Re: ,,Pogrom"

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ,,Pogrom"
From: XL <i...@g...pl>
Date: 23 Dec 2018 07:47:36 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> ikselkuś, socjalizm nie jest zły, tylko że ludzie go wprowadzający
> zwykłymi mordercami byli.

No przeciez o nich pisałam - debile, których nie zabraknie.

> socjalizm iksekuś to jest uspołecznienie,

Nie - komunizm to uspołecznienie, czyli wszystko wspólne. Utopia. Socjalizm
to jego karykatura, folwark zwierzecy.
Czytałeś ,,Folwark zwierzęcy"?

> więc nie zarzucaj ideom debilizmu, podczas gdy to tylko ludzie nie są gotowi,
> aby według tych idei postępować.

Tylko ludzie? Dobre. Twórcy tej idei!

> oczywiście też przy tej idei, na tym poziomie dziejów,
> trzeba wziąć pod uwagę to, że indywidualizm jest jak najbardziej potrzebny.

ICzyli własnosć prywatna. Człowiek pozbawiony prawa do własnosci osobistej
jest tylko niewolnikiem.

> później też jest potrzebny, aż do czasów, kiedy będziemy lepsi niż Aniołowie.
> oczywiście wówczas możemy nazwać się Bogiem, choć tak naprawdę tylko do Niego
> dołączymy.
>
> jeśli tylko będzie taka nasza i Jego wola, i bezkresne Aniołów przyzwolenie.
>
> tak to wygląda z punktu mego, ale pozwolonego przez Boga, widzenia.

Masz dobre widzenie.
--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974