Polecam - Puder Vipera

1. Data: 2004-05-11 23:37:32

Temat: Polecam - Puder Vipera
Od: "Marlenka" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczką pudru rozświetlającego Vipera.
Pierwsze wrażenie - świetny! Nie tworzy 'maski', dobrze się rozprowadza,
kolor jest ładny, i chyba dopasowuje się do skóry[ja mam jasną, mama
ciemniejszą, na obu wygląda naturalnie:)], a w świetle pojawiają się fajne
refleksy z tych drobinek:) No cudo, zachwycona jestem ;P

Madie

begin 666 Madie.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM-861I90T*1DX
Z36%D:64-
M"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z84!A+F$-"E)%5CHR,# T,#4Q,50R,S,W
0,S):#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2004-05-12 06:59:10

Temat: Re: Polecam - Puder Vipera
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlenka napisał/a w news:c7ro6a$5jp$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Od wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczką pudru
> rozświetlającego Vipera.

To jest puder sypki?

> begin 666 Madie.vcf
> BEGIN:VCARD
> VERSION:2.1
> N:;Madie
> FN:Madie
> EMAIL;PREF;INTERNET:...@...a
> REV:20040511T233732Z
> END:VCARD
> Attachment decoded: Madie.vcf
> `
> end

Ładną masz wizytówkę.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-12 14:45:32

Od: " Madziejka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam z Vipery sypki i w kapieniu, oba rozświetlające i oba świetne....polecam
do gładkich buzi....

1. Data: 2004-05-12 15:48:04

Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziejka <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> mam z Vipery sypki i w kapieniu, oba rozświetlające i oba
świetne....polecam
> do gładkich buzi....

Nie tylko do gladkich. Do kazdych dobry. Ja jestem posiadaczka tlustej i z
rozszerzonymi porami i moge z reka na sercu powiedziec, ze to jest najlepszy
puder jaki w zyciu w rekach mialam :) Wczesniej mialam tez Vipere sypki, ale
matujacy i tez jest swietny (i bardzo wydajny - na 4 miesiace mi starczyl),
ale ten jest jeszcze lepszy. Pudry w kamieniu Vipery tez sa fajne, ale te
sypkie bija je na glowe :)

Krusz.

1. Data: 2004-05-12 17:00:36

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marlenka napisał:
> [...]
> ciemniejszą, na obu wygląda naturalnie:)], a w świetle pojawiają się fajne
> refleksy z tych drobinek:) No cudo, zachwycona jestem ;P

A ja właśnie dzis nabyłam Ożywiający cerę i niestety trochę za ciemny
dla mojej karnacji :(. Chyba pójdę jutro i skuszę się na mozaikowy 102,
a ten zostawię na lato.

1. Data: 2004-05-12 17:08:57

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mips" <m...@p...pl> wrote in message
> To jest puder sypki?
nie, to jest puder w kamieniu:)

Madie

1. Data: 2004-05-12 18:47:00

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyna napisał/a w news:c7tgvk$49f$1@inews.gazeta.pl:

> Wczesniej mialam tez Vipere sypki, ale
> matujacy i tez jest swietny (i bardzo wydajny - na 4 miesiace mi
> starczyl), ale ten jest jeszcze lepszy.

No Kruszyna, to mi namieszałaś :) Już chciałam ten matujący brać, a
teraz to sama nie wiem który.

mips

1. Data: 2004-05-12 20:08:58

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pudry w kamieniu Vipery tez sa fajne, ale te
> sypkie bija je na glowe :)

Powiedzcie gdzie się w nie zaopatrujecie??
A. :)

1. Data: 2004-05-12 20:17:54

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marlenka" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
fajne
> refleksy z tych drobinek:) No cudo, zachwycona jestem ;P

Znam i podpisuje sie obiema łapkami.
Mam wrazenie, tak jak Madie ze on sie dopasowuje do koloru skory, nie wiem
jak ale tak jest.
Nawet jesli wypudruje sie najciemniejszym (a mam raczej jasna karnacje) to
wygladam bardzo naturalnie.

kamila

1. Data: 2004-05-13 11:48:53

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora