Najpiękniejsze ogrody

21. Data: 2002-10-03 18:30:42

Temat: Re: Najpiękniejsze ogrody
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez w tym numerze jest opis i zdjecia z ogrodu Jagody w Skierniewicach,
ogladalas?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

22. Data: 2002-10-03 20:21:24

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście czytałam, ale nie skojarzylam , bo w internetowej wspolnocie
milosnikow roslin i ogrodnictwa jestem dopiero od lipca.

ZAZDROSZCZE takiego ogrodu.

--
pozdrawiam Ela

23. Data: 2002-10-03 22:12:41

Temat: Podziękowanie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym dziękuję naszym grupowiczom zza Oceanu, Katarzynie Sornat i
Michałowi Misiurewiczowi, za sfinansowanie tabliczki upamiętniającej AKT
TERRORU z 11 09 2001
Pieniądze ( łącznie 80 $) zostały mi przekazane przez mojego syna, ktory
właśnie dzisiaj wrócił z USA.
I tu nasuwa mi się propozycja dla Wrocławskiego Odłamu Grupy pl.rec.ogrody
(:-)). Żeby umówione spotkanie na 12go października, zrobili na Woli i
połączyli je z uroczystym zamocowaniem tabliczki. Wydaje mi się, że jest to
rozsądne rozwiązanie, bo na dalsze terminy w tym roku, już chyba nie ma co
liczyć, a odkładanie tego na kolejne pół roku chyba nie ma sensu..
Proszę wypowiedzcie się w tej kwestii

Pozdrawiam -Jagoda

24. Data: 2002-10-03 22:31:19

Temat: Re: Podziękowanie
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in message news:anield$bkc$1@news.tpi.pl...
> [...]
> rozsądne rozwiązanie, bo na dalsze terminy w tym roku, już chyba nie ma co
> liczyć, a odkładanie tego na kolejne pół roku chyba nie ma sensu..

Tu WFWOGpro (Wschodni Front Wrocławskiego Oddziału Grupy...)
A jednak nie odłamu! nie jesteśmy przecież odłamem ani wyłomem ani rozłamem
no może wrocławskim oddziałem lub frakcją

Rozwiązań jest kilka
1 - Państwo Szydłowieccy :-) przyjeżdzają do Wro
2 - Państwo Szydłowieccy nie przyjeżdzają do Wro :-(
Oba te rozwiązania można zkombinować (wykonać kombinację) z
A - Tabliczka jest mocowana na słynnym Dereniu canadensis
B - Tabliczka jest mocowana na Klonie Drzewie sadzonym z myślą o ofiarach -
i jej odkrycie następuje podczas przyszłorocznego spotkania na Woli.
JEstem za opcją 1B
Odkładanie może nie jest celowe ale nie jest też bez sensu. To było
wydarzenei do którego będziemy i tak wracać i działanie za pół roku pozwoli
znów być myślami bliżej tych ludzi.
Bogusław WFWOGpro

25. Data: 2002-10-03 23:09:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niniejszym dziękuję naszym grupowiczom zza Oceanu, Katarzynie Sornat i
> Michałowi Misiurewiczowi, za sfinansowanie tabliczki upamiętniającej AKT

Milo slyszec, ze pieniadze juz doszly. Mam niesmiala propozycje - przeczytalem
powyzsze i tak mi troche dziwnie zabrzmialo "upamietniajace akt terroru".
Moze lepiej upamietnic ofiary aktu terroru?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

26. Data: 2002-10-04 05:34:21

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> writes:

> Tu WFWOGpro (Wschodni Front Wrocławskiego Oddziału Grupy...)

O kuźwa, ale to brzmi... :))

> [...]
> B - Tabliczka jest mocowana na Klonie Drzewie sadzonym z myślą o ofiarach -
> i jej odkrycie następuje podczas przyszłorocznego spotkania na Woli.

Jako, że dereń mógłby nie wytrzymać pod naporem, niech tabliczka
zostanie zamocowana tam, gdzie jej miejsce. A na uroczyste odsłonięcie
wiosną przyjedziemy.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Żyła raz wokalistka w Piasecznie,
Co lubiła się dupczyć statecznie.

27. Data: 2002-10-04 07:07:45

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:J64n9.35501$C...@t...neo.rr.com...

> [...]
> powyzsze i tak mi troche dziwnie zabrzmialo "upamietniajace akt terroru".
> Moze lepiej upamietnic ofiary aktu terroru?

Jasne Michale (:-) Dziękuję za korektę. Ze względu na moc wrażeń w dniu
wczorajszym oraz późną porę pisania tego postu, wyszło to co wyszło. Na
tabliczce bedzie prawidłowo.

Pozdrówki -Jagoda

28. Data: 2002-10-04 07:51:24

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Tu WFWOGpro (Wschodni Front Wrocławskiego Oddziału Grupy...)
> A jednak nie odłamu! nie jesteśmy przecież odłamem ani wyłomem ani
rozłamem
> no może wrocławskim oddziałem lub frakcją

O, o ! Frakcja ... może być. WFWFGplrec... to dobrze brzmi (:-))

> Rozwiązań jest kilka
> 1 - Państwo Szydłowieccy :-) przyjeżdzają do Wro
> 2 - Państwo Szydłowieccy nie przyjeżdzają do Wro :-(

Niestety punkt pierwszy całkowicie odpada. "Pani Szydłowiecka " ma od dawna
ten termin zaklepany i najdalej o godz 18 30 MUSI być w Skierniewicach.
Buuuuu (:-(((((

> [...]
ofiarach -
> i jej odkrycie następuje podczas przyszłorocznego spotkania na Woli.

Punkt A też odpada. Tylko punkt B, po małej modyfikacji przechodzi a
mianowicie:
-Tabliczka jest mocowana na kamieniu leżącym obok Drzewa Pamięci ...

> Odkładanie może nie jest celowe ale nie jest też bez sensu. To było
> wydarzenei do którego będziemy i tak wracać i działanie za pół roku
pozwoli
> znów być myślami bliżej tych ludzi.

Wszystko się zgadza, ale ... ja też chcę poznac WFWFG ... (:-((((((

Pozdrówki -Jagoda (:-)

29. Data: 2002-10-04 12:08:59

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak już znajdziesz to daj znać.
Jarek Siedlecki
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:anc97d$53s$1@foka.acn.pl...

30. Data: 2002-10-04 22:57:33

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in message news:anjgsl$bq9$1@news2.tpi.pl...
> Wszystko się zgadza, ale ... ja też chcę poznac WFWFG ... (:-((((((

To sie zgadza! przecież pisałem że Jagody mają ciągły wstęp na teren
Wrocławskiej Frakcji Jak już będziesz miała czas to dajesz znac i my
jesteśmy do Twojej dyspozycji.
A ten wschodni front to nie cała frakcja
Sapijaszkowie to Front Północny czyli PFWFG...
A Szcześniakowie Połódniowo zachodni, jeśli się nie myle - PdZFWFG... (znów
to trzeba jakoś uprościć)
> Pozdrówki -Jagoda (:-)
> Uściski BoGuś

Agapant