Polipowatość jelita grubego i przetoka jelitowo-skórna.

1. Data: 2007-03-25 18:23:18

Temat: Polipowatość jelita grubego i przetoka jelitowo-skórna.
Od: "joasta" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 26 lat. Od pewnego czasu borykam się z problemami
zdrowotnymi.
Wykryto u mnie polipowatość jelita grubego. Miałam już z tego powodu
3
operacje. Mam 7-miesięczne doświadczenie ze stomią, a obecnie już
prawie tak samo długo zmagam się z przetoką jelitowo-skórną. Szukam
osób, które mają podobne doświadczenia do moich. Coraz częściej mam
już dosyć mojej "szczególności", więc będę wdzięczna za jakiekolwiek
wiadomości.

Pozdrawiam
joasta

2. Data: 2007-03-25 19:38:12

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joasta" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Napisz z jakiego jestes miasta, a zasugeruję lekarza lub dietetyka, bo tylko
tam widzę Twój problem.
Pozdrawiam Jurek M.

Pozdrawiam
joasta

3. Data: 2007-03-26 08:09:44

Od: "Kamil" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"joasta" <j...@w...pl> wrote in message
[...]

Nie wiem czy znasz tą stronę:
http://www.stomia.info.pl/main.html
Jest tam też forum do wymiany doświadczeń.

K.

4. Data: 2007-03-26 12:08:35

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joasta"

[...]

Witaj
Nie słuchaj tylko czasami tego naganiacza optymalnego.( Jurka )
Jak Ci Życie i zdrowie mile.
On najgorsze przypadki medycyny leczy świńskimi skorkami.
Do tego nagania na pseudo lekarzy optymalnych.
Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer

5. Data: 2007-03-26 17:11:20

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Napisz z jakiego jestes miasta, a zasugeruję lekarza lub dietetyka, bo tylko
> tam widzę Twój problem.

Nie radziłabym- "optymalni" jakoś dziwnie często zapadają na nowotwory
p. pokarmowego (w tym jelito grube)- ale jak ktoś twierdzi, że błonnik
jest niezdrowy...

pzdr.
R*

6. Data: 2007-03-27 07:01:53

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie radziłabym- "optymalni" jakoś dziwnie często zapadają na nowotwory
> p. pokarmowego (w tym jelito grube)- ale jak ktoś twierdzi, że błonnik
> jest niezdrowy...
Myślę, że w FAP wpływ onkogenny DO jest pomijalny.
Uprzedzając fakty: zaraz pewnie któryś z PT optymalnych napisze, że ich
ukochana dieta _nie może_ być szkodliwa, a jeśli ktoś choruje to widać
niedokłanie się do zaleceń stosuje. Optymalni taką argumentację mają w
standardzie. Ciekawe tylko czy jest to efekt oddziaływania diety na
hmmmm... zdolności intelektualne, czy hmmmm... szczególnych właściwości
umysłu skłaniających do wdrożenia tej uroczej diety.

--
Krzysiek, EBP
W rękach tyrana postęp ukazuje swe prawdziwe oblicze, staje się bezrozumnym

7. Data: 2007-03-27 10:56:14

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1okm3d0vdq13s$.5g6dnro3b33k.dlg@40tude.net...
> [...]
> hmmmm... zdolności intelektualne, czy hmmmm... szczególnych właściwości
> umysłu skłaniających do wdrożenia tej uroczej diety.

Nie możesz pisać o zasadach diety optymalnej i jej mechanizmach na organizm
człowieka, bo nic o niej nie wiesz. A mówienie o czymś o czym nie ma się
bladego pojęcia, szczególnie lekarza, wystawia o nim niezbyt dobrą opinię.
Bo skąd wiesz, że dieta optymalna jest zła, szkodliwa? Bo tak mówią
inni...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-03-27 11:26:59

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> Nie możesz pisać o zasadach diety optymalnej i jej mechanizmach na organizm
> człowieka, bo nic o niej nie wiesz.
Cały problem polega na tym, że nie jestem jedyny... Jak Ci wielokrotnie
pisano - kiedy pojawią się rzetelne badania przemawiające za dobrym wpływem
DO to porozmawiamy.
W każdym razie jeden skutek DO z pewnością widać: poważne problemy
składniowe. Tylko ciekawe co jest przyczyną, a co skutkiem...

--
Krzysiek, EBP
Nie ma nic bardziej relaksujacego niż czyszczenie młodej fasolki

9. Data: 2007-03-27 11:36:55

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> [...]
> bladego pojęcia, szczególnie lekarza, wystawia o nim niezbyt dobrą opinię.
> Bo skąd wiesz, że dieta optymalna jest zła, szkodliwa?

Dajesz nieustanne świadectwo szkodliwości diety optymalnej.

> Bo tak mówią inni...:)))

Źle się odżywiasz, a to jest przyczyna Twoich zaburzeń psychicznych. A
po to żeby odżywiać się bardzo prawidłowo, nie potrzebny żaden lekarz.
Zajrzyj na stronę www.jeszcze.bardziej.optymalni.org.pl A jeżeli nie
zmienisz diety, to jeszcze bardziej drastycznie ogranicz węglowodany, a
słodycze, owoce i cukier (buraczany) całkowicie wyeliminuj z diety, a
poprawę dostrzeżesz dużo szybciej niż natychmiast, od pierwszej sekundy
tych ograniczeń.
Na pewno jesteś uzależniony (jak większość ludzi) od cukrowców.
Bardziej niż zdecydowanie zmniejsz jedzenie chleba na rzecz większych
ilości mięsa, kiełbasy, sera lub jajek. Może się tym w końcu skutecznie
zapchasz, i przestaniesz usiłować szkodzić innym.

pozdrawiam,

mirek

10. Data: 2007-03-27 12:29:37

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.jeszcze.bardziej.optymalni.org.pl

WOW ...to chyba jakaś super strona elitarnych optymalnych....
Ciekawe jaki stopień elitarności posiada Jurek....
W tej organizacji powinni dawać pasy jak u mistrzów karate....

Z białym pasem możesz w chodzić tylko na strone:
http://www.optymalni.org.pl

Z żóltym na stronę:
www.jeszcze.bardziej.optymalni.org.pl

A z czarnym na:
www.megasuper.elitarni.optymalni.org.pl

Mistrz optymalnych z czarnym pasem od 40 lat odżywia sie żółtkami jajek, i
popija śmietaną.....

ja pierdykam.... ładny czadzior...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Ciśnienie/wysiłek a oko?
Co mi jest (neurologia) ?
angina, płonica - czy niezbędny antybiotyk?
[pyt] Oddz. cisnienia atm. na czlowieka
Przemeczenie a bezsennosc