,,Pogrom"

1. Data: 2018-10-21 11:52:54

Temat: ,,Pogrom"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może WRESZCIE PRAWDA o pogromach żydowskich w Polsce, panie Smarzowski?
Co? Nie chciałby Pan być znowu (po ,,Klerze") pierwszy?

--
XL

2. Data: 2018-10-22 04:12:30

Temat: Re: ,,Pogrom"
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 października 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> A może WRESZCIE PRAWDA o pogromach żydowskich w Polsce, panie Smarzowski?
> Co? Nie chciałby Pan być znowu (po ,,Klerze") pierwszy?
>

> --
> XL

ikselkus, oni stworzyli nawet historię alter_natywną,
która ma zadanie bronić ich fałszerstwa od dziejów zarania.
podają swą papkę nadal wszelkim ślepym i głuchym,
a żę spora cześć ludzkości jest znieprawiona, to posłuch zawsze
u kogoś tam znajdą.

3. Data: 2018-10-22 12:57:50

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.10.18 um 04:12 schrieb j...@o...pl:

> [...]
> podają swą papkę nadal wszelkim ślepym i głuchym,
> a żę spora cześć ludzkości jest znieprawiona, to posłuch zawsze

Mam nadzieje, ze przedmowczyni zaczyna zbiorke pieniedzy na proponowane
filmy, a minister Glinski pewnie tez dorzuci? Choc moze tak powazne
produkcje planuja juz na spolke z Hollywoodem? :-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2018-10-22 22:37:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> podają swą papkę nadal wszelkim ślepym i głuchym,
> a żę spora cześć ludzkości jest znieprawiona, to posłuch zawsze

Debili nigdy nie zabraknie.
Tak narodził się socjalizm.

--
XL

5. Data: 2018-10-27 10:49:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/10/2018 o 21:37, XL pisze:

> Debili nigdy nie zabraknie.
> Tak narodził się socjalizm.

zstanow sie dlaczego, oraz pare innych przemyslen polecam

--
gazebo

6. Data: 2018-12-23 06:15:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 października 2018 22:37:06 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Debili nigdy nie zabraknie.
> Tak narodził się socjalizm.
>
> --
> XL

ikselkuś, socjalizm nie jest zły, tylko że ludzie go wprowadzający
zwykłymi mordercami byli. socjalizm iksekuś to jest uspołecznienie,
więc nie zarzucaj ideom debilizmu, podczas gdy to tylko ludzie nie są gotowi,
aby według tych idei postępować.

oczywiście też przy tej idei, na tym poziomie dziejów,
trzeba wziąć pod uwagę to, że indywidualizm jest jak najbardziej potrzebny.

później też jest potrzebny, aż do czasów, kiedy będziemy lepsi niż Aniołowie.
oczywiście wówczas możemy nazwać się Bogiem, choć tak naprawdę tylko do Niego
dołączymy.

jeśli tylko będzie taka nasza i Jego wola, i bezkresne Aniołów przyzwolenie.

tak to wygląda z punktu mego, ale pozwolonego przez Boga, widzenia.

jacek

7. Data: 2018-12-23 08:47:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> ikselkuś, socjalizm nie jest zły, tylko że ludzie go wprowadzający
> zwykłymi mordercami byli.

No przeciez o nich pisałam - debile, których nie zabraknie.

> socjalizm iksekuś to jest uspołecznienie,

Nie - komunizm to uspołecznienie, czyli wszystko wspólne. Utopia. Socjalizm
to jego karykatura, folwark zwierzecy.
Czytałeś ,,Folwark zwierzęcy"?

> więc nie zarzucaj ideom debilizmu, podczas gdy to tylko ludzie nie są gotowi,
> aby według tych idei postępować.

Tylko ludzie? Dobre. Twórcy tej idei!

> oczywiście też przy tej idei, na tym poziomie dziejów,
> trzeba wziąć pod uwagę to, że indywidualizm jest jak najbardziej potrzebny.

ICzyli własnosć prywatna. Człowiek pozbawiony prawa do własnosci osobistej
jest tylko niewolnikiem.

> [...]
>
> jeśli tylko będzie taka nasza i Jego wola, i bezkresne Aniołów przyzwolenie.
>
> tak to wygląda z punktu mego, ale pozwolonego przez Boga, widzenia.

Masz dobre widzenie.
--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

8. Data: 2018-12-29 02:23:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 grudnia 2018 08:47:37 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> No przeciez o nich pisałam - debile, których nie zabraknie.

> Nie - komunizm to uspołecznienie, czyli wszystko wspólne. Utopia. Socjalizm
> to jego karykatura, folwark zwierzecy.
> Czytałeś ,,Folwark zwierzęcy"?

iksekus, powoli. komunizm jest dogłębną istotą uspołecznienia;
i tak być może, ogólnie rzecz rozpatrując, chyba tylko w Niebie Chrystusowym
(znaczy, nie tylko, ale na razie mniejsza o to).

znaczy pojęcia "socjalizm" i "komunizm" rozpatruję w ich ideach prawdziwych,
a nie tym, co na Ziemi sobie zgotowaliście - sorki, "zgotowaliśmy", bo ja też
jestem człowiekiem.

te idee są bardz0, bardzo szczytne, tylko że ludzkości, na ten czas,
naprawdę na ich sobie przysposobienie nie stać;
po prostu prawie żaden człowiek nie ma w sobie na tyle ukształtowanego sumienia,
aby mogło w, choćby tylko nawet dość pełnym słowa tego znaczeniu, sumieniem
się nazywać.

> Tylko ludzie? Dobre. Twórcy tej idei!

Oczywiście; stąd jeśli jakąś ideę chwalebną propagujesz, musisz być pewien,
że cię na to stać, by jej wymogom podołać.
na pewno, Stalina, nie było na to stać, a Lenina, tylko połowicznie, mniej więcej.

Druga oczywistość: nie wprowadzasz w czyn nawet najwyśmienitszych idei,
jeśli wymaga to postępowań, zazwyczaj zwykłych morderstw, tej idei
przeczących - to sprawy same z siebie zrozumiałe.

> ICzyli własnosć prywatna. Człowiek pozbawiony prawa do własnosci osobistej
> jest tylko niewolnikiem.

Oczywiście ikselkuś:) własność prywatna jest Świętością, pomijając własności
zwyczajnie po chamsku skradzione innym (ojejku, definicji "po chamsku" nie da
się podać, ale zawsze idzie to odróżnić; znaczy da się podać, tylko bez sensu
byłoby dołączanie 100 stron uszczegółowień na każdą okazję, skoro każdy człowiek
posiadający sumienie wie to sam z siebie).

Ojejku, napisałaś osobistej, a to co innego niż prywatnej; też zależy na ile
tą osobistość rozciągamy.

Pomijając.
Całkiem nie znaczy tak, że np. będąc w niebie Aniołowym powiedzmy, nikt nie może
mieć np. stroju swego, miecza w razie potrzeby, nawet skrzydeł potrzebności Bożej;
tam po prostu, jeśli ktoś o coś prosi, ten proszony wie, że jest to dobre
i chętnie wszystkiego użycza i jest to takie normalne, bezchwalne i radość
mu przynoszące, że mógł się ku Dobru przyczynić, że tylko jego chwała wzrasta
ot tak, sama z siebie w oczach Boga, a w oczach Anioła jest to tylko naturalne
postępowanie.

> Masz dobre widzenie.

dziękuję serdecznie Iksekuś; wiem, ze On wiedział, kogo i dlaczego wybiera.
naprawdę powierzyć losy świata można tylko temu, kto to wszystko rozumie.
i kto samemu sobie nałoży takie ograniczenia, żeby i Bóg i istoty
czuły się, że są jak najbardziej tylko to możliwe, bezpieczne.

oczywiście poza tym co napisałem,
to Ciebie kocham.

jacek.

9. Data: 2018-12-29 03:01:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dziwne, co?
Bóg miałby nawet Zwoje bezpieczeństwo powierzać jakiemuś człowieczynie:)
Zapewniam, że może. Wszystko może. I jest to pewne, jak gwiazdy na Niebie.

Naprawdę nie idzie ustanowić cokolwiek, co byłoby sprzeczne z takim przyzwoleniem.

jacek

,,Foo!d"
,,Nobliści"!
Nauczycielka.