Polecam.

1. Data: 2008-09-16 21:13:16

Temat: Polecam.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wątek z pl.soc.religia pt. "Czy jest tu na grupie jakiś ksiądz"
Bardzo interesujące posty tam są - w większości.

--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

2. Data: 2008-09-16 22:13:44

Temat: Re: Polecam.
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam wątek z pl.soc.religia pt. "Czy jest tu na grupie jakiś ksiądz"
> Bardzo interesujące posty tam są - w większości.

Właśnie się dokładam odrobinkę ...

3. Data: 2008-09-16 22:29:09

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie się dokładam odrobinkę ...

Wbacz ale nie powiedzialbym ze sie dokladasz w jakikolwiek sposob ;-

4. Data: 2008-09-16 22:29:44

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

upss.... soryy ten tekst byl do Ikselki :P

5. Data: 2008-09-16 22:29:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:13:44 +0200, Redart napisał(a):

> Właśnie się dokładam odrobinkę ...

I dobrze :-)
Artykuł o biokolonizacji tutaj niedawno też poleciłam - bo ważny...

6. Data: 2008-09-16 22:30:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:29:09 +0200, Bzyko napisał(a):

> Wbacz ale nie powiedzialbym ze sie dokladasz w jakikolwiek sposob ;-

Każdy głos coś wnosi. A Twój tutaj?
;-P

7. Data: 2008-09-16 22:33:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:29:44 +0200, Bzyko napisał(a):

> upss.... soryy ten tekst byl do Ikselki :P

A, skoro to było do mnie, to "dokładanie się" polega także na reklamie, co?

8. Data: 2008-09-16 22:55:04

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dobrze :-)
> Artykuł o biokolonizacji tutaj niedawno też poleciłam - bo ważny...

A tak - od Ciebie go przejąłem ;) Dzisiaj na niego wpadłem i przypadl mi do
gustu.
Jako coś solidnie przygotowanego, niekoniecznie zaś obiektywnego.

9. Data: 2008-09-17 07:06:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Sep 2008 00:55:04 +0200, Redart napisał(a):

> A tak - od Ciebie go przejąłem ;) Dzisiaj na niego wpadłem i przypadl mi do
> gustu.
> Jako coś solidnie przygotowanego, niekoniecznie zaś obiektywnego.

Ja myślę, że to jednak ważne spostrzeżenie - o biokolonizacji. Samej mi to
chodziło od dluższego czasu po głowie... tylko nie umiałam tak trafnie tego
zjawiska nazwać.

10. Data: 2008-09-17 12:39:49

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, skoro to było do mnie, to "dokładanie się" polega także na reklamie,
> co?

chodzi mi o Twoj wklad w tamten watek : tak jest, zgadzam sie, posluchajcie
madrego czlowieka ;-)

Bo to ze zareklamowalas tamten wtaek tutaj mozna na sile podciagnac pod ta
reklame :)

Święty spokój.
Być, albo nie być.
KONFORMISCI
Forum o relacjach miedzy mezczyzna, a kobieta
było sobie porno :)