Poleccie kremik

1. Data: 2004-02-05 12:20:39

Temat: Poleccie kremik
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Zaczelam wlasnie kuracje Differinem, bleee, tzn. dla mnie jeszcze
nie, bo stosuje od 2 dni, ale jak pamietam opinie, no ale coz, poszlam z
paroma pryszczami na brodzie, za to nawracajacymi, no i pani dermatolog
zapisala mi to, to co bylo robic, zobaczymy, ale nie o tym mialam. Skoro
strefe t traktuje tym czyms, a to raczej nie nawilza, to mysle sobie, ze
zdaloby sie cos pozadnie nawilzajacego na dzien. tylko cos takiego, po czym
nie swiecilabym sie jak latarnia, nie musi byc nawet matujace, byle samo z
siebie nie blyszczalo, zreszta mnie kazdy krem matujacy matuje. Czy w ogole
istnieje cos takiego jak matowanie i nawilzanie jednoczesnie? Tak naprawde a
nie w deklaracji? Tak chwalono tu ostatnio ten kremik matujacy Sorai, czy on
takze nawilza, czy lepiej sprawic sobie cos tylko dobrze nawilzajacego? No i
co? Ostatnio uzywam Niwea young, no ale on wnika szybciutko w skore, nie
swieci sie, fakt, no ale chyba cos bardziej nawilzajacego by mi sie
przydalo.
Maga

1. Data: 2004-02-05 12:42:55

Temat: Re: Poleccie kremik
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> [...]
> istnieje cos takiego jak matowanie i nawilzanie jednoczesnie? Tak naprawde a

Yves Rocher matujacy z serii Biospecific-Regulation. To, jak mu tam...
*idzie do lazienki* Soin Hydra-Mat. Matuje bardzo ladnie, leciutki,
nawilza.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-05 12:48:10

Od: "MK" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś może pomyśleć o jakimś kremiku do cery mieszane, który wysuszy
Twoją strefę T, a nawilży te miejsce, które tego wymagają.
Ja sama mam cerę mieszaną, a na dodatek bardzo wrażliwą. Używam kremów do
tej cery z firmy Oriflame i jestem strasznie zadowolona, najbardziej z serii
Swedish Care. Gorąco polecam.

Monika

GG: 4718979

1. Data: 2004-02-05 13:11:09

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Yves Rocher matujacy z serii Biospecific-Regulation. To, jak mu tam...
> *idzie do lazienki* Soin Hydra-Mat. Matuje bardzo ladnie, leciutki,
> nawilza.

Hm, ciekawam czy to jest ta emulsja nawilzajaco matujaca, ktora daja za 15
pieczatek? Bo ja wlasnie w lutym musze do tych 15 dobic bo mi sie karta
konczy wiec dostalabym go w prezencie.
Maga

1. Data: 2004-02-05 13:15:24

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:

> [...]
> pieczatek? Bo ja wlasnie w lutym musze do tych 15 dobic bo mi sie karta

Tak, dokladnie ta :) Ja wlasnie zebralam 15 pieczatek i ten wlasnie za
nie nabede.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-02-05 13:25:13

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, dokladnie ta :) Ja wlasnie zebralam 15 pieczatek i ten wlasnie za
> nie nabede.

Wow, suuuper! Dzieki wielkie. wlasnie sie zstanawialam ktory wziac, ale
chyba bez ciebie tego bym nie wziela. W sumie nie wiem czemu.
Dzieki jeszcze raz i pozdrowka, a jak ktos jeszcze cos wymysli, to jestem
otwarta, w koncu to bedzie gratis.
Maga

[spam] czasopisma
Ziaja - prośba o opinię
Acne Expert C?
CFV1: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
[polecam i chwale]moje zakupy