Re: Imigranci

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Imigranci
Date: Thu, 18 Oct 2018 19:57:12 +0200

Am 18.10.2018 um 19:10 schrieb Kviat:
> [...]
26618718

> Nawet dzieci rozumieją, że czyjeś kłamstwa nie są usprawiedliwieniem.
>
> A miało być lepiej.

> Zalecam powrót do szkoły.

Typowa moralnosc Kalego: wielu ludzi kradnie, oszukuje, klamie i to jest
niedobre i godne potepienia, ale mnie sie tez zdarza, ze kradne,
oszukuje i klamie, ale robie to w zacnych celach, a wiec to nic takiego.

A co do meritum czyli imigrantow. Dobrze jest ze rzadzacy wasi
zrozumieli, ze z przyczyn demograficznych i ekonomicznych potrzebny jest
naplyw ludzi z innych krajow. Na Zachod trudno bardzo liczyc, wiec
sciaga sie z Azji i krajow bylego ZSRR. Ale oburzajace jest ukrywanie
tego oraz stwarzanie przyzwolenia na ksenofobie i rasizm. Bo jak ci nowi
przybysze beda traktowac swoja byc moze juz nowa ojczyzne?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej