Podkład L`Oreal Translucide

1. Data: 2003-04-24 15:49:06

Temat: Podkład L`Oreal Translucide
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was tego używała tego podkładu? Chciałam zaszaleć i kupić, ale
nie mam teraz możliwości przetestowania na własnej skórze. Chcę, żeby dobrze
krył, nawilżał i nie był tłusty. Podzielcie się opiniami. A może AirWear?
Tyle jest tych podkładów, że mam mętlik w głowie. Do tej pory używałam
Maybelline Non Stop, byłam zadowolona, ale pora na zmiany;) Chwilowo kupiłam
strasznie badziewny podkład Bielendy za 7 zł i mimo, że lubię tanie
kosmetyki, to ten jest okropny.

Marta

1. Data: 2003-04-24 15:49:30

Temat: Re: Podkład L`Oreal Translucide
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Skorupska" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości news:b890pv$cmv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy któraś z Was tego używała tego podkładu?
Witam,
moja mama miała ten podkład, bardzo go sobie chwalila. Zresztą sama tez go
uzywalam i podzielam jej opinię :) Dobrze kryje, matuje też całkiem nieżle i
jest trwały.
Myślę ża warto.
Pozdrówka
Ania

1. Data: 2003-04-24 19:29:28

Od: "annais" <a...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Skorupska wrote:
> Czy któraś z Was tego używała tego podkładu? Chciałam zaszaleć i
> kupić, ale nie mam teraz możliwości przetestowania na własnej skórze.

Uzywam go od pol roku. Dla mnie jest swietny.
Jednak cena (ok. 56 zl) troche wygorowana. Tym razem kupilam go na allegro
za 29 zl:).
pozdr.
Ania

1. Data: 2003-04-24 21:48:53

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annais" <a...@b...ids.pl> napisał w wiadomości

> Uzywam go od pol roku. Dla mnie jest swietny.
> Jednak cena (ok. 56 zl) troche wygorowana. Tym razem kupilam go na allegro
> [...]

właśnie na allegro sobie upatrzyłam - kolorek testowałam w ulubionej
drogerii i chyba się skuszę :-)

Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Wrocław - dziś do 19.00 dni otwarte Kolastyny
Mala prosba....
Wella Smooth & Curl Liquid
Pytanie do opolanek