Re: Podniebienne imaginacje gastronoma Alberta

1. Data: 2005-01-26 16:39:09

Temat: Re: Podniebienne imaginacje gastronoma Alberta
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Albert" <m...@n...pl> wrote in message
news:ct8f03$esn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szanowni Grupowicze,
>
> Przesyłam (w załączniku) fragment nietypowej książki kucharskiej , którą

ZWYCZAJOWO WIADOMOSCI WYSYLANE NA GRUPY USENET SA BEZ ZALACZNIKOW!!!

Na przyszlosc podaj lik albo zaaoferuj przeslanie emailem zainteresowanym.

1. Data: 2005-01-26 20:18:50

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:
> "Albert" <m...@n...pl> wrote in message

> ZWYCZAJOWO WIADOMOSCI WYSYLANE NA GRUPY USENET SA BEZ ZALACZNIKOW!!!
>
> Na przyszlosc podaj lik albo zaaoferuj przeslanie emailem
> zainteresowanym.
===
Widzę twoją odpowiedź, ale nie widzę początku wątku. Co jest?

waldek
===

1. Data: 2005-01-26 20:25:24

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <A...@o...pl> wrote in message news:ct8u1k$jmi$1@inews.gazeta.pl...
> Widzę twoją odpowiedź, ale nie widzę początku wątku. Co jest?

1016 linijek - 63KB zalacznik - pewnie Twoj newsreader sie buntuje (i slusznie - moj
pokazuje smieci.)

1. Data: 2005-01-26 22:19:51

Od: "Albert" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Widzę twoją odpowiedź, ale nie widzę początku wątku. Co jest?
>
> waldek
> ===

zapraszam do wątku powyżej pt."opowiadanie kulinarne"

Albert

1. Data: 2005-01-26 22:35:22

Od: "LuCK" <l...@g...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Widzę twoją odpowiedź, ale nie widzę początku wątku. Co jest?

To proste, serwer z ktorego korzystasz (ja tez) news.tpi.pl nie przepuscza w
ogóle załaczników na grupy nie binarne :)

1. Data: 2005-01-26 23:59:39

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LuCK wrote:

> To proste, serwer z ktorego korzystasz (ja tez) news.tpi.pl nie
> przepuscza w ogóle załaczników na grupy nie binarne :)
===
Korzystam z news.gazeta.pl. Załącznik mógłby wywalić, ale samą wiadomość?

waldek
===

1. Data: 2005-01-27 07:43:23

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

LuCK wrote:

> To proste, serwer z ktorego korzystasz (ja tez) news.tpi.pl nie
> przepuscza w ogóle załaczników na grupy nie binarne :)

Dziwne, ja tez korzystam z news.tpi.pl i co prawda w tym watku posta z
zalacznikiem nie widze, ale niedawno na pl.soc.dzieci pojawil sie post (i to
wyslany podwojnie) ze zdjeciem ponad 2Mb - i zostal przepuszczony przez
serwer. Czasami przepuszcza tez mniejsze zalaczniki. Tak wiec nie jest
prawda, to co napisales.
Ania

1. Data: 2005-01-27 10:16:30

Od: "LuCK" <l...@g...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wyslany podwojnie) ze zdjeciem ponad 2Mb - i zostal przepuszczony przez
> serwer. Czasami przepuszcza tez mniejsze zalaczniki. Tak wiec nie jest

No to nie wiem, mi sie jeszcze nie zdarzyło zobaczyc post z załącznikiem na
tpi :)
Może mam coś namieszne w ustawieniach ołtluka :)

klafuti Pascala
pierogi
Re: Rosyjskie ciasto z jabłkami ( badz wisniami)
Herbata PickWick - gdzie
japońskie sklepy w Warszawie