Nauczycielka.

1. Data: 2018-10-21 02:08:05

Temat: Nauczycielka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://cojestgrane24.wyborcza.pl/cjg24/1,13,21351291
,148674,-Nauczycielka---Inteligentnie-opowiedziane--
RECENZ.html

Może po ,,Klerze" przyszedł czas na obraz dzisiejszych nauczycieli?
Jak pan myśli, panie Smarzowski?
--
XL

2. Data: 2018-10-21 06:13:16

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Napisz scenariusz.
Podobno jesteś nauczycielką?
Znasz grzechy środowiska.

3. Data: 2018-10-21 10:16:08

Temat: Re: Nauczycielka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Napisz scenariusz.
> Podobno jesteś nauczycielką?
> Znasz grzechy środowiska.

Chętnie bym napisała.
Z naciskiem na nauczycielską totalną indolencję intelektualną, brak
podstawowej wiedzy z jakichkolwiek innych dziedzin niż wyuczona i na
całkowity upadek etosu zawodu (przykłady: nauczyciel wymuszający
korepetycje na własnych uczniach, opuszczanie swoich uczniów prowadząc
strajki o pieniądze, wspomagany łapówkami i procentem od sprzedaży dla
nauczycieli handel podręcznikami konkretnego wydawcy w danej szkole).
Także z naciskiem na negatywny dobór do zawodu. I na, już w zawodzie,
bezlitośnie prowadzoną przez samych nauczycieli i dyrektorów!!! eliminację
jednostek wyróżniających się pozytywnie (tu oczywiście także moja własna
historia - ho ho, nawet z intrygą ,,miłosną" w tle!).

Ale uczciwie! - bo z równolegle prowadzoną reminiscencją strajkującej o
POLSKI ,,Płomyczek" oraz prowadzącej DARMOWE tajne komplety babci MŚK,
ukazującą także innych bohaterskich Nauczycieli i Wychowawców typu
Korczak...

--
XL

4. Data: 2018-10-21 11:00:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 10:16, XL pisze:

> [...]
> jednostek wyróżniających się pozytywnie (tu oczywiście także moja własna
> historia - ho ho, nawet z intrygą ,,miłosną" w tle!).

W szkołach nie powinno być rasistów, faszystów i fanatyków religijnych.
Takie osobniki powinny być usuwane ze szkoły w trybie natychmiastowym.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-21 11:10:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> W szkołach nie powinno być rasistów, faszystów i fanatyków religijnych.
> Takie osobniki powinny być usuwane ze szkoły w trybie natychmiastowym.

I ,,antyszczepionkowcy".
To może wreszcie wypowiesz się, o co im chodzi?

--
XL

6. Data: 2018-10-21 12:24:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 11:10, XL pisze:

> I ,,antyszczepionkowcy".
> To może wreszcie wypowiesz się, o co im chodzi?

To może wreszcie wypowiesz się, czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-10-21 13:25:46

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Iksa nie rozumie że człowiek może być wolny światopoglądowo
i mieć do Kościoła i wiary stosunek indyferentny.

8. Data: 2018-10-21 13:28:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> To może wreszcie wypowiesz się, czego nie rozumiesz?

Tego, jak możesz udawać, że nie rozumiesz, o co pytam,
Przecież zawsze masz na wszystko swoją odpowiedź - a w tej kwestii nie???
Dawaj, tłumacz - co znaczy ,,antyszczepionkowy"?

--
XL

9. Data: 2018-10-21 13:33:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Iksa nie rozumie że człowiek może być wolny światopoglądowo

Wolne światopoglądowo są tylko zwierzęta.

> i mieć do Kościoła i wiary stosunek indyferentny.

To jest przecież bardzo konkretny światopogląd, więc gdzie ta twoja
,,wolność"?

--
XL

10. Data: 2018-10-21 13:54:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2018 o 06:13, k...@g...pl pisze:
> Napisz scenariusz.

Akurat scenariusz już został napisany. I nawet świetny film nakręcony. ;)
Polecam:
https://www.filmweb.pl/film/Nauczycielka-2016-760971

Ewa

Idźcie na ,,Kler"!