Pokrywa śnieżna

11. Data: 2006-02-22 21:48:29

Temat: Re: Pokrywa śnieżna
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jak miło, czy dobrze rozpoznaję - znany trawiarz? Będzie cos w tym
roku ładnego
na zachodniopomorskie?
Z uśmiechami.
amw

12. Data: 2006-02-22 22:21:21

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
>Będzie cos w tym roku ładnego
> na zachodniopomorskie?
> Z uśmiechami.
> amw
:)
oprocz tego co mialem
(choc w ktoryms momencie moglo juz nie byc :))))
dojdzie pare nowych
:)
oprocz traw bedzie duzo lawendy w kilkunastu odmianach
procz tych popularnych beda tez bardziej "udziwnione" o barwnych lisciach
od zolto czy bialoobrzezonych do przebarwiajacych sie na czerwono
:)
myslalem tez o takich roznobarwnych Rozmarynach
ale skoro zwyczajnemu pozostawionemu w tym roku sie oberwalo
(na zewnatrz bez okrycia ) to zrezygnowalem
:)

--
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
62

13. Data: 2006-02-22 23:36:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

//www.ogrody.szu.pl/index.php?option=com_content&tas
k=view&id=19&Itemid=31

> Zwróć uwagę, kalendarz pochodzi z programu "Rok w ogrodzie". Mam pisać
> dalej? ;)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Pisz, bo co innego Tobie pozostało.

14. Data: 2006-02-23 09:51:15

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już nie będę zła, że w poniedziałek,
> zamiast powtórki programu, była transmisja z igrzysk ;-)
> Bo zależało mi na kalendarzu .
>
> Pozdrawiam, Barbara

Od jakiegoś czasu już w ogóle nie ma powtórek tego programu.

pozdrawiam
Violetta

15. Data: 2006-02-23 18:09:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

&task=view&id=19&Itemid=31

> Zwróć uwagę, kalendarz pochodzi z programu "Rok w ogrodzie". Mam pisać
> dalej? ;)

A z tego co wiem Autor mimo iż występuje w czterech osobach to nie jest
autorem kalendarza.
:-)))
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-02-23 18:14:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A z tego co wiem Autor mimo iż występuje w czterech osobach to nie jest
> autorem kalendarza.
> :-)))

Firmuje jednak ten kalendarz swoim nazwiskiem, prawda?

A na marginesie bielenia drzewek. Oglądałam dziś w przelocie ze trzy ogrody
działkowe, po kilkadziesiąt działek każdy. Może na dwóch-trzech zauważyłam
pobielone drzewka. Myślę, że wniosek jest taki, że działkowcy w większości
traktują bielenie jako zabieg czysto estetyczny:) Poza tym zastanawiam się
też, czy skłonność kory do pękania przy raptownych skokach temperatury
zależy może od powierzchni nagrzanej słońcem? obecnie w modzie są jednak
drzewa słabo rosnące, o stosunkowo cienkich pniach.

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2006-02-23 18:34:23

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

Marek Jezierski, Jacek Czaplarski i Agata Frol-Kowalik/ to nie jest

> Firmuje jednak ten kalendarz swoim nazwiskiem, prawda?

Kiedy właśnie nazwiska autora tego kalendarza nie widzę.

Sadownicy kompletnie bielenie ignorują.
pozdr. Jerzy

18. Data: 2006-02-23 18:54:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości

Czuksanow, Marek Jezierski, Jacek Czaplarski i Agata Frol-Kowalik/ to nie
jest

> Kiedy właśnie nazwiska autora tego kalendarza nie widzę.

Oj Jureczku, Jureczku...jeśli cały program jest autorstwa Bandy Czterech
(przepraszam, nie mogę się powstrzymać), a kalendarz nie jest oddzielnie
podpisany, to uprawnione jest domniemanie, że jest również autorstwa
Wielkiej Czwórki :D

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-02-23 19:34:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> [...]
> (przepraszam, nie mogę się powstrzymać), a kalendarz nie jest oddzielnie
> podpisany, to uprawnione jest domniemanie, że jest również autorstwa

Śmiem nadal w to wątpić, a to że jeśli biorą za to kasę to inna kwestia.
;-)
pozdr. Jerzy

20. Data: 2006-02-23 21:41:48

Od: "eddi" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wstąp do mnie(Tychy) i zobaczysz, jak wytrzymują
> krzewy ozdobne pod śniegiem.

Pięknie dziękuję za zaproszenie, lecz gdzie mam w Tychach szukać ?

Eddi

co mozna posadzic w donicach na tarasie?
co robicie z hortensjami?
Re: do ogrodników, co posiadaja psy:-) - Moja konkluzja (długie)
Re: Jak ususzyc dzewo skutecznie
Maczniak na winogronie -co na niego