Odp: Podstawy obsługi komputera

From: "Roman~O" <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Odp: Podstawy obsługi komputera
Date: Fri, 28 Jul 2000 10:14:21 GMT

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...

> W ksiazkach niestety nie pisza co zrobic jak np. chcesz odinstalowac
> jakas aplikacje pod winNT i ci nagle obwieszcza komputer ze jak to
> zrobisz to ci pojda w krzaczory twoje DLLe.
>
> Albo co zrobic jak przy uruchomianiu innej aplikacji komputer
> namietnie za kazdym razem przechodzi w tryb "blue screen" :)
>
> --
> Nina (Mazur) Miller

Spoko... spoko...Ninka...
bez nerw!
Cenię samouctwo!
I dla tego trzeba człowiekowi pomóc!
A żadnej RADY, mu nie daliśmy.

-Najpierw pytanią.
Czy to ma być do nauki SIEBIE?
(>pyta o materiały szkoleniowe)
>Dos > Windows
Do czego Ci (Jeśli można)?
Żeby uruchamiać programy? Może do biura?

>Word, Excel, Access...
-Bo te, to mniej wiecej wiem: Ale, dlaczego nie Star Office PL?
(Pakiet tego, jw)
Od tego są helpy (pomoc elektroniczna) -w nich samych!

> Intern
-Ogladać czy pokazywać?
Ogólnie chyba podręczniki szkolne?
Teraz są b fajne, chyba, ze dwie albo trzy do gimnazjum (byle ŚWIEŻE).

No chyba, że Kolega chce być ekspertem?!
Lepiej zacząć od Linuxa, ogólnie Unixów, bo jak skończy, to podstawy
obsługi komputera opierać się bedą zapewne na nich.
Co szanowna grupa na to? (NTG?)

Roman Obczyński