Podklad " So ingenious" Estee Lauder

1. Data: 2003-01-21 22:07:36

Temat: Podklad " So ingenious" Estee Lauder
Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam probke. I zachorowałam na to cudenko. Nigdy wczesniej nie mialam na
twarzy tak idealnie delikatnego, lekkiego podkładu, ktorego ani troche nie
czuc na skorze.Pieknie wyrównuje. I jest idealnie moj odcien. . I prawie go
dzisiaj nabyłam....ale odruchowo sprawdziłam cene, jak juz miałam buteleczke
w rece...130 zl...
Ale mimo to goraco polecam tym, ktorzy akurat sa przy gotowce.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-01-22 14:46:43

Temat: Re: Podklad " So ingenious" Estee Lauder
Od: "cerkasia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem szczesliwa posiadaczka tego podkladu.Pieknie wyrownuje koloryt skory
i wtapia sie w skore .Mysle ze wart jest swojej ceny , choc jest niemala ,
polecam.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-22 14:54:10

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cerkasia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jestem szczesliwa posiadaczka tego podkladu.Pieknie wyrownuje koloryt
skory
> i wtapia sie w skore .Mysle ze wart jest swojej ceny , choc jest niemala ,
> polecam.
A czy masz moze puder z tej serii? Podkład juz mi maz obiecal kupic w
przyszlym miesiacu...Moze ja sobie jeszcze puder w prezencie zakupie? Jesli
jest tak samo dobry...A co, jak szalec to szalec...

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-01-22 15:07:21

Od: "cerkasia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puder tez mam , jest niesamowicie aksamitny , trudno to opisac , nigdy
jeszcze czegos takiego nie mialam.Zaszalej warto .
Pozdrawiam
Kasia

balenciaga cristobal
paznokcie najlepsza metoda
Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Re: pomocy
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)