Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce

41. Data: 2011-05-20 21:27:15

Temat: Re: Poleccie jakis fajny krzew, ktory da jadalne owoce
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ir6fnm$bcj$2@mx1.internetia.pl...

> (...)
>
> Aktinidia

Świetna propozycja ale niezbędna solidna pergola lub mocny płot.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

42. Data: 2011-05-21 10:06:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2011 23:27:15 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Świetna propozycja ale niezbędna solidna pergola lub mocny płot.

...i znowu parka - chłopczyk i dziewczynka. A na mrozy pierzyna 3-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

43. Data: 2011-05-22 10:58:43

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> ...i znowu parka - chłopczyk i dziewczynka. A na mrozy pierzyna 3-)

W Rybniku w okolicach teatru rosną jak szalone.
Nie pielegnowane i bez osłon na zimę.
Zielona ściana.

44. Data: 2011-05-22 11:20:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 12:58:43 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> W Rybniku w okolicach teatru rosną jak szalone.

A owocują?

> Nie pielegnowane i bez osłon na zimę.
> Zielona ściana.

Miasto - sprzyjający mikroklimat.

W Kielcach przy kinie "Moskwa" rósł i kwitł niegdyś wiele lat hibiskus.
A ja mam dużą owocujacą figę przy domu i drugą, mniejszą w szklarence.

Jeśli stworzyć warunki, to i banany u nas urosną 3-)

45. Data: 2011-05-22 14:41:44

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A owocują?

Tak

46. Data: 2011-05-22 19:46:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 May 2011 16:41:44 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Tak

Tak czy inaczej to ewenement, a nie typowe zjawisko - tak jak pisąłam w
miastach panuje szczególny mikroklimat - masa betonowych i kamiennych
konstrukcji kumuluje bardzo dużo ciepła, ziemne instalacje cieplna i
wodociągowa ogrzewają grunt, budynki osłaniają od wiatru.

47. Data: 2011-05-26 06:46:40

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-19 13:45, Ikselka pisze:

> Rokitnik jest WYBITNIE światłolubny. W cieniu albo nie owocuje, albo zrzuca
> zawiazki.

A gdzie pytający pisze o cieniu? Wprost przeciwnie, pisze, że "Oferuje
duzo slonca."

Bea

48. Data: 2011-05-26 09:39:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 May 2011 08:46:40 +0200, Beata Mateuszczyk napisał(a):

> A gdzie pytający pisze o cieniu? Wprost przeciwnie, pisze, że "Oferuje
> duzo slonca."

O cieniu było do INNYCH (czytających), którzy niekoniecznie oferują dużo
słońca, a zaciekawił ich temat.

49. Data: 2011-05-26 16:37:21

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> O cieniu było do INNYCH (czytających), którzy niekoniecznie oferują dużo
> [...]

Ps.
Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
(maskotkę) grupy na rok 2011

Kolcowój (Lycium barbarum)
Leszczyna pospolita - kiedy pierwsze owoce (orzechy) ?
Opryskiwać czy nie sadzonki pomidorów
Polscy rolnicy będą mogli sprzedawać produkowane przez siebie wino
montaż grilla ogrodowego