Podziękowania dla Dirko

31. Data: 2003-06-27 06:02:33

Temat: Re: Podziękowania dla Dirko
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wtedy chyba lepiej po bokach kolejne dwa sloiki.
To już chyba lepiej 6 słoików zabezpieczających wokół głównego łapiącego
kreta :D:D:D
Pozdrav.Rene

32. Data: 2003-06-27 06:04:53

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozeszla sie wsrod kretow wiesc, kazdy chce poprobowac jak to jest
> w sloiku.

A może chcą skorzystać z darmowego transportu?
:):):)
Pozdrav.Rene

33. Data: 2003-06-27 06:06:22

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sie az dziwie, ze na moj dowcip ktos sie mogl nabrac :-)

Tu nie ma nic dziwnego - nie wiadomo co w ty mkrecim łebku siedzi i jak
będzie chciał uciekać:):):)
Pozdrav.Rene

34. Data: 2003-06-27 07:15:32

Temat: Re: Odp: Podziękowania dla Dirko
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jun 2003, Piotr Siciarski wrote:

> T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup

> Oczywiście!!! Kot jest pożyteczniejszy niż kret w dodatku.
> Moje koty (w ilości w porywach do 4) ostatnio wyłapują tzw. chrabąszcze
> majowe, czym czynnie i _bezinwazyjnie_ przyczyniają się do spadku populacji
> ich pędraków!!!
>
> Chyba te chrabąszcze im smakują, bo polują z zaciekłością i zjadają w
> całości.
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

To Twoje koty sa na najlepszej drodze do specjalizacji w kierunku kretow.
Wlasnie w maju zainteresowal sie chrabaszczami a od polowy czerwca znosi
krety. Wczoraj byl jeszcze jeden czyli jedenasty.

Pozdr.
D.P.

35. Data: 2003-06-27 07:19:46

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jun 2003, Piotr Siciarski wrote:

> Użytkownik Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał

> Co Ty,
> Darek!!!
> Koty chcesz rozpijac?
>
> Pozdrawiam:-))
> p...@r...pl

Jesli nie bedzie chcial pic to na pewno sie nie zmarnuje;-)

Pozdr.

D.P.

36. Data: 2003-06-27 07:28:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bdfv8k$i5$4@atlantis.news.tpi.pl Piotr Siciarski

> Moje koty (w ilości w porywach do 4) ostatnio wyłapują tzw.
> chrabąszcze majowe...

Guniaki czerwczyki. :-)

> Chyba te chrabąszcze im smakują, bo polują z zaciekłością i zjadają
> w całości.

Hejka. Tak to jest, jak się głodzi zwierzęta. ;-)
Pozdrawiam myśliwsko Ja...cki

37. Data: 2003-06-27 08:59:55

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Tak to jest, jak się głodzi zwierzęta. ;-)
> Pozdrawiam myśliwsko Ja...cki

Coś Ty, takie chrząszcze fajnie chrzęszczą!
Jak chipsy.
Kot też człowiek.
;-)

Pozdrawiam
Ewa

38. Data: 2003-06-27 21:56:18

Temat: Odp: Podziękowania dla Dirko
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Guniaki czerwczyki. :-)

> Hejka. Tak to jest, jak się głodzi zwierzęta. ;-)
> Pozdrawiam myśliwsko Ja...cki

Taa:-)
Ile "mam" kotów można policzyć wyłącznie podczas wydawania im racji
żywnościowych. Liczba jest zmienna, tak jak i skład, dlatego napisałem "w
porywach". Poszczególne osobniki znikają na miesiące, a w ich miejsce
pojawiają się nowe, które znikają jeśli te pierwsze wracają:-).
Ale fakt, że od kiedy córka przygarnęła pierwszą podrzuconą parkę, to krecik
mnie jeszcze nie odwiedził.

Ale fruwający guniak to musi być jednak przysmak ssaków, bo przylatują też
na gościnne wyżerki nietoperze.
W B.Ciało naliczyłem jesnocześnie sześć ultradźwiękowców nad moją działką!
Na szczęście we włosy mi się nie "wkręcą":-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

39. Data: 2003-06-28 08:38:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bdiigv$kje$2@nemesis.news.tpi.pl Piotr Siciarski

> [...]
> W B.Ciało naliczyłem jesnocześnie sześć ultradźwiękowców nad moją >
działką! Na szczęście we włosy mi się nie "wkręcą":-)

Hejka. W zeszłym roku nietoperz (chyba młody) wpadł przez otwarte okno
do naszego mieszkania. Siedzialiśmy przed telewizorem, gdy kątem oka
zauważyłem przemykający cień w korytarzu. Pomyślałem, że coś mi się
przywidziało, ciesząc się, że to nie białe myszki. Dopiero po dluższej
chwili zareagowal Gwidonek, za nim żona i okazało się, że ja na szczęście
nie mam jeszcze urojeń a netoperek, zanim wyfrunął na dwór, krążył jeszcze
po calym naszym mieszkaniu kilkanaście minut wraz z usiłujacym go dopaść
Gwidonkiem. :-)
Pozdrawiam ciepło i słonecznie Ja...cki

40. Data: 2003-06-29 06:16:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. W zeszłym roku nietoperz (chyba młody) wpadł przez otwarte okno
> do naszego mieszkania. Siedzialiśmy przed telewizorem, gdy kątem oka
> zauważyłem przemykający cień w korytarzu.
:)
a pamietasz co ogladaliscie wtedy na TV
?
moze Batmana