Podły triumwirat

1. Data: 2018-11-12 06:22:51

Temat: Podły triumwirat
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2018-11-12 09:50:02

Temat: Re: Podły triumwirat
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i pamięci, i zeznania.
>
> Jakże kroić trzeba było
> swe sumienie i swą duszę,
> żeby mógł wam w mordy mówić
> o morderstwach tych.
> okruszek.
>
> Świat, potoczy się swą skalą.
> Dla was będzie, co zostało.

Czyli to, co zawsze Polacy mieli dla zdrajców.

--
XL

3. Data: 2018-11-22 07:41:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 listopada 2018 09:50:21 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Czyli to, co zawsze Polacy mieli dla zdrajców.

Pogardę jeno, zwłaszcza dla szuj porządnych ludzi zabijających, bez względu na szuj
stanowiska, bez względu na ich obecną władczykowatość, bez względu na układy
światowe.

to jest tylko moja interpretacja, całkowicie zgodna z prawdą.

jacek

4. Data: 2018-11-23 00:49:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 listopada 2018 07:41:44 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> światowe.
>
> to jest tylko moja interpretacja, całkowicie zgodna z prawdą.

Tutaj wszyscy sami narodowcy, to może chociaż swojego poczytajcie.
Właśnie czytam taką książkę niewątpliwego ONR-owca, byłego więźnia Berezy,
Jerzego Edigeya pt. "Król Babilonu" i wszystkim polecam tę lekturę - dla
otrzeźwienia. Niedługo po napisaniu tej książki (1983) autor miał śmiertelny
wypadek samochodowy - komuś się ona baaardzo nie podobała.

5. Data: 2018-11-23 10:00:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> otrzeźwienia. Niedługo po napisaniu tej książki (1983) autor miał śmiertelny
> wypadek samochodowy - komuś się ona baaardzo nie podobała.

A poczytam, poczytam.

--
XL

6. Data: 2018-11-23 10:07:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otrzeźwienia. Niedługo po napisaniu tej książki (1983) autor miał śmiertelny
> wypadek samochodowy - komuś się ona baaardzo nie podobała.

Wyszukałam - no i zaraz, dlaczego polecasz książeczkę dla dzieci? Coś chyba
pofistaszkowałeś.

--
XL

7. Data: 2018-11-23 13:03:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 listopada 2018 10:07:55 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Wyszukałam - no i zaraz, dlaczego polecasz książeczkę dla dzieci? Coś chyba
> pofistaszkowałeś.

Pozornie dla dzieci. Są tam bardzo oczywiste dla dorosłego czytelnika aluzje
polityczne. Książka powstawała za czasów wojny polsko-jaruzelskiej.

8. Data: 2018-11-23 13:06:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 23 listopada 2018 13:03:57 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Pozornie dla dzieci. Są tam bardzo oczywiste dla dorosłego czytelnika aluzje
> polityczne. Książka powstawała za czasów wojny polsko-jaruzelskiej.

PS. Nie musisz kupować - jest tu online u Ruskich:
https://royallib.com/book/Edigey_Jerzy/Krl_Babilonu.
html

9. Data: 2018-11-23 18:40:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Pozornie dla dzieci. Są tam bardzo oczywiste dla dorosłego czytelnika aluzje
> polityczne. Książka powstawała za czasów wojny polsko-jaruzelskiej.

OK. To ja wzajemnie polecam Ci książkę o stanie wojennym widzianym oczami
dziecka - książkę tylko pozornie dla dzieci, bo ewidentnie dla dorosłych i
to takich, którzy ten stan wojenny sami przezyli. Bardzo dobitna, choć
niby-bajkowa wizja wydarzeń, realiów, twórców i uczestników(sic!) stanu
wojennego. Taka bajka, po której dorosły ma złe sny.
https://www.dwutygodnik.com/artykul/611-jacek-dukaj-
wroniec.html

--
XL

10. Data: 2018-11-24 20:46:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> niby-bajkowa wizja wydarzeń, realiów, twórców i uczestników(sic!) stanu
> wojennego. Taka bajka, po której dorosły ma złe sny.

I jest tam nawet warta szczególnego podkreślenia wzmianka o tajemnych(!)
korytarzach pod budynkiem, w którego czeluściach przebywał stale Wroniec -
korytarzach łączących ten budynek z ,,zewnętrzem", korytarzach, w których
cichcem mijali(!) i spotykali (!) się Opornicy i ,,ludzie" Wrońca...

Aż ciśnie się na myśl ,,TW ,,Bolek" - w tych korytarzach...
--
XL

250000 faszystufff!
Tefałenowska narracja Marszu...