Poczekam do wiosny

11. Data: 2003-01-20 21:42:24

Temat: Re: Poczekam do wiosny
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>    Witam ponownie!
> Maliny(owoce) sa pysia.Chce posadzic maliny albo winorosl.Na oba gatunki
nie
> ma miejsca.Prosze o pomoc w wyborze jednego z nich.Licze na grupe, o ktorej
> wszedzie glosno.Wiesc niesie, ze najlepsza ze wszystkich w okolicy.
>              Pozdrawiam   Cezary Znawca

Witam i zycze szczescia na nowym miejscu.Przekazuje paleczke.
Olej obie rosliny i posadz clematis. Owoce jednych i drugich
kupisz na kazdym targu.
Pozdrawia boletus

12. Data: 2003-01-20 21:56:36

Temat: Re: Poczekam do wiosny - boletusowi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl>

> Witam i zycze szczescia na nowym miejscu.Przekazuje paleczke.
> Olej obie rosliny i posadz clematis. Owoce jednych i drugich
> kupisz na kazdym targu.
> Pozdrawia boletus
nalewka z clematisa?????
wino z clematisa???????
przepiekny dziki clematysnik?????
clematis ciety w formie casenave`a????

no ludzie - co to by sie porobilo???

z uklonami
wojtek Pa

13. Data: 2003-01-20 21:59:56

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <b...@o...pl>

> nalewka z clematisa?????
> wino z clematisa???????
> przepiekny dziki clematysnik?????
> clematis ciety w formie casenave`a????
>
> no ludzie - co to by sie porobilo???
>
> z uklonami
> wojtek Pa
> "Nowy" zapewne wybierze maliny,bowiem na razie wiecej
argumentów-pysia po ich stronie.
Pozdrawia Luciano

14. Data: 2003-01-20 22:00:50

Temat: Re: Re USPOKOJONY - : pobity wojtek
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:b0hpam$pql$1@news.tpi.pl...

> Co by nie mowic winorosla sa przedmiotem sztuki, ale o ilez czesciej lapal
> sie za nie KICZ - czego przyklad prosze obejrzec, Janusz moze sobie kupic.
>
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=26
08572675&category=24310

Kicz kiczem, ale taka Karaffe in Form einer Weintraube to przedmiot
uzytkowy. Pamietam jak kiedys w pociagu w (istniejacej jeszcze
wtedy w calosci) Jugoslawii miejscowi wyjeli taka i poczestowali
zawartoscia (grozdowa rakija) wszystkich w przedziale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2003-01-20 22:06:48

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:

> PS - pomysl z angielskim forum o winach - no no.....

Niestety, nie jest mi znany żaden polskojęzyczny serwis o
winach/winiarstwie/ który po pierwsze by istniał, a po drugie
umożliwiał ściąganie newsów w przystępnym formacie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Benedyktyn z klasztoru w Oliwie
Wszystko robił nadzwyczaj cierpliwie.

16. Data: 2003-01-20 22:21:53

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...

> argumentów-pysia po ich stronie.

Nie wybierze, ani winorośli, ani malin.... , smreki uprawiał będzie....
Wizję miałem. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2003-01-20 22:35:33

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Czyzby duch Tadeusza wybral sie na wycieczke.
Pozdrawia Luciano

18. Data: 2003-01-20 22:37:49

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>

> [...]
> winach/winiarstwie/ który po pierwsze by istniał, a po drugie
> umożliwiał ściąganie newsów w przystępnym formacie.

Grzesiu - widzisz jezyk pisany nie jest w stanie przeniesc EMOCJI - a te w
przypadku zdania o serwisie winiarskim byly POZYTYWNE.
A propos serwisu winiarskiego - ponawiam propozycje skierowana na rece
Janusza - warto byloby sie skontaktowac z magazynem "Wino". Mialem zerowy
numer. Baaardzo ok.

Wojtek Pa

19. Data: 2003-01-21 01:52:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message news:b0hr90$dc3$1@news.tpi.pl...

> nalewka z clematisa?????
> wino z clematisa???????
> przepiekny dziki clematysnik?????
> clematis ciety w formie casenave`a????

Klematis sluzy do patrzenia na niego. Ze zacytuje Galczynskiego:
"... jest jak pornografia - patrzysz i jest ci przyjemnie".
Ale oczywiscie maliny lepsze.

Pozdrowienia,
Michal

20. Data: 2003-01-21 10:50:44

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Wojtek" <t...@b...pl>

> posmak...? ;-)

> MALINY o smaku winogronowym.

Argument ze zdradą imiennika pada bo na drugie mam Janusz... naprawdę!!!

> [ciach] - tu było od groma wersetów, w których Wojtek Pa opiewał zalety malin

Zgadzam się z tym co napisałeś ale z winogron można robić wino i zbierać całymi
kiściami...
Pozdrawiam serdecznie
Wojtek J. Kowalczyk

jak szybko doprowadzić drzewo do uschnięcia ???
Re: Nasiona drzew i krzewow - pytanie.
wycieczki?
nard i inne
Re: Kupilam ziolka !!! - na powaznie