,,Foo!d"

11. Data: 2018-10-26 10:40:59

Temat: Re: ,,Foo!d"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Idiotyczne porównanie.
> Religianci to nie wróble. Przyroda bez religiantów sobie poradzi.

,,RELIGIE powinny byc zdelegalizowane(...)"

?

--
XL

12. Data: 2018-10-26 11:25:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 10:40, XL pisze:

> ,,RELIGIE powinny byc zdelegalizowane(...)"

I czego znowu nie zrozumiałaś?

> ,,Religie powinny być zdelegalizowane(...)"
> ?

I czego znowu nie zrozumiałaś?
?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-10-26 11:29:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> I czego znowu nie zrozumiałaś?

> I czego znowu nie zrozumiałaś?
> ?

Wręcz przeciwnie!
LOL ?

--
XL

14. Data: 2018-10-26 14:31:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Idiotyczne porównanie.
> Religianci to nie wróble. Przyroda bez religiantów

Bez RELIGII.
To RELIGIE chcesz ,,zdelegalizować".
Swoją też?

> sobie poradzi.

Przyroda jak najbardziej. Idiotyczne, że udajesz(?) niezrozumienie. Taki
durny nie jesteś.
LUDZIE bez RELIGII nie poradzą sobie jak Chińczycy bez wróbli. RELIGIA to
nieodłączny element kultury.
Nawet ta twoja, lewacka, jest w jakiś sposob potrzebna - zwłaszcza(!!!)
nam, katolikom, bo walka z lewactwem, jak z każdą przeciwnością, WZMACNIA
NAS.
Kościoł Katolicki wyrosl w walce i poświęceniu i tylko dzięki ich
permanentności trwa od ponad 2000 lat. Brak przeciwnika to brak walki, brak
walki to brak doskonalenia, brak doskonalenia to upadek. Jednak jesteśmy.

,,Nie myślcie, że Szatana nie ma!" - przypominał Jan Paweł Ii.

--
XL

15. Data: 2018-10-26 15:07:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-25 o 16:34, XL pisze:

> Bo go zeżrą.

Nie ma widać zapotrzebowania. Co innego tematy żydowskie i około
żydowskie.  Oczywiście nigdy w kontekście Palestyny i Palestyńczyków.

> Niom.
> Pierwsze jaskołki już są - np. o pracy w rzeźni, gdzie żywa świnia w
> niewypowiedzianym cierpieniu ostatkiem sił usiłuje się wydostać z wrzątku,
> przewieszona przednimi nogami i głową przez brzeg parzelnika, a pracownicy
> na to z lubością patrzą.
> Po tym filmie (już 3 lata) mam trudności z zaśnięciem, miałabym ochotę iść
> do tej rzeźni i mordować te ludzkie bestie...

A tu jakaś idiotyczna ekscytacja tym że niektórzy widać zapomnieli że
ksiądz to także człowiek, a reżyser tego gniota przedstawiany jest jak
ktoś nieomal równy Felliniemu czy Saurze.

Aby przeć szok wcale nie potrzeba zaglądać do rzeźni czy na kutry, gdzie
bydle tytułowane rybakiem, obcina piłą łańcuchową rekinowi płetwy i tak
okaleczonego wyrzuca do morza, bo kuter za mały na przetwórstwo takiej
ryby. Wystarczy widok za oknem - jak chłop chyba z 10 razy w sezonie
opryskuje ziemniaki i kukurydzę które następnie trafiają na nasze stoły.

16. Data: 2018-10-26 16:14:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie ma widać zapotrzebowania.

Jest.

> Co innego tematy żydowskie i około
> żydowskie.

Jest zapotrzebowanie, ale nie ma realizatora. Wiadomo, dlaczego - Żydzi
trzęsą sponsoringiem i mediami. Taki film NIE UJRZAŁBY ekranu kinowego.

> Oczywiście nigdy w kontekście Palestyny i Palestyńczyków.

Bo to temat tabu!
?

> A tu jakaś idiotyczna ekscytacja tym że niektórzy widać zapomnieli że
> ksiądz to także człowiek, a reżyser tego gniota przedstawiany jest jak
> ktoś nieomal równy Felliniemu czy Saurze.

Dokładnie tak.

> Aby przeć szok wcale nie potrzeba zaglądać do rzeźni czy na kutry, gdzie
> bydle tytułowane rybakiem, obcina piłą łańcuchową rekinowi płetwy i tak
> okaleczonego wyrzuca do morza,

???
Straszne!

> bo kuter za mały na przetwórstwo takiej
> ryby. Wystarczy widok za oknem - jak chłop chyba z 10 razy w sezonie
> opryskuje ziemniaki i kukurydzę które następnie trafiają na nasze stoły.

Gdzie Ty za oknem widzisz chłopa? No weźże się przyjrzyj - to PRODUCENT.

--
XL

17. Data: 2018-10-26 17:56:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 14:31, XL pisze:

> Bez RELIGII.
> To RELIGIE chcesz ,,zdelegalizować".

Nie będzie religii, nie będzie religiantów.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Swoją też?

O czym ty znowu bredzisz?

> [...]
> durny nie jesteś.
> LUDZIE bez RELIGII nie poradzą sobie jak Chińczycy bez wróbli. RELIGIA to

Bredzisz.
Urugwaj sobie świetnie radzi. Dzięki temu, że wywalili krzyże z urzędów
i całkowicie oddzielili państwo od kościoła zaczęli wychodzić na prostą.
Jeszcze jest biednie, ale jest coraz lepiej, bez porównania lepiej niż
jeszcze całkiem niedawno. W końcu. Jeśli chodzi o laicyzację to
ewenement w tamtym regionie i bardzo dobrze na tym wyszli. Zaczęli od
tego, że był nakaz pisania "bóg" z małej litery, a z pracy zwalniają
nauczycieli, którzy próbują indoktrynować religijnie na terenie szkoły.
Wystarczy ludziom pokazać, że mogą myśleć samodzielnie.

> Nawet ta twoja, lewacka, jest w jakiś sposob potrzebna - zwłaszcza(!!!)
> nam, katolikom, bo walka z lewactwem, jak z każdą przeciwnością, WZMACNIA
> NAS.

Wy religianci musicie mieć wroga. Inaczej nie jesteście w stanie
funkcjonować. Co wy biedni poczniecie, jak już wszystkich wrogów
wyrżniecie? Będziecie się wyrzynać między własnymi sektami. Możesz o tym
przeczytać w podręczniku historii.

> Kościoł Katolicki wyrosl w walce i poświęceniu

Wyrósł na trupach.

> i tylko dzięki ich
> permanentności trwa od ponad 2000 lat. Brak przeciwnika to brak walki, brak
> walki to brak doskonalenia, brak doskonalenia to upadek. Jednak jesteśmy.

Dokładnie tak jak napisałem wyżej. Skończą się wam jedni wrogowie, to
znajdziecie sobie innych, choćby z sąsiedniej sekty.

> ,,Nie myślcie, że Szatana nie ma!" - przypominał Jan Paweł Ii.

Bo nie ma. Są tylko religianci, którzy bez wroga nie widzą sensu życia,
co zresztą sama przyznałaś zdanie wyżej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2018-10-26 18:52:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> nauczycieli, którzy próbują indoktrynować religijnie na terenie szkoły.
> Wystarczy ludziom pokazać, że mogą myśleć samodzielnie.

Przeciwnika.

> Inaczej nie jesteście w stanie
> funkcjonować. Co wy biedni poczniecie, jak już wszystkich wrogów

Przeciwników.

> wyrżniecie?

O, ciekawa koncepcja. Autorska?

> Będziecie się wyrzynać między własnymi sektami. Możesz o tym
> przeczytać w podręczniku historii.

Twoim?

> Wyrósł na trupach.

Pewnie! Ale wiesz, KTO Jezusa ukrzyżował?
A takie np. lewactwo, oczywiście na samych kwiatach wyrosłe, tylko
komunistycznych Chinach i ZSRR swoim totalitaryzmem spowodowało liczbę
ofiar przewyższającą wszelkie inne kategorie na świecie.

> Dokładnie tak jak napisałem wyżej. Skończą się wam jedni wrogowie,

Przeciwnicy.

> znajdziecie sobie innych, choćby z sąsiedniej sekty.

> Bo nie ma. Są tylko religianci, którzy bez wroga

Przeciwnika.

> nie widzą sensu życia,
> co zresztą sama przyznałaś zdanie wyżej.

Są też lewacy - dla nich każdy PRZECIWNIK jest wrogiem. I dlatego lewactwo
nigdy nie wejdzie na drogę rozwoju.

--
XL

19. Data: 2018-10-26 18:55:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie będzie religii, nie będzie religiantów.
> Czego znowu nie rozumiesz?

> O czym ty znowu bredzisz?

O twojej lewackiej religii.

--
XL

20. Data: 2018-10-26 19:03:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-26 o 18:52, XL pisze:

> Przeciwnika.

LOL :)

> Przeciwników.

> O, ciekawa koncepcja. Autorska?

Nie. Z podręcznika historii.
Ale skąd ty to możesz wiedzieć?

> Twoim?

Nie. W każdym.

> Pewnie! Ale wiesz, KTO Jezusa ukrzyżował?

A wiesz ilu chrześcijanie spalili na stosach? O krucjatach i wyżynaniu
ludzi w Ameryce z litości nie wspomnę.

> A takie np. lewactwo, oczywiście na samych kwiatach wyrosłe, tylko
> komunistycznych Chinach i ZSRR swoim totalitaryzmem spowodowało liczbę
> ofiar przewyższającą wszelkie inne kategorie na świecie.

Oczywiście. I to usprawiedliwia morderców religiantów.
Tyle razy cię uczyłem, że tylko idiota usprawiedliwia kradzież i
morderstwa tym, że "abo oni też kradną i mordują", ale oczywiście nie
dotarło.

> Przeciwnicy.

LOL :)

> Przeciwnika.

LOL :)

> Są też lewacy - dla nich każdy PRZECIWNIK jest wrogiem. I dlatego lewactwo
> nigdy nie wejdzie na drogę rozwoju.

Już cię uczyłem, że dzięki lewactwu masz 8-mio godzinny dzień pracy i
prawa wyborcze. Gdyby nie lewacy, to nie miałabyś okazji kompromitować
się w debacie TV. Ale nie dotarło.
Zresztą, twój Jezus był modelowym lewakiem, co jest wystarczającym
dowodem na to, że masz bałagan w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

,,Nobliści"!
Nauczycielka.