Imigranci

1. Data: 2018-10-18 16:13:34

Temat: Imigranci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/posts/19684426
26618718

Jak widać, pis okłamuje swoich wyznawców.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-10-18 17:58:12

Temat: Re: Imigranci
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 16:13, Kviat pisze:
> https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/posts/19684426
26618718

> Jak widać, pis okłamuje swoich wyznawców.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Problemem jest to że nie tylko PiS okłamuje, rzecz ujmując całościowo -
robią to wszyscy.

Zalecam wizytę u lekarza - od oczu.

3. Data: 2018-10-18 19:10:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 17:58, Trybun pisze:
26618718

> Problemem jest to że nie tylko PiS okłamuje, rzecz ujmując całościowo -
> robią to wszyscy.

Nawet dzieci rozumieją, że czyjeś kłamstwa nie są usprawiedliwieniem.

A miało być lepiej.

> Zalecam wizytę u lekarza - od oczu.

Zalecam powrót do szkoły.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-10-18 19:45:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 19:10, Kviat pisze:
26618718

> Nawet dzieci rozumieją, że czyjeś kłamstwa nie są usprawiedliwieniem.
>
> A miało być lepiej.

Wymienianie tylko jednych może sprawiać wrażenie że drudzy to już aniołki.
Pod paroma względami jest lepiej, pod paroma gorzej..

> Zalecam powrót do szkoły.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zła diagnoza - nie dam się ogłupiać głupszym od siebie:- Jeszcze
mógłbym się stać wyznawcą płaskiej bądź okrągłej ziemi.

5. Data: 2018-10-18 19:57:12

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.10.2018 um 19:10 schrieb Kviat:
26618718

> Nawet dzieci rozumieją, że czyjeś kłamstwa nie są usprawiedliwieniem.
>
> A miało być lepiej.

> Zalecam powrót do szkoły.

Typowa moralnosc Kalego: wielu ludzi kradnie, oszukuje, klamie i to jest
niedobre i godne potepienia, ale mnie sie tez zdarza, ze kradne,
oszukuje i klamie, ale robie to w zacnych celach, a wiec to nic takiego.

A co do meritum czyli imigrantow. Dobrze jest ze rzadzacy wasi
zrozumieli, ze z przyczyn demograficznych i ekonomicznych potrzebny jest
naplyw ludzi z innych krajow. Na Zachod trudno bardzo liczyc, wiec
sciaga sie z Azji i krajow bylego ZSRR. Ale oburzajace jest ukrywanie
tego oraz stwarzanie przyzwolenia na ksenofobie i rasizm. Bo jak ci nowi
przybysze beda traktowac swoja byc moze juz nowa ojczyzne?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

6. Data: 2018-10-18 20:01:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 19:45, Trybun pisze:
26618718

> Wymienianie tylko jednych może sprawiać wrażenie że drudzy to już aniołki.

Tamci drudzy za karę przegrali wybory.
Usprawiedliwianie kłamstw "bo inni też kłamią" jest idiotyczne.
Tłumaczyłem ci to już wielokrotnie.
Miało być lepiej.

> Pod paroma względami jest lepiej, pod paroma gorzej..

Pod każdym względem jest gorzej. 100 razy gorzej.

> Zła diagnoza - nie dam się ogłupiać głupszym od siebie:- Jeszcze mógłbym
> się stać wyznawcą płaskiej bądź okrągłej ziemi.

Eeee?
Czyli wyznawcą jakiego kształtu Ziemi jesteś?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-10-18 23:16:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Pod każdym względem jest gorzej. 100 razy gorzej.

> Eeee?
> Czyli wyznawcą jakiego kształtu Ziemi jesteś?

Pewnie KULISTEJ.
A dokładnie - geoidalnej.
Eeee?

LOL, nieuku.

--
XL

8. Data: 2018-10-18 23:26:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 23:16, XL pisze:

> Eeee?
> Pewnie KULISTEJ.
> A dokładnie - geoidalnej.
> Eeee?
>
> LOL, nieuku.

Założyłaś, że on to odróżnia i popełniłaś błąd.
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-18 23:58:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Założyłaś, że on to odróżnia i popełniłaś błąd.
> LOL :)

On?
JA to odróżniam.
A ty nie.

--
XL

10. Data: 2018-10-19 08:10:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-18 o 20:01, Kviat pisze:
26618718

> Tamci drudzy za karę przegrali wybory.
> Usprawiedliwianie kłamstw "bo inni też kłamią" jest idiotyczne.
> Tłumaczyłem ci to już wielokrotnie.
> Miało być lepiej.

" Za karę" - nie. To naturalna kolej rzeczy w tzw krajach
demokratycznych, chwilowo zeszli ze sceny aby to sami ludzie ich
definitywnie nie przenieśli w nicość. Na tych szubrawców należy patrzeć
jako na całość a nie tak jak oni chcą aby ich widzieć.
Masz coś namacalnego że jest lepiej - większość Polaków jest zadowolona
z rezygnacji wpisywanie do dowodu rejestracyjnego kolejnych adnotacji o
przeglądzie technicznym pojazdu. Poprzednicy tylko o tym mówili.

> Pod każdym względem jest gorzej. 100 razy gorzej.

Bez przesady, proszę o kilka przykładów.

> Eeee?
> Czyli wyznawcą jakiego kształtu Ziemi jesteś?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Swojego, własnego.

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce