Podłączenie płyty ceramicznej

11. Data: 2010-09-24 04:52:21

Temat: Re: Podłączenie płyty ceramicznej
Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:i7gcd5$cu4$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "maanj" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przy takiej mocy i takim bezpieczniku powinien to być 4mm2. A czy dwie czy
> trzy żyły - nowy blok? Bezpieczniki nowoczesne, tzw "esy"? Jest
> różnicówka? Jeśli odpowiedzi to trzy razy tak, to na 100% jest trójżyłowy
> i na 99% jest to 3x4mm2, ale oczywiście najlepiej niech to sprawdzi
> elektryk.

Blok rok 1980 więc nie nowy , esy dopiero chce zalozyc u siebie
różnicowowprądowy tez
dopiero bedzie

12. Data: 2010-09-24 06:13:33

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Blok rok 1980 więc nie nowy , esy dopiero chce zalozyc u siebie
> różnicowowprądowy tez
> dopiero bedzie

Uu, czyli dokładnie na przełomie technologii aluminiowej i miedzianej. To
koniecznie elektryk niech oceni w takim razie, co tam jest.

J.

Dom za 20 000 zł
plyta gazowa - gwarancja
czy zmywarka Bosch SMV 50E30EU ma rackmatic?
cieknąca lodówka gorenje
Miedz Millbera - co to jest?