Re: Podły triumwirat

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Podły triumwirat
Date: Fri, 22 Feb 2019 21:29:11 +0100

On 2019-02-22 06:24, j...@o...pl wrote:
> [...]
szybki awans Merkel w zjednoczonych Niemczech był możliwy jedynie dzięki temu, że
ukryła prawdę o swojej enerdowskiej przeszłości. Jak się okazuje była ona o wiele
bardziej zafascynowana systemem komunistycznym niż dotychczas sądzono, a jej
opowieści o tym, że była w przeszłości apolitycznym naukowcem opowiadającym się za
zjednoczeniem Niemiec, są niezgodne z faktami. W 2005 i 2008 roku ujawniono, że A.
Merkel uczestniczyła w prowadzeniu obserwacji fizyka Roberta Havemanna, wobec którego
tajne służby zastosowały areszt domowy. W archiwach znaleziono zdjęcia osób, które
prowadziły tę obserwacje, a na jednym z nich znajduje się obecna Pani Kanclerz.
Angela Merkel miała też silnych protektorów zarejestrowanych jako TW Stasi, m.in.
szefa Przełomu Demokratycznego Wolfganga Schnura i Lothara de Maiziere, ostatniego
szefa enerdowskiego rządu.

i ważną do końca 1989 roku legitymację wystawiona na nazwisko mjr Władimira Putina.
Legitymacja musiała być co kwartał stemplowana, co świadczy o czynnej współpracy.
Putin przebywał w tamtym czasie w Dreźnie, gdzie oddelegowało go KGB.

coś, co nazwali ,,największą tajemnicą Tuska". Według nich kanclerz Niemiec zna
byłego premiera Polski od lat, a ich pierwsze kontakty datowane są na lata 80-te,
kiedy Tusk miał działać jako agent Stasi pod pseudonimem ,,Oscar". Dla autorów
książki wypowiadali się byli wysocy oficerowie Stasi, a nawet SB. Wszyscy ci mieli
potwierdzić, że ,,Oscar" to faktycznie Tusk. Poza ich słowami nie ma jednak żadnych
twardych dowodów, by potwierdzić te rewelacje. Wśród przeciwników Tuska już pojawiły
się głosy, że takimi dowodami ma dysponować Angela Merkel. Niemiecka kanclerz mogłaby
wykorzystywać je do sterowania Tuskiem. Choć nie sposób tego potwierdzić,
komentatorzy wskazują na bezkonfliktowy stosunek byłego premiera Polski wobec
Niemiec. Podejrzany dla nich ma być także fakt, że dotąd Tusk nie zabrał głosu w tej
sprawie, choć kiedy PiS jeszcze było w opozycji, wyzywanie od byłego agenta Stasi
było powszechne.

takich ,,przymuszeń", ponieważ Donald T. sam, ze swej ,,dobrej woli" robił to, co dla
Narodu Polskiego najgorsze. Ponadto Donald T. nie mógł zabrać głosu w tej sprawie, bo
jakby doszło do rozprawy sądowej, to dziennikarze po prostu powołaliby świadków,
którzy te ,,rewelacje" potwierdzą i Donald T. , nie tylko, że byłby napiętnowany, to
w rozwinięciu swych ,,postępków" byłby właśnie Donaldem T. Zresztą to samo dotyczy
Angeli M. i Władimira P. Dokładnie tak samo, choć oczywiście nie ta skala,
aczkolwiek bardzo sugerująca, może nie współudział, ale ,,jest mi na rękę" Bronisława
Komorowskiego >

rocznie, wliczając w to tzw. drenaż,
dla tych ,,światłych-światowych" ludzi?

mó1)iąc, nie ma tu nic do gadania, bo są to sprawy ziemskie. Jednak może wyświetlać
zagrożenia i pokazywać drogi lepsze, czy nawet najpiękniejsze.

> istnieje też takie wyjście, że sami, jako naród, dopracujemy tak geotermalną,
> że wiele taniej energię będziemy dostarczać.
> i wszelkie ich mrzonki o pozbyciu się Polski z mapy świata nieaktualne będą.

Oby!
Ale, trzeba będzie jeszcze troche poczekać.
Mojżesz swoich przez 40 lat po pustyniach ciągał.