Pokrzywy i okropna trawa

11. Data: 2002-04-18 19:08:28

Temat: Re: Pokrzywy i okropna trawa
Od: "Joanna Radomska-Trafas" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wówczas nie zakładaj trawnika - nawet po okresie karencji - bo za
> chwilę będziesz pytać dlaczego tak kiepsko rosnie. Trzeba odczekać co
> najmniej jeden sezon, możesz w tym czasie wysiać parę razy zielone nawozy.
> Dobrze to glebie zrobi.
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
Nie zgadzam się ja w ten sposób wyjałowiłam trawnik 2-krotnie w odstępie 2
tygodni po czym po 2 tygodniach kolejnych wysiałam trawę. Było to w czerwcu.
Wyrosła szybko i pięknie się zagęściła.
Pozdrawiam
Joannart

12. Data: 2002-04-18 20:03:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
2
> tygodni po czym po 2 tygodniach kolejnych wysiałam trawę. Było to w

Masz do tego pełne prawo [aby się nie zgadzać], opisz swoje
doświadczenia[co użyłaś i na co], bo podejrzewam, że czegoś nie
dostrzegłaś.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

13. Data: 2002-04-19 21:50:02

Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwilę będziesz pytać dlaczego tak kiepsko rosnie. Trzeba odczekać co
> najmniej jeden sezon, możesz w tym czasie wysiać parę razy zielone nawozy.

Nieprawda. Mozna spokojnie siac, nic sie nie dzieje.
Trawa wschodzi i rosnie "normalnie"

Pozdrawiam
Marcin K.

problem z czeresnia !