Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat

11. Data: 2011-06-09 09:51:47

Temat: Re: Podgrzewanie lustra w łazience- dylemat
Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-06-08 19:11, Rentier pisze:
> (Devi mówi,że folii sie nie klei do ścian)
> Czy lustro nie odpadnie? Jak przygotować wówczas podłoże?

A niby dlaczego się nie klei? W autach w lusterkach są identyczne folie
podgrzewające lusterko i ta folia klei się i do lustra i do plastiku
mocującego wkład - nie ma to żadnego wpływu na nie.

12. Data: 2011-06-09 10:23:22

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2011 11:40, Przesmiewca pisze:

> Jesli lazienka jest mala, a ktos uwielbia gorace prysznice,
> wentylator wyciagajacy bedzie nie nad kabina
> z gdzies za lusterkiem, to zaparuje niezaleznie czy bedzie glebiej czy nie.

Jaki jest sens robić zamkniętą kabinę z wylotem wentylacji z powrotem do
łazienki??

13. Data: 2011-06-09 10:55:26

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

>Jaki jest sens robić zamkniętą kabinę z wylotem wentylacji z powrotem do
>łazienki??

No pewnie ze nie ma, sek w tym, ze Ty to sam dopowiedziales, bo ja nic
o zamknietej kabinie nie pisalem. Rentier tez nie.

14. Data: 2011-06-09 12:19:52

Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2011 12:55, Przesmiewca pisze:

> No pewnie ze nie ma, sek w tym, ze Ty to sam dopowiedziales, bo ja nic
> o zamknietej kabinie nie pisalem. Rentier tez nie.

Ale ja pisałem i ty mi odpisałeś, więc założyłem, że kontynuujesz taki
"wystrój wnętrz".

Jak kabina jest otwarta, to faktycznie może być gorzej.

15. Data: 2011-06-09 14:31:51

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ummm... A po co chcesz sobie podgrzewać lustro?
> No chyba że w saunie ;) Bo w przypadku umywalki wystarczy, żeby lustro nie było tuż
nad umywalką
> tylko jakieś 15 cm głębiej.
Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE zaparowywało.I
chcę w trakcie
remontu teraz temu zapobiec.
Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
Proste.

16. Data: 2011-06-09 14:41:20

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 09-06-11 16:31, Rentier wrote:
> Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE
> zaparowywało.I chcę w trakcie remontu teraz temu zapobiec.
> Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
> Proste.

Nie wiem, czy ktoś zwrócił uwagę, ale ceny energii będą tylko rosły,
więc ogrzewanie luster może być naprawdę zbędnym wydatkiem wkrótce.

--
Grzegorz Janoszka

17. Data: 2011-06-09 16:58:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jun 2011 16:31:51 +0200, Rentier napisał(a):

> w mojej łazience każde lustro ZAWSZE zaparowywało.I chcę w trakcie
> remontu teraz temu zapobiec.
> Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.

Ja to robię kilkoma pociągnięciami papierowego ręcznika - lustro mam
podobnej wielkości jak Ty 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

18. Data: 2011-06-09 17:51:15

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> Pośmialiśmy się, więc wyjaśniam: w mojej łazience każde lustro ZAWSZE
> zaparowywało.I chcę w trakcie remontu teraz temu zapobiec.
> Nie wentylacją lecz ogrzewaniem.
> Proste.

posiadam mate DEVI w lazience, to sie nagrzewa dosc dlugo*, nie wiem czy na
tyle szybko by przeciwdzialac twojemu problemowi. Trudno wlaczac mate 30minut
przed kapiela/prysznicem... Zawsze mozesz kapac sie w zimnej wodzie, taniej,
zdrowiej i bez pary :P

* podloga -> mata devi -> wylewka -> klej -> kafle - to jest wiecej pojemnosci
cieplnej niz przy samym lustrze, jak jeszcze walniesz izolacje miedzy sciana a
mata o moze bedzie nagrzewac dosc szybko.

19. Data: 2011-06-09 17:55:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koteczek" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> * podloga -> mata devi -> wylewka -> klej -> kafle - to jest wiecej
> pojemnosci cieplnej niz przy samym lustrze

o wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiele, wiecej

jaki material pod myszkę
Pompa Hydroforowa Omnigena
Kto produkuje lezaki JARDIN ?
Kosa elektryczna