę i/lub palisz papierosy - spróbuj to ograniczyć. I jedno i
drugie może nasilać tego rodzaju objawy.

Pozdrawiam,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

4. Data: 2004-02-20 22:30:39

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam podobne objawy lecz nie tak bardzo nasilone tzn robi mi sie slabo i
czuje ze zaraz zemdleje kiedy stoje w kolejce w sklepie, na poczcie w
autobusie, odczucie to nasila sie kiedy wokol jest duzo ludzi. Po pierwsze
kiedy stan ten sie nasilil, lekarz ogolny skierowal mnie na badania, i
okazalo sie ze mam anemie. Po miesiecznej kuracji bylo mi znacznie lepiej.
Po drugie lekarz powiedzial ze robi mi sie slabo gdyz mam bardzo niskie
cisnienie (to prawda) i zalecil kawe, gimnastyke, spacery na swierzym
powietrzu - pomaga. Po za tym mam skrzywienie kregoslupa (lekkie) i kiedy
dlugo stoje jakos naciska on na nerwy, co powoduje taki stan.A to ze objawy
nasilaja sie kiedy wokol jest tlum ludzi sama wytlumaczylam sobie tak: czym
wiecej ludzi tym jest bardziej duszno przez co robi sie slabo, poza tym ma
to pewnie podloze psychiczne (lekka fobia?)
Uwazam ze Twoj stan jest powazniejszy, ale ze malo osob udzielilo Ci rady
wiec postanowilam powiedziec jak to bylo u mnie. (moze cos Ci to pomoze)

Pozdrawiam i zycze zdrowia
Beata

Schizofremia
wysokie ob