Re: Podwyzszone cisnienie

Data: 2011-03-03 12:00:54
Temat: Re: Podwyzszone cisnienie
Od: performerka <m...@i...pl>

On 3 Mar, 12:40, medea <x...@p...fm> wrote:

> No wiem, wiem, Ty recepty na grupach wypisujesz.
>
> Ewa

Doprawdy? Pokaż linka do jej xero z pieczatka.
Trzeba być mocno zdesperowanym, zeby odpowiadać co tydzien
na ten sam zasadniczo temat pt: arytmia, bilirubina i nadciśnienie,
bilurbina, arytmia, nadcieśnienie......toż golym
okiem widac.....fejk
Jeszcze tylko wiersze zacznij pisac :))) he he
Rzeczowych odpowiedzi na ten temat jest tu zabrana cała masa i to
lekarzy
a nie jakiś animek itd, wystarczy tylko poszukać najlepiej sięgnąć do
lat 2008 i w dół.

BTW Trole?! A wiecie ze istnieje taka dolegliwość jak hipotonia,
serio, moze teraz z tej beczki :)