,,Prezydent"

1. Data: 2018-10-21 11:59:56

Temat: ,,Prezydent"
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W konwencji analogicznej do ,,Kleru", oczywiście, panie Smarzowski, bo jakże
inaczej.
Ja tylko rzucam temat - pan wybiera postać.
Kwach? Komor?
O Wałęsie już było? No tak, było, ale w INNEJ konwencji, a to przeciez pan
jest od pokazywania PRAWDY :-)

--
XL

2. Data: 2018-10-21 12:26:22

Temat: Re: ,,Prezydent"
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 11:59, XL pisze:
> W konwencji analogicznej do ,,Kleru", oczywiście, panie Smarzowski, bo jakże
> inaczej.
> Ja tylko rzucam temat - pan wybiera postać.
> Kwach? Komor?

Duda.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-10-21 13:18:17

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Adrian- Duda
Mateusz Dyzma-Morawiecki
Prof. Pawłowicz
Prokurator Piotrowicz
Andrzej Kryrze
I cała reszta pisiarni.
A z całą pewnością jeden prezydent,
który w pijanym widzie zabiera na pokład samolotu blisko 100osób,
i pilotom z prawem jazdy na rowerze każe lądować na kartoflisku.

4. Data: 2018-10-21 14:16:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> który w pijanym widzie zabiera na pokład samolotu blisko 100osób,
> i pilotom z prawem jazdy na rowerze każe lądować na kartoflisku.

To ty jednak masz jakieś poglądy? Szkoda tylko, że rodem z GWna.
Ale dobre i to - przynajmniej roznisz się od zwierząt.
W zestawieniu z tobą - bardziej cenię zwierzeta...

--
XL

5. Data: 2018-10-21 14:19:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Duda.

To jak to jest z tym ,,antyszczepionkostwem"?
Wyartykułujesz wreszcie?

--
XL

6. Data: 2018-10-21 17:07:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 14:19, XL pisze:

> To jak to jest z tym ,,antyszczepionkostwem"?
> Wyartykułujesz wreszcie?

Chętnie bym ci wytłumaczył, ale nadal nie wiem czego nie rozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-10-21 21:08:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Chętnie bym ci wytłumaczył, ale nadal nie wiem czego nie rozumiesz.

Wciąż uważasz mnie za durniejszą od siebie, podczas gdy jesteś tylko
cienkim, ograniczonym i zindoktrynowanym lewackim bolkiem.

To co z tym ,,antyszczepionkostwem"?

--
XL

8. Data: 2018-10-22 02:03:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 października 2018 13:18:18 UTC+2 użytkownik k...@g...pl
napisał:
> [...]
> który w pijanym widzie zabiera na pokład samolotu blisko 100osób,
> i pilotom z prawem jazdy na rowerze każe lądować na kartoflisku.

co do prof. Pawłowicz, to mam podobne zdanie.
co do zabójstwa znamienitych Polaków, już inne.
zastanów się lepiej, czy iść ze zdrajcami narodu,
czy przetrzeć te swoje szkiełkas.

jacek

9. Data: 2018-10-22 09:26:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-21 o 21:08, XL pisze:

> Wciąż uważasz mnie za durniejszą od siebie,

Skoro sama się tak przedstawiasz, to nie powinnaś mieć o to pretensji.

> podczas gdy jesteś tylko
> cienkim, ograniczonym i zindoktrynowanym lewackim bolkiem.

Ale to nie ja jestem fanatykiem religijnym, nie ja jestem rasistą i
faszystą. I nie ja zapisałem się do ONRu (czy tam innego ich klona).
(Przy okazji: gratuluję wyników wyborczych, 1% faszystów to i tak
całkiem sporo).

> To co z tym ,,antyszczepionkostwem"?

A czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-10-22 23:16:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> faszystą. I nie ja zapisałem się do ONRu (czy tam innego ich klona).
> (Przy okazji: gratuluję wyników wyborczych, 1% faszystów to i tak

A czego się boisz?

--
XL

,,Pogrom"