Polecam

1. Data: 2003-06-20 09:38:07

Temat: Polecam
Od: "ŻabCia" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam lakier ultra lasting z maybelline, mam go chyba już rok i jak
narazie wcale nie wysycha!W środku ma takie dwie metalowe kuleczki, które
mieszają ostro ten lakier.

POzdrawiam

ŻabCia

--
.---------------------------------. (O`.._
`---------------------------------' fsc .'_//;,__,/

1. Data: 2003-06-20 19:23:01

Temat: Re: Polecam
Od: " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam lakier ultra lasting z maybelline, mam go chyba już rok i jak
> narazie wcale nie wysycha!W środku ma takie dwie metalowe kuleczki, które
> mieszają ostro ten lakier.

Potwierdzam, a do tego wystarcza na bardzo, bardzo długo i jest trwały.

1. Data: 2003-06-20 20:17:17

Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

A jaka cena???

1. Data: 2003-06-21 17:41:19

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> A jaka cena???
>
>ok 25 zł w roosmannie we wrocławiu. Wiem, bo
kupowałam wczoraj moj ulubiony silver beige.

iza

1. Data: 2003-06-21 18:22:26

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupowałam wczoraj moj ulubiony silver beige.
>
> iza

Jesli mozna....

Jaki on ma numerek?
A moglabys opisac jak wyglada "silver beige", bo trudno mo go sobie
wyobrazic a bardzo lubie beze....

Dziekuje i pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-22 08:29:30

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

Wiem, bo

> Jesli mozna....
>
> Jaki on ma numerek?
> A moglabys opisac jak wyglada "silver beige", bo trudno mo go sobie
> wyobrazic a bardzo lubie beze....

Silver beige ma nr 203. Jak wyglada kolor? Eh, jesli jest w buteleczce
wyglada jak miedziano opalizujący. Na paznokciach jest jasniejszy
i mam wrazenie, ze w miare długości uzytkowania jakby przyjemniejszy
dla oka.
Mój drugi ulubiony kolor równiez opalizujacy to frosted copper, nr 53
jasniejszy od poprzednika beż złamany rózem, odrobine ciemniejszy
od skóry jednak pod roznym kątem wyglada inaczej. Niekiedy jest cielisty
a niekiedy ma sie wrazenie ze jest perłowo biały. Silver beige daje podobne
efekty.

Te lakiery sa dla zwolenniczek kolorów perłowo opalizujacych. a ja takowe
lubie.

iza

1. Data: 2003-06-22 09:29:49

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te lakiery sa dla zwolenniczek kolorów perłowo opalizujacych. a ja takowe
> lubie.
>
> iza

Wielkie dzieki!!! Poszukam ich w sklepach, jak mi sie spodobaja to na pewno
sie w nie zaopatrze bo zapowiadaja sie bardzo interesujaco....

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-06-22 10:14:05

Od: "iza b." <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " magnolijka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> A jaka cena???

kurtka, troche nakłamałam w poprzednim poscie... Znalazłam paragon
i lakier ultra lastting kosztuje 17,29 zł a express finish 24,39 zł.

przepraszam za pochopne wypowiedzenie sie o cenie.

iza

skóra - tarka
tarka do stóp
sensual joanny