Re: Polecam salon - sama sprawdziłam

1. Data: 2003-05-06 08:43:39

Temat: Re: Polecam salon - sama sprawdziłam
Od: "Karina" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wracając do wczorajszego wątku.
W salonie wykonywałam makijaż permanentny. Jestem bardzo zadowolona (choć to
odrobinę bolesny zabieg).
Mam bardzo jasną karnację i odrobina koloru sprawia iż twarz staje się wyr
aźniejsza. Codzienne malowanie (które i tak nie było wykonane jak trzeba, bo
nie mam do tego ręki) męczyło bardzo i zabierało dużo czasu.
Teraz mam spokój.
Zabieg wykonywała mi (chyba) właścicielka salonu. Byłam najpierw na doborze
koloru i oczyszczaniu twarzy a tydzień później zrobiono mi makijaż permane
ntny. Zapłaciłam za całe wykonanie ust 600 za brwi 400 i za kreski na pow
iece 200. Z tego co mówiła kosmetyczka w tych cenach są ewentualne poprawki
(bo takie chyba zawsze są z tego co czytałam w kilku pismach) Ze względu na
to iż wykonywałam tak dużo to gratisowo wykonano mi mały tatuaż w kolorze
białym (oczywiście był to mój wybór i może salon proponuje coś jeszcze inn
ego, trzeba się dowiadywać) Z tego co widziałam na ich stronie salon ma ja
kieś promocje Słyszałam też w czasie zabiegu jak umawiali jakąś wizytę do
domu, ale nie wiem jak z tym jest i na jakiej zasadzie.
To co zostało wykonane jest bardzo ładne i dokładne a co najważniejsze widać
całość a nie moje brwi, usta... Po prostu nie wygląda to tak jakbym pomalo
wała się markerem, jest naturalne.
Zapewne będę w tym salonie w niedługim czasie. I na pewno zapytam dlaczego
strona internetowa jest tak "mało profesjonalnie" wykonana. (Seva)

Pozdrawiam

PS. Jakieś pytania? Jeśli będę mogła oczywiście odpowiem.