Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?

21. Data: 2006-10-26 13:58:40

Temat: Re: (ot) Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *zona alberta* napisał(a),a było to tak:

> Eeee nieee. Toż to byłby cud.

może świętym zostanie

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://agako.fotosik.pl/albumy/35299.html

22. Data: 2006-10-26 14:10:23

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> to chyba normalne byly, nie? ja jakos, mimo, ze smieszne, niczego
> dziwnego w tym nie widze. ja kiedy sie pytalam mojej corki co pamieta
> z wycieczki do Malborka (fakt, miala wtedy 6 lat) wspomina dobre lody.

Ale lale miały 17 lat i proponowały wycieczkę do hipermarketu wiedząc,
że ma być krajoznawczo. Dla mnie objaw wyjątkowego ograniczenia.

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.5), Julka (4.2), Zuza (2.2)

23. Data: 2006-10-26 14:30:43

Temat: Re: Pogrzeb dziadka vide Re: Tragedia gimnazjalistki - co mowic dzieciom?
Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
wiadomości
> Ja bym zabrał na pogrzeb. Znał - nie znał, nieważne. Za kilka
> lat będzie być może myślał o swoich przodkach, może będzie się
> z nimi chciał jakoś identyfikować - nawet jeśli ich nie znał.
Ja bym też zabrała, Łukasz ma rację.
Tylko nie pozwól dziecku stać blisko grobu, niech się nim ktoś zaopiekuje
żeby Młody mógł być nieco dalej i nie widzieć momentu opuszczania trumny i
przede wszystkim mniej słyszeć odgłos ziemi walącej o wieko ...
Za chwile będę miała 40 lat, a do tej pory to właśnie najbardziej pamiętam z
pogrzebu mojej Babci ...

Pozdrawiam
Magdalena

24. Data: 2006-10-26 14:32:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <a...@o...pl> wrote in message

> Ale lale miały 17 lat i proponowały wycieczkę do hipermarketu wiedząc, że
> ma być krajoznawczo. Dla mnie objaw wyjątkowego ograniczenia.

a dla mnie odwagi. zaloze sie, ze inne brunetki tez by chcialy ale
wstydzily sie powiedziec.

iwon(k)a

25. Data: 2006-10-26 14:39:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> To się nie ma z czego śmiać. Swego czasu planowałam jakieś wyjście w
> ramach edukacji regionalnej z moją klasą i były tam takie dwie (za
> przeproszeniem blond ;) ) panienki, które całkiem poważnie
> zaproponowały żebyśmy poszli do nowo otwartego centrum handlowego.

To co ja mam powiedzieć, jak u nas w podstawówce jest doroczna
przedświąteczna wycieczka do Geanta i kina, znaczy się, odwrotnie, i to
wcale nie z inicjatywy dzieci, tylko pań nauczycielek? Do samego
supermarketu to jakoś tak niebałdzo by sie dało, ale jak się dołoży
kino...

Justyna
GG 6756000

26. Data: 2006-10-26 14:47:18

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> a dla mnie odwagi. zaloze sie, ze inne brunetki tez by chcialy ale
> wstydzily sie powiedziec.

Fakt, odwagą jest się przyznać do własnej głupoty.

Rozs (ale ja to truskawki cukrem)

27. Data: 2006-10-26 14:49:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rozs" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Fakt, odwagą jest się przyznać do własnej głupoty.

do normlanego zachowania nastolatki.

> Rozs (ale ja to truskawki cukrem)

a Ty w ogole to kobieta jestes??

iwon(K)a

28. Data: 2006-10-26 14:53:02

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Iwon(k)a* napisał(a),a było to tak:

> do normlanego zachowania nastolatki.

czyli, że każda taka jest?

> a Ty w ogole to kobieta jestes??

Złej osoby pytasz. Na grupie jest przecież detektyw :-))
Swoją drogą też się zastanawiałam na tym.

29. Data: 2006-10-26 14:56:52

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> do normlanego zachowania nastolatki.

Zależy co uznasz za normalne. Miałam 17 lat (nie tak znów dawno temu) i
pamiętam jakie wycieczki organizowaliśmy. Program my ustalaliśmy i tylko
wychowawczyni się z nas nabijała, jakk w kinie żeśmy posnęli, bo
zwiedzania było ciut dużo i ambitny film nas dobił. Jestem nauczycielką
i wiem, jakie wycieczki dzieci wybierają. I wybacz, ale wśród moich 12-o
latków pomysł pójścia na wycieczkę do sklepu zostałby wyśmiany i wykpiony.

> a Ty w ogole to kobieta jestes??

A robi to jakąś różnicę?

Rozs

30. Data: 2006-10-26 14:58:20

Od: oshin <o...@e...psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Oct 2006 09:49:09 -0500, Iwon(k)a napisał(a):
> do normlanego zachowania nastolatki.

Hę?
Albo się wszystko zmieniło przez ostatnie parę lat, albo to jednak USA
przez Ciebie przemawia.
Normalne (AFAIR) zachowanie 17latki, to by było pójść na piwo ;> A odwagą
zaproponowanie nauczycielce krajoznawczej wycieczki po najmodniejszych
knajpach ;>>>>

--
oshin, co była nastolatką, to wie ;P ;))))))
dorota bugla

tragedia gimnazjalistki trochę z innej strony
amerykanizacja
Graj w gry online i wygrywaj nagrody!
zerowka i dyskoteka?
Zmiany w ustawach dot. szkolnictwa - projekt.