Podstawy obsługi komputera

1. Data: 2000-07-27 05:45:35

Temat: Podstawy obsługi komputera
Od: "Anemo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam materiałów szkoleniowych z podstaw obsługi komputera.
Dos, Windows, Word, Excel, Access, Intern

1. Data: 2000-07-27 11:44:04

Temat: Re: Podstawy obsługi komputera
Od: Jacek Pietraszek <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anemo <m...@p...onet.pl> napisal:
> Szukam materiałów szkoleniowych z podstaw obsługi komputera
> [...]
> Access,

Tego bym juz podstawami nie nazwal, no chyba, ze chodzi
o klikniecie i obejrzenie jak zastartowal.

> Intern

A co to jest?

Jacek Pietraszek

1. Data: 2000-07-27 20:15:43

Od: "Wojtek" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie wiesz sam o czym piszesz ;-))
Użytkownik Anemo <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:30Qf5.51438$p...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-27 22:01:04

Od: "Szymon.." <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ksiazki na wszystkie wymienione przez Ciebie tematy

SZYMON

1. Data: 2000-07-27 22:02:49

Od: "Szymon.." <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam ksizaki na wszystkie wymienione przez Ciebie tematy

1. Data: 2000-07-28 00:59:07

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Szymon.." <g...@i...pl> writes:

> Mam ksiazki na wszystkie wymienione przez Ciebie tematy

W ksiazkach niestety nie pisza co zrobic jak np. chcesz odinstalowac
jakas aplikacje pod winNT i ci nagle obwieszcza komputer ze jak to
zrobisz to ci pojda w krzaczory twoje DLLe.

Albo co zrobic jak przy uruchomianiu innej aplikacji komputer
namietnie za kazdym razem przechodzi w tryb "blue screen" :)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-28 10:14:21

Temat: Odp: Podstawy obsługi komputera
Od: "Roman~O" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> [...]
>
> Albo co zrobic jak przy uruchomianiu innej aplikacji komputer
> namietnie za kazdym razem przechodzi w tryb "blue screen" :)

Spoko... spoko...Ninka...
bez nerw!
Cenię samouctwo!
I dla tego trzeba człowiekowi pomóc!
A żadnej RADY, mu nie daliśmy.

-Najpierw pytanią.
Czy to ma być do nauki SIEBIE?
(>pyta o materiały szkoleniowe)
>Dos > Windows
Do czego Ci (Jeśli można)?
Żeby uruchamiać programy? Może do biura?

>Word, Excel, Access...
-Bo te, to mniej wiecej wiem: Ale, dlaczego nie Star Office PL?
(Pakiet tego, jw)
Od tego są helpy (pomoc elektroniczna) -w nich samych!

> Intern
-Ogladać czy pokazywać?
Ogólnie chyba podręczniki szkolne?
Teraz są b fajne, chyba, ze dwie albo trzy do gimnazjum (byle ŚWIEŻE).

No chyba, że Kolega chce być ekspertem?!
Lepiej zacząć od Linuxa, ogólnie Unixów, bo jak skończy, to podstawy
obsługi komputera opierać się bedą zapewne na nich.
Co szanowna grupa na to? (NTG?)

Roman Obczyński

1. Data: 2000-07-28 19:48:51

Temat: Re: Odp: Podstawy obsługi komputera
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Roman~O" <r...@k...chip.pl> writes:

> No chyba, że Kolega chce być ekspertem?!
> Lepiej zacząć od Linuxa, ogólnie Unixów, bo jak skończy, to podstawy
> obsługi komputera opierać się bedą zapewne na nich.
> Co szanowna grupa na to? (NTG?)

A coz tu mozna powiedziec. Wszystko zalezy od tego, na co mu te kursy,
gdzie chce wykorzystac swoja wiedze, do czego to jak duzo ma czasu;
rowniez wazne jest czy ma komputer w domu zeby sobie pocwiczyc oraz -
last but not least - jaki jest jego obecny poziom w tym zakresie..

1. Data: 2000-07-29 18:29:13

Od: "Jdr" <j...@d...try.com> szukaj wiadomości tego autora

Moze na tej stronie cos bedzie na temat...o-;)
http://www.netor.com.pl/obsluga.html
Obsluga Komputera
Wstecz ] [ Strona WWW firmy NETOR ] [ Opinie ] [ Szukaj ]
Przeprowadzamy szkolenia w zakresie: - obslugi komputera, -
system operacyjny MS-DOS, - system operacyjny
WINDOWS 95 Wy´slij e-mail do h...@n...com.pl
je´sli masz pytania lub komentarze

1. Data: 2000-10-09 07:25:06

Od: Gryko <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anemo wrote:

> Szukam materiałów szkoleniowych z podstaw obsługi komputera.
> Dos, Windows, Word, Excel, Access, Intern

Jeśli nie zrazi ćię język angielski, to poszukaj w sisci. Podaj w
wyszukiwarce np. Microsoft Word tutorial .

Jola

recherche beata szeliga
ZNP w Okręgu Chojnowskim i Złotoryjskim
każą n-lom oddawać kasę