Podróbka czy oryginał? [pomóżcie]

1. Data: 2004-01-12 19:03:22

Temat: Podróbka czy oryginał? [pomóżcie]
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam problemik i w związku z nim pytanie do Was. Kupiłam na Allegro pod
kład w kompakcie Max Factor Facefinity. Wczesniej ogllądalam go w Sephorze i
cos mi się wydaje ze dostałam baardzo podobny ale jednak nie Max Factor (oby
moje przypuszczenia były tylko przypuszczeniami). Tu macie zdjęcie (prawde m
owiące nie widać na nim nic dzięki czemu moznaby zidentyfikować ten podklad)
: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=19234203
Chodzi mi o to, że na pudeleczku podkladu powinien być chyba napis Max
Factor (i taki tez napis na gąbeczce w środku) a na moim jest napis Ellen B
etrix. Z tylu jest naklejka ze skladem, odcieniem itp i tez jest napisane El
len Betrix a pod spodem Max Factor. Patrzac na naklejkę nic nie wzbudza moic
h podejrzen ale to Ellen Betrix na pudelku, hmmm..... Poza tym na tym "przyc
isku" do otwierania opakowania tez chyba był znaczek MX a tu nic nie ma.
Ech, pewnie niektóre z Was mialy ten kompakt albo kojarzą go z perfume
rii. Pomóżcie bo kurcze nie wiem czy kupilam to co chcialam ;-/

Dzięki, pozdrawiam
Ania

"...przecież każdy chyba chce
aby trwało
jego życie jak muzyka..."

1. Data: 2004-01-12 19:07:34

Temat: Re: Podróbka czy oryginał? [pomóżcie]
Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania napisał:
> [...]
> cos mi się wydaje ze dostałam baardzo podobny ale jednak nie Max Factor (oby
> moje przypuszczenia były tylko przypuszczeniami).

http://www.ellenbetrix.de/
to powinno rozwiać wątpliwości :)

Hitomi

1. Data: 2004-01-12 19:40:17

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, ja z tego samego zrodla na Allegro kupilam podklad MF (a dokaldnie
Ellen Betrix soft resistant make up) i dopiero wtedy dowiedzialam sie ze
firma Ellen Betrix kupila MF czy odwrotnie :)))) Wiec nie masz powodow do
niepokoju, u nas widac jeszcze sprzedaja w sklepach firmowane przez MF (bo
ja tez w sepchorze widzialam tylko maxa factora a nic z Ellen betrix), a
kosmetyki Ellen betrix z tego co pamietam jak kupowalam dawno temu na
zachodzie (lol) to byly bardzo dobre kosmetyki :)
Potwierdzam wiec ze kupilas produkt oryginalny :)

pozdr

1. Data: 2004-01-12 19:41:30

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
mam problemik i w związku z nim pytanie do Was. Kupiłam na Allegro pod
> kład w kompakcie Max Factor Facefinity.

A tak w ogóle to dobry jest ten podklad? (jestem tłuścioch)
i ile kosztuje nie na allegro?

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-12 19:52:45

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:
> Aniu, ja z tego samego zrodla na Allegro kupilam podklad MF
> (a dokaldnie Ellen Betrix soft resistant make up) i dopiero
> wtedy dowiedzialam sie ze firma Ellen Betrix kupila MF czy
> odwrotnie :))))

A nie miałyście żadnych problemów z tym Ziorkiem? Bo czytałam jego negatywne
komentarze i przyznam się, że zrezygnowałam z licytacji. Podobno kilka osób
wpłaciło kasę i nie dostało zamówionych kosmetyków, a jak widać, facet w
słowach też nie przebiera.

--
Ligeia

1. Data: 2004-01-12 20:11:32

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olik <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> A tak w ogóle to dobry jest ten podklad? (jestem tłuścioch)
> i ile kosztuje nie na allegro?

Hej,

czy dobry to jeszcze nie wiem bo dpiero dziś go dostałam ale już jutro z
rańca go użyję wiec się przekonam. Wcześniej pytalam dziewczyn na grupie i
pisały że to porządny podklad :)
Na allegro dałam za niego 33zł :)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-12 20:17:25

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ligeia <e...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> [...]
osób
> wpłaciło kasę i nie dostało zamówionych kosmetyków, a jak widać, facet w

Jejka, nic nie mow! Ja się tak napalilam na ten podkład że kliknęłam
"kupuję" zanim przeczytałam komentarze o nim (juz nigdy tego nei zrobię!!!).
Potem jak czytalam komentarze to mało z krzesła nie spadłam. Nie dość że
cała sterta negatywow to jeszcze te jego odpowiedzi typu "skończ najpierw
podstawówkę a potem bierz sie za licytowanie". Ech, porażka, takich
komentarzy to jeszcze ne allegro nie spotkalam. W ogóle to mialam zamiar
wykrecic się jakoś z tej aukcji (jeszcze w ten sam dzien wlasnie po
przeczytaniu tych komentarzy). Wyslalam mu maila z prosbą o wycofanie aukcji
ale mi odpisał że niestety ale to była aukcja "kup teraz" i nie ma już
mozliwości wycofania się. Nic juz nie kombinowałam , wplaciłam pieniądze na
konto i modliłam się żeby cokolwiek do mnie w ogole dotarlo.
No i na szczęście się udało :)))))))
Ten Ziorek ma jeszcze tusze do rzęs ale chyba juz sobie go podaruję ;)

Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-12 20:23:05

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicki <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
> zachodzie (lol) to byly bardzo dobre kosmetyki :)
> Potwierdzam wiec ze kupilas produkt oryginalny :)

Uffff...... dzięki :-DDD (to do Hitomi także)
Hehehe... no to teraz to jest mi bardzo miło że nie dość że Ziorek nie
ustawil mnie w trąbe to mam podklad za 33zł i w dodatku oryginalny ;-P (a
tak ot dodam że jeszcze dziś zdalam egzamin z erotyzmu wiec podwójnie się
cieszę :) )

Dzięki raz jeszcze
Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

----

1. Data: 2004-01-12 20:31:28

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziorek nie
> ustawil mnie w trąbe to mam podklad za 33zł i w dodatku oryginalny ;-P
warto zapamietac

(a
> tak ot dodam że jeszcze dziś zdalam egzamin z erotyzmu wiec podwójnie
się
> cieszę :) )

gratulacje, a co to za kierunek jesli wolno zapytac??

Kamila

1. Data: 2004-01-12 20:32:51

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehe... no to teraz to jest mi bardzo miło że nie dość że Ziorek nie
> ustawil mnie w trąbe

Bosz... Faktycznie te negatywy są straszne. Ale z drugiej strony 20
negatywów na 3000 aukcji, to statystycznie nie jest dużo...
Ale ja bym (świadomie) u niego nie kupowala..

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

Piling do ciala Planet Spa Avonu chwale
Nadbudowa zęba - jak to działa???
Gabinet kosmetyczny
"Smoky eyes" znacie jakies stronki z fotkami??
Szukam rady - pomozcie