Podgrzewanie jedzenia w pracy

1. Data: 2009-06-01 07:24:29

Temat: Podgrzewanie jedzenia w pracy
Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuję kupić coś do podgrzewania jedzenia w pracy. Co by było lepsze
mini-piekarnik czy mikrofalówka? Skłaniałbym się raczej do tego
mini-piekarnika, bo są małe, ale niestety nie użytkowałem nigdy takiego.
Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

--
pozdrowienia,
ternyk

2. Data: 2009-06-01 08:26:47

Temat: Re: Podgrzewanie jedzenia w pracy
Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'ternyk'
Wpis z dnia 01-06-2009:

> [...]
> Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
> zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

Może wersja zupelnie przenośna :)
http://allegro.pl/search.php?string=kartusz&category
=10458&country=1

--
TomaSz.

3. Data: 2009-06-01 08:33:39

Od: ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. wrote:

> Może wersja zupelnie przenośna :)
> http://allegro.pl/search.php?string=kartusz&category
=10458&country=1

Też myślałem, ale wydaje mi się, że na codzienne podgrzewanie będzie dla
mnie mało ekonomiczne :)

--
pozdrowienia,
ternyk

4. Data: 2009-06-01 09:41:05

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

=10458&country=1

> Też myślałem, ale wydaje mi się, że na codzienne podgrzewanie będzie dla
> mnie mało ekonomiczne :)

Ale jak cię wyrzucą z domu to się przyda! Jak cię nie stać na mikrofale z
grilem za 200zł to musisz myśleć perspektywicznie.
--
__________________________________________MAT_______

5. Data: 2009-06-01 11:57:25

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Cze, 09:24, ternyk <ternyk@nospam_gmail.com> wrote:
> [...]
> Mikrofalówkę mam juz w domu, więc jak mnie wyrzucą z pracy to nie
> zostanę z dwiema w domu :). A może coś innego?

Zależy, co konkretnie chcesz podgrzewać. Minipiekarnik będzie
znakomity do zrobienia zapiekanki, czy kiełbaski na gorąco, ale do
odgrzewania,gotowych dań to on się raczej kiepsko nadaje. Chyba, że
kupisz taki z termoobiegiem, ale wtedy zaleta "bo są małe" niestety
się mocno zmniejszy. Do _odgrzewania_ mikrofale najlepsze są.

J.

Stacja pogody ;)
noze kuchenne - roznice
ile styropianu itp