250000 faszystufff!

1. Data: 2018-11-11 22:43:27

Temat: 250000 faszystufff!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.tvp.info/39904663/to-juz-sto-lat-dzis-sw
ietujemy-rocznice-odzyskania-niepodleglosci-relacja

,,Według policji ponad 250 tysięcy osób wzięło udział w stołecznym marszu
,,Dla Ciebie Polsko", który ruszył w niedzielę, tuż po godz. 15 z ronda
Dmowskiego.(...)"

A tu, pani Różo Thun, dedykacja dla pani:
https://www.tvp.info/34785399/marsz-faszystow-intern
auci-przypominaja-jak-wygladal-naprawde
--
XL

2. Data: 2018-11-12 03:33:36

Temat: Re: 250000 faszystufff!
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 listopada 2018 22:43:28 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Dmowskiego.(...)"
>
> A tu, pani Różo Thun, dedykacja dla pani:

Ikselkuś, pisz do nacjonalistki niemieckiej w jej języku,
bo ona w polskim nie za bardzo kumata.

pozdrowienia przesyłam,
jacek.

3. Data: 2018-11-12 09:45:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
ietujemy-rocznice-odzyskania-niepodleglosci-relacja

auci-przypominaja-jak-wygladal-naprawde

> Ikselkuś, pisz do nacjonalistki niemieckiej w jej języku,
> bo ona w polskim nie za bardzo kumata.

A jaki jest jej język? Chyba jakaś niemiecka wersja jidysz. Nie znam :-)
Jednak dobrze zna niemiecki, bo pisze antypolskie wystąpienia dla
Timmermansa i tego drugiego, no, tego pijaczka.

A w Polsce nie ma co się pokazywać:
http://m.telewizjarepublika.pl/sakiewicz-powiedzial-
thun-kilka-slow-prawdy-europoslanka-po-obrazila-sie-
i-wyszla-ze-studia,52518.html

--
XL

4. Data: 2018-11-22 07:10:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 12 listopada 2018 09:45:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Jednak dobrze zna niemiecki, bo pisze antypolskie wystąpienia dla
> Timmermansa i tego drugiego, no, tego pijaczka.

sam nieraz lubie wypić, więc to argument żaden:)
ale nawet po pijanemu swego narodu zdradzić nie można; po prostu się nie da,
bo za głeboko to w duszy, czy jestestwie zespolonym jak kto woli tak określać,
tkwi to wszystko.
też nie da się będąc w miarę uczciwym nawet nie patriotą, ale nacjonalistą wręcz,
mówić to, co świnie pokroju Timmermansa czy tego drugiego, mówią.
co do jej języka, to zwykła faszystka jest, i mało mnie obchodzi, czy tylko
niemiecka, czy żydowska jeszcze przy tym.

jacek

5. Data: 2018-11-22 13:34:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> co do jej języka, to zwykła faszystka jest, i mało mnie obchodzi, czy tylko
> niemiecka, czy żydowska jeszcze przy tym.

Tak, dokładnie tak.
https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

--
XL

6. Data: 2018-11-22 15:27:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 listopada 2018 13:34:58 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
>

> Tak, dokładnie tak.
> https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje

uczciwy artykuł, choć pewnie mógłbym w czymś tam się odnieść, przy całości
i nie pobieżnym początku przeczytania.
jednakże chciałem o czymś innym.
zapewne zauważyłaś, że niekiedy, bardzo niekiedy, mamy diametralnie
inne zdania. i to jest nieuniknione, choćby ze względu,
że sytuacje, procesy czy "zbiegi okoliczności" stawają na granicy
naszych, bliskich sobie wewnętrznie bardzo, zapatrywań.
Bo granice między, złem czy dobrem, takim czy siakim postępowaniem
w ujęciu zewnętrznym, choć nigdy dokładnie określone,
to da się wyczuć bezsprzecznie.
jednakże, jeśli już wchodzimy w dobro, to bywa niekiedy, że trudno
nawet określić, kto ma rację; bo niekiedy ja mogę ją mieć w 51%,
a niekiedy tylko w 49.
bo jest to też związane z nieokreślonością Heisenberga, i po prostu
inaczej się nie da, co jest naprawdę szczęściem niesamowitym,
i chwała za to Bogu.

jacek

7. Data: 2018-11-22 22:22:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:
> [...]
> bo jest to też związane z nieokreślonością Heisenberga, i po prostu
> inaczej się nie da, co jest naprawdę szczęściem niesamowitym,

Chwała!
:-)

--
XL