Re: Poczucie winy

1. Data: 2002-07-30 07:29:49

Temat: Re: Poczucie winy
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przypadek sam w sobie nie istotny. Ale spotkaliście się z czymś takim,
żeby
> ktoś zawinił i jeszcze chciał żeby mu wynagrodzić jego poczucie winy?

W ogole co to za "wina"? Ze ktos przyszedl w gosci nie o tej porze, co
powinien? Po prostu sobie zazartowal, bo bylo mu glupio; liczyl
na poczucie humoru gospodarza, albo na to, ze jakos sie wyluzuje
sytuacja. Swoja droga, czy gosciem "nie w pore" byla kobieta? Tego typu
kokieteria to raczej domena plci pieknej, aczkolwiek nie upieram sie, byc
moze sa i tacy faceci. Ja zazwyczaj slysze takie teksty od pan, ktore zawsze
przychodza nie w pore, spozniaja sie nagminnie i jeszcze z milym usmieszkiem
melduja, ze maja poczucie winy i oczekuja dowartosciowania. Tyle, ze ja mam
poczucie humoru, no a poza tym lubie damska kokieterie, bo z reguly milo
sie konczy ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 07:36:58

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer <a...@c...com> napisał(a):

> Swoja droga, czy gosciem "nie w pore" byla kobieta? Tego typu
> kokieteria to raczej domena plci pieknej, aczkolwiek nie upieram sie, byc
> moze sa i tacy faceci.

Gościem była kobieta. Tylko że gospodarzem tez była kobieta i pewnie
dlatego "kokieteria" nie zadziałała.

Czyżby rzeczywiście gra w poczucie winy to czysto kobieca gra?

1. Data: 2002-07-30 09:23:23

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gościem była kobieta. Tylko że gospodarzem tez była kobieta i pewnie
> dlatego "kokieteria" nie zadziałała.

No jasne ;)

> Czyżby rzeczywiście gra w poczucie winy to czysto kobieca gra?

Kobiety tak samo mowia o poczuciu winy za niezapowiedziana
wizyte, jak i za przespanie sie z innym facetem ;) I twierdza, ze
przeciez nic takiego sie nie stalo, a tu usiluje sie w nich wzbudzic wyrzuty
sumienia... "Co mi tu mowisz, masz pretensje, a ja tak cierpie, bo mam
takie poczucie winy, nie czuje sie juz bezpiecznie, nie kochasz mnie".
Faceci
oczywiscie tez sciemniaja, ale inaczej - mysle ze opisany sposob jest raczej
charakterystyczny dla kobiet.

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 09:38:33

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
usmieszkiem
> melduja, ze maja poczucie winy i oczekuja dowartosciowania.

PROTEST
To ja tu zaprotestuję. Wszystkie moje bliski koleżanki są zawsze za
wcześnie, a ich TŻ-ci nie mogą zrozumieć po co ten pośpiech. Wynik jest
taki, że ja często przez TŻ się spóźniam, bo On zawsze coś robi do ostatniej
chwili.

Pozdrawiam serdecznie
Ania

1. Data: 2002-07-30 09:40:22

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" <a...@c...com> wrote in message

| No jasne ;)

[cut]

Niekoniecznie, ale mężczyznom ciągle trochę mniej wypada.:-)

BTW poznałem kiedyś (na własnej skórze) inną grę związaną z winą.
Streścić ją można zwięźle w pytaniu wypowiedzianym przez pewną kobietę,
której dosyć skutecznie udawało się żyć poza
moralnością/powinnością/odpowiedzialnością, co spotykało się z mniejszym lub
większym niezrozumieniem (pardon my niedopowiedzenie) ze strony zaplątanych
w historie z nią mężczyzn:

"Wina to jakiś męski wymysł?!"

Saulo

1. Data: 2002-07-30 09:46:56

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@p...neostrada.pl> wrote in message
| "TheStroyer" <a...@c...com> wrote in message
| |
| |

> [...]
lub
| większym niezrozumieniem (pardon my niedopowiedzenie) ze strony

A może to wcale nie jest INNA gra :-)?

Saulo

1. Data: 2002-07-30 10:27:09

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wcześnie, a ich TŻ-ci nie mogą zrozumieć po co ten pośpiech. Wynik jest
> taki, że ja często przez TŻ się spóźniam, bo On zawsze coś robi do

Jakies dziwne kobiety... I dziwni TŻ... Ja sie _nigdy_ nie spozniam,
najwyzej do pracy, bo tam mi sie nie spieszy. Wszystkie moje
kobiety za to spoznialy sie na spotkania za kazdym razem, a jak
przychodzily - to w najgorszym mozliwym momencie. Z kolei do
pracy gnaly jak mamuty na sped, byle sie nie spoznic ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 10:29:30

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> A może to wcale nie jest INNA gra :-)?

Gra jest ta sama, ale reguly sa inne ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-07-30 11:13:07

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przychodzily - to w najgorszym mozliwym momencie. Z kolei do
> pracy gnaly jak mamuty na sped, byle sie nie spoznic ;)

To znamy bardzo różne kobiety. Zresztą mężczyzn też.
Ja nie_znoszę_się_spóźniać. Zawsze jestem 10 minut wcześniej, a jak nie mogę
to ślę sms-y, ale to są sytuacje zupełnie niezależne ode mnie. Bardzo też
nie lubię jak inni się spóźniają. Oj_bardzo.

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-07-30 14:10:36

Od: "Kis Smis" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. <a...@w...pl> napisał(a):

> Ja nie_znoszę_się_spóźniać. Zawsze jestem 10 minut wcześniej, a jak nie mogę
> to ślę sms-y, ale to są sytuacje zupełnie niezależne ode mnie. Bardzo też
> nie lubię jak inni się spóźniają. Oj_bardzo.

Chcesz o tym porozmawiać?

zniesienie popedu
witam
Re: Takie ladne, do przemyslenia