Podkład Dior

1. Data: 2004-06-04 12:52:02

Temat: Podkład Dior
Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam w prezencie podkład Diora, Fond de Teint Osmose
Skin-True Makeup, taki jak na zdjęciu:
http://moda.com.pl/uroda/~strony/face/dior/diorskin/
img/02.jpg
Nie mogę się nigdzie doczytać, dla jakiego to wieku jest. Teściowa kupiła go
dla siebie, ale okazał się być dla niej za jasny (nr 300). Ona ma prawie 60
lat, ja 30 no i nie wiem, czy mogę go używać. Niby nic mi się nie dzieje,
ale wolę się upewnić.
Pomożecie? Stron obcojęzycznych niestety, nie rozumiem :(

pzdr
For

1. Data: 2004-06-04 14:06:47

Temat: Re: Podkład Dior
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"4maleena" <f...@g...peel> wrote in message
> [...]
dzieje,
> ale wolę się upewnić.
> Pomożecie? Stron obcojęzycznych niestety, nie rozumiem :(

http://moda.com.pl/uroda/~strony/face.phtml?strona=d
ior/diorskin.i
Nie wyglada na to zeby mial jakies ograniczenia wiekowe :))
Na francuskiej stronie doczytalam tylko ze do skory normalnej...
iska

1. Data: 2004-06-04 14:40:26

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości:

> http://moda.com.pl/uroda/~strony/face.phtml?strona=d
ior/diorskin.i
> Nie wyglada na to zeby mial jakies ograniczenia wiekowe :))
> Na francuskiej stronie doczytalam tylko ze do skory normalnej...

Dzięki :)
Dopytuję, bo inne są dla nastolatek, inne dla trzydziestek a inne dla pań po
pięćdziesiątce. Przynajmniej z założenia, bo ja używam delikatnych kremów
tonujących (nivea, yves rocher), a moja siedemnastoletnia siostra kupuje
sobie liftingujące, totalnie kryjące, ciężkie mazidła, bo "ona ma pryszcze".
Na nic zdają się tłumaczenia, że za wcześnie na takie kosmetyki...
Problem tylko w skórze - moja nie jest normalna, no ale może nie uczuli.
Raczej delikatny ten Dior jest, ładnie się rozprowadza (starczają mi dwa
psiknięcia z pompki). Jak na drugi dzień używania to jestem zadowolona.

pzdr
For

1. Data: 2004-06-04 22:51:35

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"4maleena" <f...@g...peel> wrote in message
(starczają mi dwa
> psiknięcia z pompki).
Acha. Mnie wystarcza jedno - moze tutaj lezy tajemnica wieku?;) Mam ca
50tke. Tesciowa mogla sie ze mna wymienic, ja kupilam za ciemny (:

Nie podoba mi sie ten Dior, ale za to kremy, ktore dostalam w bonusie -
fantastyczne, szczegolnie ten, dla ktorego skusilam sie na Diora - Capture
R60/80. Paniom kiele 50tki - polecam:)

Kaska

gdzie kosmetyki Clinique w Nowym Saczu?
Warszawa\Tatuaż, którego brakuje