Podłoga z olejowanych desek sosnowych

1. Data: 2002-11-14 08:53:14

Temat: Podłoga z olejowanych desek sosnowych
Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam prośbę o ewentualne informacje do grupowiczów, którzy układali,
użytkują, lub mają wyrobione zdanie na temat podłóg z olejowanej sosny.
Przymierzam się do zakupu takowej w Castoramie (67,-zł/m2). Ma ona formę
paneli klejonych z desek sosnowych o grubości 3 cm, łączenie na pióro i
wpust, wierzch olejowany. Mnie się bardzo podoba tylko jak będzie z
konserwacją i późniejszym użytkowaniem.
Z góry dziękuję za pomoc w dokonaniu właściwego wyboru.

Pozdrowienia
Rafał

1. Data: 2002-11-14 09:48:46

Temat: Re: Podłoga z olejowanych desek sosnowych
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> paneli klejonych z desek sosnowych o grubości 3 cm, łączenie na pióro i
> wpust, wierzch olejowany. Mnie się bardzo podoba tylko jak będzie z
> konserwacją i późniejszym użytkowaniem.

Podloga olejowana? Jest piekna, ale dostarcza stalego zajecia przy
woskowaniu, froteroewaniu, polerowaniu, podczas gdy "normalnie" lakierowana
wystarczy od czasu do czasu przejechac mopem. Nie polecam.
Sosny na podloge tez raczej bym nie polecal - IMHO za miekka.

J.

1. Data: 2002-11-14 10:25:58

Od: "Bart" <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wystarczy od czasu do czasu przejechac mopem. Nie polecam.
> Sosny na podloge tez raczej bym nie polecal - IMHO za miekka.

To czy ktos lubi forterowac czy przejechac mopem to juz sprawa gustu ;)
Za to rzeczywiscie sosna jest bardzo miekka. Wystarczy ze upuscisz
kombinerki i juz wglebienie
pozdrawiam
Bart

1. Data: 2002-11-14 10:34:02

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bart" <n...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To czy ktos lubi forterowac czy przejechac mopem to juz sprawa gustu ;)

Gusta nie podlegaja dyskusji, to fakt :-) ale tak obiektywnie: froterowanie
i woskowanie to duuuuzo ciezsza praca ;-)

J.

1. Data: 2002-11-14 16:44:32

Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| To czy ktos lubi forterowac czy przejechac mopem to juz sprawa gustu ;)
| Za to rzeczywiscie sosna jest bardzo miekka. Wystarczy ze upuscisz
> [...]

Dzięki za odzew.
Jak to takie miękkie to po co ludzie to kupują? Trochę się napaliłem bo
wygląda to bardzo ładnie, zdecydowanie lepiej od desek lakierowanych a i
faktura według mnie ładniejsza niż jakieś tam olchy, brzozy czy klony. No i
bądź tu mądry....

Pozdr
Rafał

1. Data: 2002-11-14 21:58:36

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to takie miękkie to po co ludzie to kupują?

Bo najtaniej wychodzi, pozatym sosnowa podloga przez dlugie lata byla chyba
najczesciej spotykanym rozwiazaniem (drewnianej podlogi, pomijam tu fakt, ze
obowiazujacym standardem byly plytki PCV ;-) ) i ludzie sie przyzwyczaili.

J.

1. Data: 2002-11-15 12:53:15

Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dzięki za odzew.
>Jak to takie miękkie to po co ludzie to kupują?
Mam poniemiecka sosne, piekna tuz po cylkinowaniu i lakierowaniu ale po
czasie horror - potwornie miekka!

1. Data: 2002-11-15 14:06:58

Od: "bluefive" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam poniemiecka sosne, piekna tuz po cylkinowaniu i lakierowaniu ale po
| czasie horror - potwornie miekka!

Witam,

Proszę o więcej szczegółów. Co to znaczy horror? Miałem dzisiaj zamawiać
sosnę olejowaną do całego mieszkania. Będę bardzo zobowiązany za informację
"jak sie z tym żyje".

Pozdr
Rafał

1. Data: 2002-11-15 17:02:52

Od: bushi <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bluefive wrote:

> [...]
> sosnę olejowaną do całego mieszkania. Będę bardzo zobowiązany za informację

.. hej mister, widac ze sie napaliles - ani jednej pozytywnej opinii z
uzytkowania, a Ty dalej nie widzisz przeciwskazan :)

Lepiej sobie odpusc :)

Sosna na podloge suxx

1. Data: 2002-11-15 19:44:17

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wystarczy od czasu do czasu przejechac mopem. Nie polecam.
> Sosny na podloge tez raczej bym nie polecal - IMHO za miekka.

Zdecydowanie za miękka. Moi teściowie mają taką, to wiem...
Mam z twardej buczyny, ale i tak można znaleźć ślady użytkowania.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

Podzielnik ciepła
Czy lodowka Dual System Boscha oraz pralka ladowana od gory i zmywarka SRS 3039EU tej samej firmy sa ok? Prosze o opinie ?
kupie piekarnik i plyte
wiertła do metalu
Re: Odkurzacz piorący