Data: 2001-10-16 09:31:26
Temat: Re: Pojecie IE
Od: "CHANI" <c...@c...org>
Pokaż wszystkie nagłówki
roblop <r...@f...onet.pl> pisze:
> > Właśnie nie każdy. Taka publikacja może uświadomić pewnym jednostkom
> > ich braki i ukierunkować.
> > To, że dana książka nie przyda się Tobie, nie znaczy, że innym się nie
> > przyda.
> Jakie braki? Na co ukierunkowac ? Czy jesli nie jestem w stanie odczytac
> uczuc innej osby w danej chwili to mam braki i trzeba nadrabiac ?
Nie musisz - możesz. Twój wybór.
> > > Z tego co zauwazylem mezczyzni z wysokim IQ maja braki w umiejetnosciach
> > > spolecznych bo nie sa zainteresowani ich rozwijaniem.
> > Niekoniecznie, znam takich, co rozwijają, ale ciągle mają braki... nie
> > można uogólniać tak :). Z resztą prawie każdy człowiek ma jakieśtam braki.
> To podaj gdzie masz zamkniety swoj idealnego czlowieka z wysokim EQ.
Sorki, nie rozumiem :).
> Wedlug mnie to nie sa zadne braki a cechy osoby. Nie kazdy musi przystawac do
> wzorca aby egzystowac.
Nie musi - ale może, dzięki takiej książce, lepiej się przystosować - jeśli
chce.
> > Inna sprawa, że osoba o dobrych umiejętnościach jakie wymaga dane
> > stanowisko, a słabych - społecznych może mieć np. problemy z uzyskaniem
> > awansu.
> Wiesz to z doswiadczenia czy przeczytalas to w ksiazce?
Pewnie, że z doświadczenia! Mało to specjalistów, artystów, itepe którym
brak siły przebicia ? :)
> > To, czy dane stanowisko jest odpowiednie dla danego człowieka, zależy
> > od bardzo wielu czynników, każde stanowisko wymaga innnych cech.
> Moim zdaniem i na postawie wlasnych obserwacji cos co jest okreslane jako EQ
> przy awansie ma male znaczenie. Wystarczy ze czlowiek posiada podstawowe
> umiejetnosci spoleczne i znajomosci :).
Właśnie o to chodzi.
To właśnie to EQ wpływa na to, jakie masz te umiejętności społeczne i ilość
i jakość znajomości.
Nie znasz osób, które np. nie mają prawie w ogóle znajomych ?
--
+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
| /^ ) ( /^\ (\ ( ( | Under construction: | ( * * )
| \_ )~( )~( ) \) ) | http://www.chani.org | ((*))
+-------------------------+----------------------+ .()( )().
|