Polecam salon- sama sprawdziłam.

1. Data: 2003-05-05 14:15:23

Temat: Polecam salon- sama sprawdziłam.
Od: "Karina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyjcie na stronkę (choć jeszcze nie ma na niej zdjęć). Bardzo profesjo
nalne podejście. Jestem bardzo zadowolona z efektu.
Z tego co wiem salon ma teraz promocje.
Sprawdźcie.
Pozdrawiam.

http://strony.wp.pl/wp/studioczar/

1. Data: 2003-05-05 14:22:47

Temat: Re: Polecam salon- sama sprawdziłam.
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

arina <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomoœci

> Bardzo profesjonalne podejście.
> http://strony.wp.pl/wp/studioczar/

LOL!
Profesjonalne podejście:
meta name=Generator content="Microsoft FrontPage 5.0"
meta name=Originator content="Microsoft Word 10"

A do tego brak zdjęć. Jeśli strona nie jest gotowa, to się jej nie
ogłasza, tylko dopieszcza. Jeśli chciałaś się zareklamować, to uzyskałaś
efekt odwrotny.

1. Data: 2003-05-05 14:47:04

Temat: Odp: Polecam salon- sama sprawdziłam.
Od: "Karina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chciałam się zareklamować tylko polecić. To nie jest mój salon. Nie je
stem kosmetyczką. Bardzo mało wiem o tej branży. Kiedyś szukałam porad na
tej grupie i teraz kiedy mam bardzo dobre zdanie o tym salonie mogę się nim
podzielić?
Jest to oczywiście moje zdanie. Wiadomo że każdy ma inne gusta.
Niestety nie wiem dlaczego nie ma zdjęć. Pewnie zależy to od właściciela.
Widziałam fotki w salonie i zrobiły wrażenie.

Pozdrawiam
Karina

Użytkownik Seva <a...@...sygnaturce> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@o...tat.sat...

1. Data: 2003-05-05 15:04:51

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Karina <k...@o...pl> napisał(a) w wiadomoœci

> Kiedyś szukałam porad na
> tej grupie i teraz kiedy mam bardzo dobre zdanie o tym salonie mogę
> się nim podzielić?

Postaraj się to zdanie uzasadnić, bo Twój post niewiele powidział. Na
stronie (bardzo mizernej nota bene), którą reklamujesz nic nie ma poza
zakresem usług, a to niewiele.

1. Data: 2003-05-05 15:13:23

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

W przypływie natchnienia _Seva_ pisze:

> LOL!
> Profesjonalne podejście:
> meta name=Generator content="Microsoft FrontPage 5.0"
> meta name=Originator content="Microsoft Word 10"

Profesjonalne podejscie tyczy sie uslug, a nie kwestii wykonania strony,
geniuszu ;)
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-05-05 15:20:52

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> napisał(a) w wiadomoœci

> Profesjonalne podejscie tyczy sie uslug, a nie kwestii wykonania
> strony, geniuszu ;)

Poważnie???

1. Data: 2003-05-05 18:09:55

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Seva" <a...@...sygnaturce> wrote in message
> Postaraj się to zdanie uzasadnić, bo Twój post niewiele powidział. Na
> stronie (bardzo mizernej nota bene), którą reklamujesz nic nie ma poza
> zakresem usług, a to niewiele.

Nie musi nic uzasadniac.
Karina polecila salon,a nie strone,a ze przypadkiem
ow salon ma strone,to dlaczego by jej nie zobaczyc.

Adrianna

1. Data: 2003-05-05 19:48:40

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:

> Nie musi nic uzasadniac.

moglaby natomiast podac, jakie to zabiegi w owym salonie wykonywala,
jakimi kosmetykami byly robione, jak sie nazywa najfajniejsza
kosmetyczka i ile zaplacila za owe zabiegi.

> Karina polecila salon,a nie strone,a ze przypadkiem
> ow salon ma strone,to dlaczego by jej nie zobaczyc.

w tym rzecz, ze wlasciwie nie ma czego ogladac, bo strona jest
niekompletna, zrobiona wyjatkowo topornie i raczej odstrasza, niz
zacheca. tym bardziej wiec przydaloby sie jakies sensowne uzasadnienie
zachwytow nad salonem.

xx.

1. Data: 2003-05-06 05:12:21

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna <a...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> Nie musi nic uzasadniac.

Oczywiście. Nic nie musi. Wydaje mi się jednak, że chciała pomóc, więc
uzasadnienie byłoby na miejscu, bo adresy salonów to każdy może sobie
wyszukać w Panoramie Firm.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|