,,Foo!d"

1. Data: 2018-10-21 11:50:13

Temat: ,,Foo!d"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Smarzowski, piękny temat! Film o producentach żywności.
To ważniejszy dla ludzi temat, niż jakiś tam kler. I grupa docelowa widzów
- sto procent społeczeństwa, a nie dziewięćdziesiąt.

--
XL

2. Data: 2018-10-25 12:36:17

Temat: Re: ,,Foo!d"
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 11:50, XL pisze:
> Panie Smarzowski, piękny temat! Film o producentach żywności.
> To ważniejszy dla ludzi temat, niż jakiś tam kler. I grupa docelowa widzów
> - sto procent społeczeństwa, a nie dziewięćdziesiąt.

Nie da się - facet specjalizuje się w komediach, a polecany temat to
materiał na horror, i to z tych cięższych.

3. Data: 2018-10-25 12:59:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie da się - facet specjalizuje się w komediach,

,,Kler" to dramat. ?

> a polecany temat to
> materiał na horror, i to z tych cięższych.

Owszem. Lepszy byłby tu Marcin Wrona (ten od ,,Chrztu" - świetny film, nie
do zapomnienia!), ale on niestety nie żyje (2015) :-(((

--
XL

4. Data: 2018-10-25 15:47:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 12:59, XL pisze:

> ,,Kler" to dramat. ?

Tak, dramat polskiego widza.

> Owszem. Lepszy byłby tu Marcin Wrona (ten od ,,Chrztu" - świetny film, nie
> do zapomnienia!), ale on niestety nie żyje (2015) :-(((

Swoją drogą, dlaczego żaden reżyser nie zajmie tym tematem.. Nakręcić
nawet i dokumentalny film o technikach i technologiach produkcji
żywności w XXI wieku.

5. Data: 2018-10-25 16:34:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Tak, dramat polskiego widza.

> Swoją drogą, dlaczego żaden reżyser nie zajmie tym tematem..

Bo go zeżrą.

> Nakręcić
> nawet i dokumentalny film o technikach i technologiach produkcji
> żywności w XXI wieku.

Niom.
Pierwsze jaskołki już są - np. o pracy w rzeźni, gdzie żywa świnia w
niewypowiedzianym cierpieniu ostatkiem sił usiłuje się wydostać z wrzątku,
przewieszona przednimi nogami i głową przez brzeg parzelnika, a pracownicy
na to z lubością patrzą.
Po tym filmie (już 3 lata) mam trudności z zaśnięciem, miałabym ochotę iść
do tej rzeźni i mordować te ludzkie bestie...

--
XL

6. Data: 2018-10-25 21:59:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 16:34, XL pisze:
> [...]

> Po tym filmie (już 3 lata) mam trudności z zaśnięciem, miałabym ochotę iść
> do tej rzeźni i mordować te ludzkie bestie...

Po tym na pewno spokojnie zaśniesz:

5710,HRW_ujawnia_szokujace_nagrania_masowych_atakow_
na.html

https://www.newsweek.pl/swiat/spoleczenstwo/homoseks
ualisci-w-czeczenii-obozy-koncentracyjne-dla-gejow/b
zwdeqk

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-10-25 22:36:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
na.html

> https://www.newsweek.pl/swiat/spoleczenstwo/homoseks
ualisci-w-czeczenii-obozy-koncentracyjne-dla-gejow/b

GW i Newsweek to lewackie głośniki - nie przemawiają do mnie absolutnie,
ale skoro już je przytaczasz, to bardzo ciekawi mnie, skąd atakujący
wiedzą, kto jest homoseksualistą - czy aby nie z prowokacyjnego obnoszenia
się przez homoseksualistów ze swoją ,,innością"?
Jest akcja - jest reakcja. Nie odwrotnie.
Natomiast drugi link jest jeszcze ciekawszy, bo mowi o Czeczenii, o której
najwyraźniej nie wiesz, iż w większości zamieszkana jest przez sunnitów,
ortodoksów muzułmańskich:
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sunnizm
Homoseksualizm jest tam zakazany pod groźbą śmierci.
I teraz sobie to wszystko przyłóż do wiary katolickiej, która
homoseksualistów wcale nie odrzuca:
http://mateusz.pl/okarol/ok_hin.htm

--
XL

8. Data: 2018-10-25 23:02:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 22:36, XL pisze:

> [...]
zwdeqk

> GW i Newsweek to lewackie głośniki - nie przemawiają do mnie absolutnie,

No tak. Te filmy to pewnie oszustwo.

> ale skoro już je przytaczasz, to bardzo ciekawi mnie, skąd atakujący
> wiedzą, kto jest homoseksualistą - czy aby nie z prowokacyjnego obnoszenia
> się przez homoseksualistów ze swoją ,,innością"?

Bredzisz.
Tak samo jak bredziłaś, że gwałtom są winne kobiety, które noszą krótkie
spódniczki.

> Jest akcja - jest reakcja. Nie odwrotnie.

Bredzisz. Winny jest zawsze agresor. Nigdy odwrotnie.

> Natomiast drugi link jest jeszcze ciekawszy, bo mowi o Czeczenii, o której
> najwyraźniej nie wiesz, iż w większości zamieszkana jest przez sunnitów,
> ortodoksów muzułmańskich:

Właśnie się dowiedziałaś do czego prowadzi fanatyzm religijny.
Religie powinny być zdelegalizowane, a już na pewno przegonione z życia
publicznego. W najlepszym wypadku religia powinna zaczynać się i kończyć
w świątyniach.

> Homoseksualizm jest tam zakazany pod groźbą śmierci.
> I teraz sobie to wszystko przyłóż do wiary katolickiej, która
> homoseksualistów wcale nie odrzuca:

Bredzisz.
Wiara katolicka mówi też o umiarkowaniu w jedzeniu i piciu.
"Złote,a skromne".

Co innego mówią, a co innego robią. Zapytaj przeciętnego wyznawcę z
jakiegoś Pierdziszewa Wielkiego co myśli o homoseksualistach. Albo
swoich kolegów z ONRu (czy tam z innego ich klona...).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2018-10-26 00:22:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2018-10-25 o 22:36, XL pisze:

> Właśnie się dowiedziałaś do czego prowadzi fanatyzm religijny.
> Religie powinny być zdelegalizowane

:-))

Zupełnie jakbym słyszała Mao, każącego wytłuc wszystkie wróble w kraju. Do
czego ten rozbłysk intelektualno-ekonomiczno-ideologicznej bufonady
doprowadził, pewnie wiesz.

Mówiłam ci już, że okropny głuptasek z ciebie?

--
XL

10. Data: 2018-10-26 10:19:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 00:22, XL pisze:

> :-))
>
> Zupełnie jakbym słyszała Mao, każącego wytłuc wszystkie wróble w kraju. Do
> czego ten rozbłysk intelektualno-ekonomiczno-ideologicznej bufonady
> doprowadził, pewnie wiesz.

Idiotyczne porównanie.
Religianci to nie wróble. Przyroda bez religiantów sobie poradzi.

> Mówiłam ci już, że okropny głuptasek z ciebie?

Mówiłem ci już, że jesteś okropnie głupia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

,,Nobliści"!
Nauczycielka.